quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
* Mr. Ali besteld nu via Bol.com een Tiger-tank zodat ie geen last meer zal hebben van de door DearPrudence opgestelde metaaldetectors..![]()
Alsof ik dat niet tegen kan houden.. tssk...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Op Bol.com zul je die niet vinden, op TanksForSale.co.uk echter wel, wat dacht je van deze BMP-1?
[afbeelding].
Ah shit, I forgot what we're up against, but this is the best we've got.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik dat niet tegen kan houden.. tssk...
Dat vind ik dierenbeulerig, dus jij komt er al helemaal niet meer door.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:21 schreef MrAli het volgende:
Deze heb ik zojuist besteld, op een van mijn contactjes..
[afbeelding]
Werkt veel beter..
Aww kut, geen rekening mee gehouden..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik dat niet tegen kan houden.. tssk...
Het is niet voor niets een cartoon..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat vind ik dierenbeulerig, dus jij komt er al helemaal niet meer door.
* Il Mostro vroeg zich altijd al af hoe ze dat deden daarquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:21 schreef MrAli het volgende:
Deze heb ik zojuist besteld, bij een van mijn contactjes..
[afbeelding]
Werkt veel beter..
Beetje oud alleenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:39 schreef DearPrudence het volgende:
mwuah.. is okay, qua grappig-niveau.
ja word nog jaloers...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:30 schreef errrrr het volgende:
Maar een netjes systeempje word dat dan Ali. En koop je dan gelijk een nieuwe, goede kast, of dat ding van Marcus?
Ach, het blijft Bart hehquote:Bart says:
oke, nou ik weet nog niet zeker of ik wel weer met kerst mee ga
Bart says:
het is wel gezellig hoor, maar er zijn er ook een paar die alleen maar vervelende geintjes uithalen
ach houd je weer ff bezigquote:
Dat je jaloers word is niet zo bijzonder, dat zijn er dan waarschijnlijk wel meer..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:56 schreef il_mostro het volgende:
[..]
ja word nog jaloers...ik heb namelijk met "zware" overclock nog maar net een PR van 3420+
[afbeelding]
en die ali krijgt standaart al 3500+ en op een beter socket![]()
bahen ook nog eens een betere videokaart... kan niet hoor
haha neej hoor valt wel mee, hoop dat alles het deze keer gewoon in 1x doet en blijft doen![]()
Nouja, je weet hoe ik erover denk..quote:
Ik zou er niet rouwig om zijn als ie niet meeging, is er namelijk meer plaats voor betere en toffere snowboarders..quote:[..]
Ach, het blijft Bart heh
Wel een lekkere instelling in dat team, maar niet heus, als ik dat zo de laatste tijd eens hoor..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:59 schreef -Mzraki- het volgende:
Bah, eerst wedstrijd met Nioz 1 meteen al van CVI verloren, dus 2 wedstrijden minder.
Daarna met tevoko wat wedstrijden gespeeld, eerste was wel leuk, maar tegen sportshop was echt irritant. En dan zegt Berry na afloop: "Ga je donderdad wel weer je best doen?"
Verdomme, ik voel me niet geroepen een poot uit te steken wanneer anderen dat ook vertikken, fuck maar.
Zijn reactie was zoals verwacht, volgens mij ook niet niet uptaped, dus dat word dan mooi gefilmt om 15:00 uur, kom dat zien.. !!quote:
Here we are nowquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zijn reactie was zoals verwacht, volgens mij ook niet niet uptaped, dus dat word dan mooi gefilmt om 15:00 uur, kom dat zien.. !!
Best nummer, beste actie, past wel bij elkaar..quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:33 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Here we are now
Entertain us
zoals ze bij Nirvana zingen in het liedje Smells Like Teen Spirit![]()
Ik zag je vanuit het biologielokaal (terwijl wij in reageerbuisjes aan het spugen warenquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zijn reactie was zoals verwacht, volgens mij ook niet niet uptaped, dus dat word dan mooi gefilmt om 15:00 uur, kom dat zien.. !!
Oh, mijn shit had je gratis kunnen krijgen hoorquote:
Zeg grapjas, we hadden uiteraard geen schijn van kans. Zij staan 1e of de 2e in de eerste klasse en wij 4e ofzo in de 2e klasse. Dat we dus logischerwijs nogal verloren hebben betekent niet dat niemand een poot uitsteekt.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:59 schreef -Mzraki- het volgende:
Bah, eerst wedstrijd met Nioz 1 meteen al van CVI verloren, dus 2 wedstrijden minder.
Daarna met tevoko wat wedstrijden gespeeld, eerste was wel leuk, maar tegen sportshop was echt irritant. En dan zegt Berry na afloop: "Ga je donderdad wel weer je best doen?"
Verdomme, ik voel me niet geroepen een poot uit te steken wanneer anderen dat ook vertikken, fuck maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |