Nou ja, als ik thuis zou zitten zou ik misschien een plaatje bewerken maar op m'n werk ben ik vrij beperktquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:04 schreef GLO het volgende:
Jij bent echt een fan van dit soort vragen hè...
OK, jij bent de vragensteller. Maarre misschien een klein houvast, om te weten waar we het ongevéér moeten zoeken? Please?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, als ik thuis zou zitten zou ik misschien een plaatje bewerken maar op m'n werk ben ik vrij beperkt
En je zou de oplossing weggeven op het moment dat je de titels voluit zou schrijven? M.a.w. is dit gewoon een Wie Is De Artiest-vraag of is het een Connectie-vraag?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:44 schreef ranja het volgende:
Ok, het zijn allemaal top 40 hits
Maar dat maakt rijtje niet uniek. Iets anders wel.
Er zitten 2 nummer 1's tussen.
ik ga even precies worden nuquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:56 schreef Berkery het volgende:
Liedjes met George Michael? Ik herken I knew you were waiting en Don't let the sun go down on me
Kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:09 schreef GLO het volgende:
Allemaal duetten met/van George Michael?
Die STL (L) is dan Somebody To Love met Queen.
Uiteraardquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:16 schreef Z het volgende:
Everly Brothers?
De desbetreffende Ernie staat op de achterzijde van het album...quote:hebben de afbeelding van het Sesamstraat-personage Ernie van hun album "
" gehaald. Een aantal ouders kocht het album, omdat ze, door de afbeelding van Ernie, dachten dat het een plaat voor kinderen was. Toen bleek dat hun kleuters naar
luisterden, werden ze boos op
en moest arme Ernie verdwijnen.
Jaren '90, met een sterretje achter de (bekende) singles.quote:B
HAB
C
L *
WTP
PT
BC *
S
SR
WICA *
CC
ES
ITE
FOD
heel warm...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:12 schreef placebeau het volgende:
greenday (american idiot?)
iddquote:Het is alleszins van greenday, hoorde het gisteren op de radio, dookie misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |