in het boek wordt niet geschreven dat ze zoenen, maar de suggestie wordt wel gewekt. Scroll maar eens naar boven en lees de posts (en spoilers) van RiDo78quote:Op maandag 30 mei 2005 23:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm, harry en Cho hebben gezoend, maar Hermelien en Viktor niet hoor dacht ik. Ron is alleen jaloers omdat ze nog met elkaar schrijven. Volgens mij is hij gewoon dol op hermelien, en zal dat nog wel ooit naar voren komen
heerlijk, zo praten over een boek alsof het echt is!
Yow!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:13 schreef chibibo het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is en het is eigenlijk off-topic, maar dit is Cho:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:13 schreef chibibo het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is en het is eigenlijk off-topic, maar dit is Cho:
[afbeelding]
Er zijn mooiere aziatische meisjes..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Yow!
Aziatische meisjes blijven toch
Neupquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Harry en Cho hebben toch gezoend in het Uilengevalding? Vlak voordat Vilder eraan kwam om Harry's brief af te pakken?
Man het is lang geleden dat ik ze gelezen heb, snel wat aan veranderen na m'n examens.
Dat is het bij mij nog steeds..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:53 schreef ChrisJX het volgende:
Wat doet die foto van Cho daarIn mijn gedachten was het gewoon een lelijk zeikwijf
![]()
kan beter in het topic over de filmquote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:13 schreef chibibo het volgende:
[afbeelding]
Ohja idd, ik wist wel nog dat ze hem verdedigd had en Harry daar blij om deed ja. Zoals ik al zei, tis lang geleden dat ik het gelezen hebquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
NeupLater pas. Als Harry in de Uilenvleugel is heeft hij net een brief naar Sirius verstuurd. Als Vilder dan de brief wil zien en niet gelooft dat hij al weg is, zegt Cho dat ze zelf gezien heeft dat Harry de brief heeft verstuurd. Terwijl de brief al weg was toen Cho binnenkwam.
Wat doet die foto van Cho daarIn mijn gedachten was het gewoon een lelijk zeikwijf
![]()
Huilen maakt mensen er nooit mooier opquote:Op donderdag 2 juni 2005 06:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik had Cho wel als een lief en knap meisje in mijn hoofd (Harry is toch niet verliefd op een lelijke trol?).
Ik iets anders. Dat vind ik jammer van foto's e.d. in dit topic. Dit is het boekentopic, als ik wil zien hoe iedereen er in de film uitziet, ga ik wel naar het filmtopicquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:01 schreef DearPrudence het volgende:
Ik had wel zo'n soort meisje in mijn hoofd voor Cho.
Idd, ben ik met je eens, maar toen ik de eerste film zag waren Ron Hermione en Harry wel precies zoals ik me had voorgesteld.. alleen de tweeling was opeens lelijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:22 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik iets anders. Dat vind ik jammer van foto's e.d. in dit topic. Dit is het boekentopic, als ik wil zien hoe iedereen er in de film uitziet, ga ik wel naar het filmtopicIk heb van sommige personages nog ongeschonden voorstellingen en dat il ik graag zo houden.
Ron en Hermelien zijn wel goed ja. Ik kan me de tweeling niet meer zo herinneren, volgens mij hadden ze er in de film lange, suffe slungels van gemaakt, terwijl het juist twee hippe gasten zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:14 schreef daeri het volgende:
Idd, ben ik met je eens, maar toen ik de eerste film zag waren Ron Hermione en Harry wel precies zoals ik me had voorgesteld.. alleen de tweeling was opeens lelijk
Harry vond je niet goed?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:36 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ron en Hermelien zijn wel goed ja. Ik kan me de tweeling niet meer zo herinneren, volgens mij hadden ze er in de film lange, suffe slungels van gemaakt, terwijl het juist twee hippe gasten zijn
Ik ben zo benieuwd hoe het met hun winkel isAlleen heb ik wel de reactie van mevrouw Wemel op het verlaten van school gemist
Redelijk. Z'n haar klopt nietquote:
klopt!quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Redelijk. Z'n haar klopt nietMaar Smalhart vond ik voor geen meter kloppen
Ik moest trouwens wel ff denken hoe hij er in de film uitzag, dat betekent dat mijn oude beeld zich aan het herstellen is
Al klopt mijn beeld eik niet helemaal, omdat de vent die ik in gedachten heb niet zo heel knap is dat zelfs Hermelien hem leuk vindt, maar ik hou het maar op tovenaarsknapheid, die lui denken anders
![]()
Hmm... kon me niet herinneren die tweeling eerder gezien te hebben, maar 'mijn' Fred en George zijn stoerderEn mijn Carlo Kannewasser is vast knapper
Ja, die bedoel ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:09 schreef DearPrudence het volgende:
klopt!Ik weet nu even echt niet hoe die eruit ziet. Vanuit het boek gelukkig wel.
(ik neem aan dat we het over Gilderoy Lockhart hebben?)
Ik juist met gouden golvende lokken, een wapperende rode mantel (veel rood iig) en glinsterende tanden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:16 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ikIk ken de meeste Engelse namen wel, maar ik denk in Nederlandse
Ik had hem juist voorgesteld zoals een professor bij mij op de uni eruitziet
Met lange, zwarte, golvende haren en een wapperende mantel met daaronder een strikje
quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben ook bang voor Rita Skeeter en Umbridge, die volgens mij moeilijk na te doen.
Smalhart klopte idd niet.. en Carlo ziet er zo uit: http://www.marge.it/hpwebsite/film/pattinson.jpgquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Redelijk. Z'n haar klopt nietMaar Smalhart vond ik voor geen meter kloppen
Ik moest trouwens wel ff denken hoe hij er in de film uitzag, dat betekent dat mijn oude beeld zich aan het herstellen is
Al klopt mijn beeld eik niet helemaal, omdat de vent die ik in gedachten heb niet zo heel knap is dat zelfs Hermelien hem leuk vindt, maar ik hou het maar op tovenaarsknapheid, die lui denken anders
![]()
Hmm... kon me niet herinneren die tweeling eerder gezien te hebben, maar 'mijn' Fred en George zijn stoerderEn mijn Carlo Kannewasser is vast knapper
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:25 schreef Neoktheone het volgende:
Voor Umbridge had ik de hele tijd een hoofd in gedachten die ik maar niet kon plaatsen, maar ineens wist ik weer waar ik hem vandaan had:
[afbeelding]
Van The Dinosaurs![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:25 schreef Neoktheone het volgende:
Voor Umbridge had ik de hele tijd een hoofd in gedachten die ik maar niet kon plaatsen, maar ineens wist ik weer waar ik hem vandaan had:
[afbeelding]
Van The Dinosaurs![]()
En dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:43 schreef saaw het volgende:
[..]hier exact hetzelfde!
ik kan echt niet wachten! nog 2 weeekjes
The Dinosaurs!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:25 schreef Neoktheone het volgende:
[afbeelding]
Van The Dinosaurs![]()
quote:
Ik moet nog tot t nederlandse boekquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef saaw het volgende:
[..]sorry ik ben dom, even te blij
7 wekenmaar wel al veel zin
probeer het gewoon in het engels johquote:
Dat is opzich het probleem niet.. maar ik heb alles in het nederlands, en dan een engels boek erbij zetten vind ik een beetje zonde..quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:59 schreef saaw het volgende:
[..]
probeer het gewoon in het engels joh
het is zo veel mooier in het engels
* saaw heeft ze allemaal tot nu toe in engels EN nederlands gelezen![]()
ja dat snap ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:04 schreef daeri het volgende:
[..]
Dat is opzich het probleem niet.. maar ik heb alles in het nederlands, en dan een engels boek erbij zetten vind ik een beetje zonde..
Dat lijkt op mijn beschrijving!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:25 schreef Neoktheone het volgende:
[afbeelding]
Van The Dinosaurs![]()
`quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:00 schreef kwakveense het volgende:
uhm...wie is carlo kannewasser? in het engels bedoel ik?
Is dat Carlo Kannewasser??? Die gozer op de foto is helemaal niet knapquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:10 schreef daeri het volgende:
Smalhart klopte idd niet.. en Carlo ziet er zo uit: http://www.marge.it/hpwebsite/film/pattinson.jpg
Ik had m knapper in mijn gedachte![]()
Jij zag een Maffia Lucius?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:24 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Is dat Carlo Kannewasser??? Die gozer op de foto is helemaal niet knap
Umbridge is bij mij een dikke vrouw met een mantelpakje, met te dikke voeten in lelijke pumps gepropt en een ontzettend breed hoofd met haar haar in een knotje. Maar ik denk vast op een dreuzelmanierBij Lucius Malfoy zag ik een kerel voor me in een grijs gestreept pak. Maar dat is eik meer hoe de oom van Harry eruit ziet. De film-Lucius klopte eik beter
EDIT: Ik zie nu de Dinosaur-Umbridge, die is geweldig
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:55 schreef daeri het volgende:
Jij zag een Maffia Lucius?.. zoals ik jou hoor over Umbridge moet ik denken aan dat hoofd van de school in de film Matilda
Mis, ik denk namelijk dat het inderdaad Cedric Diggory is...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Colin Creevey? Of zit ik nu gewoon helemaal mis?
Op de afbeelding ziet ie er nogal ruig uit, maar in de teaser is dat alweer minder. Feit blijft wel dat hij in het boek beschreven wordt als een aantrekkelijke jongen, terwijl hij er in de film nogal nerdy uitziet. Ik ben een man en vind het moeilijk om te zeggen of ie lelijk is of niet, maar volgens mij hadden ze toch een beter iemand kunnen casten...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:20 schreef DearPrudence het volgende:
Hmmm.. had cedric toch iets anders in mjin gedachte..
daarom plaats ik ook linkjes en geen foto's .. mogen mensen zelf beslissen of ze klikken of nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:40 schreef Neoktheone het volgende:
Maar dit is het boekentopic, dus genoeg over de film![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 02:31 schreef RiDo78 het volgende:
Heb een kortingsbon op de deurmat gevonden. 4 euro korting bij een .BLZ boekhandel. En laat ik hem daar al vanaf januari ofzo al in bestelling hebben staan ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |