abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2005 @ 14:30:01 #26
3185 Adelante
To let it go now
pi_25457440
mijn HP collectie is toch al geen geheel dus ga wel voor de adult editie dit keer

ik mis deel één, heb een aantal in kinder editie cover in het NL en ook twee in het ENG, waarvan ook nog één emt adult cover
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_25457483
Mijn collectie is ook niet echt een geheel.
Deel 1, 3 en 4 zijn de pockets (EN)
Deel 2 is ook de pocket (NL)
Deel 5 is de hardcover (EN)
Deel 6 wil ik ook weer de hardcover
  donderdag 10 maart 2005 @ 14:54:41 #28
88233 Steve
Still the best.
pi_25457776
Ik heb jammer genoeg alle nederlandse soft, en deel 5 hardcover engelse kindereditie
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_25457966
Ik heb alleen maar de engelse kindereditie, dus dat zal het dit jaar ook moeten worden, alhoewel ik m wel minder mooi vind dan deel 5.
  donderdag 10 maart 2005 @ 15:14:24 #30
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25458028
Ik plaats hier even een hele subtiele tvp
heb de engelse kinderpaperbacks t/m deel 4, deel 5 hardcover...En dan nog deel 1 t/m 4 NL paperback (daar zijn volgens mij alleen maar kindereditie's van, of niet?) Ddaar was ik eerst mee begonnen, maar dan vind ik EN toch veel fijner lezen
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_25458803
Kunnen we hier nu uit afleiden dat Harry les gaat krijgen van Dumbledore? Of is Dumbledore de HBP?

Spannend hoor!

Btw: ik heb:
Delen 1/2/3 in paperback NL
Deel 4 in hardcover DE (erg lelijke cover) en hardcover NL
Deel 5 in hardcover NL en hardcover UK
Quidditch thru the ages en Fantastic Beasts and where to find them in pocket-UK.
Don't hurry, be crappy!
pi_25459015
Ik denk dat er iets gaat gebeuren met een hersenpan, een kerkhof op zweinstein gaat ook een rol spelen in boek6 zei jk rowling
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:05:47 #33
88233 Steve
Still the best.
pi_25459094
volgens mugglenet heeft een editor van Scholastic dit gezegd in een interview:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het verhuld niet erg veel, maar goed, toch even spoiler
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_25460996
Ik ben op het moment in 4 bezig en ik hoop 5 uit te hebben voor deel 6 uitkomt. Eindelijk op schema.
pi_25463747
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 19:28 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben op het moment in 4 bezig en ik hoop 5 uit te hebben voor deel 6 uitkomt. Eindelijk op schema.
Ik ben nu eventjes in de war...
Aan een kant ben ik stinkend jaloers, zo lekker op schema liggen en lekker niet hoeven te wachten. (hooguit op deel 7).

Maar aan de andere kant had ik de overige delen in een week tot een weekeindje uit (deel 5 was 3 dagen) zonder ook maar een regel te missen... je gaat dan he-le-maal op in het verhaal. Bij deel 4 schijn ik een maaltijd gemist te hebben terwijl ik in de kamer zat. Het scheen ongeveer zo gegaan te zijn... (zelf kan ik mij alleen de Triwizard-cup herrinneren).
> "Aan tafel"
< "jaja, ik kom zo!"
even later:
> "Moet je niet eten?"
< "even hoofdstukje uitlezen"
weer even later:
> "Als je wilt eten dan moet je de magnetron even aanzetten"
< "Ok"
Don't hurry, be crappy!
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:38:01 #36
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_25464055
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 22:25 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

knipknip
zooo herkenbaar

ik heb boek 1 geleend voor wintersport maar ik had hem op de eerst avond al uit zo leuk wassie...

toen ik terug was in nederland heb ik meteen de rest van de boeken geleend en 2,5 week later had ik deel 2, 3, 4 en 5 uit gelezen .... bij boek 5 heb ik zelfs t laatste stuk in 1 stuk gelezen zodat ik pas om half2/2uur ging slapen ... ik kon gewoon niet stoppen

JK Rowling (en harry potter ook, maar dat staat zo gay )
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_25464077
Even een tvp neergooien .
pi_25469231
Ik lees die boeken ook in 1 ruk uit........heb eens in de bus gezeten naar huis en toen ben ik al lezende uitgestapt en naar huis gelopen, bijna tegen een lantaarnpaal aangelopen.
Thuis heb ik inderdaad nergens op gereageerd, moest en zou het uitlezen....
pi_25469841
Ik loop nooit tijdens het lezen...

Maar ik bezit wel audiobooks (Engels en Duits) die ik op lage kwaliteit MP3 geripped heb zodat een compleet boek op mijn 512 Mb MP3 speler past. Kan ik een boek 'lezen' in de file.
Don't hurry, be crappy!
pi_25469933
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 09:49 schreef RiDo78 het volgende:

Maar ik bezit wel audiobooks (Engels en Duits) die ik op lage kwaliteit MP3 geripped heb zodat een compleet boek op mijn 512 Mb MP3 speler past. Kan ik een boek 'lezen' in de file.
ik heb ook alle 5 de audiobooks in het engels egt super
pi_25470020
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 09:49 schreef RiDo78 het volgende:
Ik normaal ook niet en het was ook niet echt lopen, meer slenteren, maar ik kon het boek gewoon niet voor 5 minuten dicht doen.
pi_25470260
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:02 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ik normaal ook niet en het was ook niet echt lopen, meer slenteren, maar ik kon het boek gewoon niet voor 5 minuten dicht doen.
dat had ik ook maar na 4 uur lezen had ik toch wel een beetje last van mijn ogen
  vrijdag 11 maart 2005 @ 12:18:30 #43
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_25471856
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:16:36 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 12:33:26 #44
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_25472067
Ik heb ook alleen deel 1 maar en dan ook nog de paperback editie in het nederlands
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_25472408
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:20 schreef tonks het volgende:

[..]

dat had ik ook maar na 4 uur lezen had ik toch wel een beetje last van mijn ogen
Ik hoefde nog maar iets van 25 pagina's
Van deel 3 geloof ik.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 13:06:34 #46
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_25519915
Heeft dat 'advanced potion making' nog een bedoeling op de adult cover of is het gewoon 'een boek'? Sneep geeft les in potions. Toverdrank dus.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_25519933
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 13:06 schreef FritsFlits het volgende:
Heeft dat 'advanced potion making' nog een bedoeling op de adult cover of is het gewoon 'een boek'?
Harry heeft advanced potion making wel nodig op shouwer te worden
pi_25520278
Als ik die covers zo zie dan krijgt hij les van Dumbledore (misschien ook in) Potion-making. Lijkt me wel grappig ;-)

Maar volgens mij heeft hij dit boek al in een van de eerdere delen moeten aanschaffen. Ik zal t ff nakijken als ik tijd heb.
Don't hurry, be crappy!
pi_25529487
Ik weet niet hoe het in eerdere topics over dit boek zat, maar dit las ik op harrypotterfreakz.com (geruchten):

De zomer aan het begin van boek 6 wordt zijn kortste verblijf bij zijn oom en tante tot nu toe. Maar dit komt door een veel vrolijker reden dan een rechtszaak.(Feit!)
De Half Blood Prince is niet Harry of Voldemort. (Feit!)
We leren meer over het verleden van Peter Pippeling/Wormstaart. (Feit!)
Er komt een nieuwe Minister van Toverkunst. (Feit!)
Het boek zal korter zijn dan Harry Potter en de Orde van de Feniks. (Feit!)
Groemp zal handelbaarder zijn dan in deel 5. (Feit!)
We zullen meer horen van Rita Pulpers (Feit!)
Er komt alweer een nieuw personage die McLagan ofwel McClaggan zal heten. Of die aan de goede of slechte zijde zal behoren valt nog af te wachten. (Feit!)
We komen meer te weten over Foppe de plaaggeest (misschien wel waarom hij zo irritant is).
We komen meer te weten over Professor Sneep.
Er komt waarschijnlijk een aanval op Zweinstein.
Er zal een Wemel sterven.
Harry en Draco zullen kort moeten samenwerken.
Harry's ogen zullen een belangrijke rol spelen.

Wellicht weten jullie dit al van eerdere topics, maar ik wilde het toch even vermelden...

Overigens heb ik alleen de Engelstalige kinderpockets en dit deel (6) staat bij BOL in de reservering (thnx voor de codes!! )
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 16 maart 2005 @ 13:11:11 #50
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_25530462
Ik had gedroomd dat Arthur Wemel vreemdging en toen werd vermoord

Anyway, welke Wemel zal er sterven? Ik gok geen Bill of Charlie, aangezien zij niet echt een hoofdrol spelen. Fred en George betwijfel ik ook.. Dan houden we nog Ron, Percy, Arthur, Ginny en Molly over. Molly is een moederfiguur (kind of) voor Harry, dus ik gok dat zij eraan gaat. Ron zal nog wel blijven tot het einde, Arthur en Ginny zijn beiden al de *mannelijk geslachtsdeel* geweest in de boeken en Percy zal nog wel iemands kont likken bij het Ministerie.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')