aha dat klinkt heel handig, ga ik onthouden hoop ikquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:15 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Loop in de stad gewoon een Yankee Clubhouse binnen. Daar kan je gewoon op zo'n plattegrondje bij de balie aanwijzen waar je wilt zitten. Je rekent gelijk af en dan heb je ook meteen je kaartje al.
goed plan idd, zoek wel ff een locatie van zo'n clubhouse op anders vind je het nooit (of je moet heel erg veel mazzel hebben)quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:15 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Loop in de stad gewoon een Yankee Clubhouse binnen. Daar kan je gewoon op zo'n plattegrondje bij de balie aanwijzen waar je wilt zitten. Je rekent gelijk af en dan heb je ook meteen je kaartje al.
Continental is gewoon een Amerikaanse vliegtuig maatschappij. Ze vliegen via via van AMS op NY, via Londen en dan Manchester oid. En terug kan je vrolijk via Baltimore -> Washington -> London -> Amsterdam.quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:59 schreef Wytze het volgende:
Continentale vluchten houd in, alleen vluchten binnen Amerika ??
Ik liep er ook toevallig tegen aan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:32 schreef komrad het volgende:
[..]
goed plan idd, zoek wel ff een locatie van zo'n clubhouse op anders vind je het nooit (of je moet heel erg veel mazzel hebben)
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:13 schreef komrad het volgende:
Jeroenus ja continental is een maatschappij maar dat bedoelde Wytze niet het gaat over wat onder een continentale en een intercontinentale vlucht gezien wordt
ik ben er nu totaal 2 weken geweest en niets gezien, dus ik zal wel pech gehad hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:11 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik liep er ook toevallig tegen aan.
Ergens bij de NBA store zit ie verstopt in zo'n hoekje (Yankees) en ook in de buurt van Bloomingdale's zit er één verscholen. Die bij Seaport Museum is goed te zien. Maar het duidelijkst zichtbaar is het Clubhouse bij Loewe's bios, Empire bios, McDonald's, Lion King theather, Madame Tussaud. Daarzo ligt hij ergens.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:41 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben er nu totaal 2 weken geweest en niets gezien, dus ik zal wel pech gehad hebben.
Tussen Loews en dat bord met Available.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:50 schreef komrad het volgende:
ik zie hem zo niet, maar daar ben ik wel een paar keer voorbij gelopen
niet opgevallen
hey daar heb ik mijn honkbal petje gekochtquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:48 schreef Jeroenus het volgende:
Fuck it, ik heb er zelfs een plaatje van. Zie je hem liggen, rechts van Loewe's:
[afbeelding]
Haha, ik heb hem daar ook gekocht.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:44 schreef kepler het volgende:
[..]
hey daar heb ik mijn honkbal petje gekocht
allleen heeft mijn hond hem kapot gekauwd
maar ik weet wel waar dat zit
Photoshop wil alleen 1290*960 doen. Ben niet zo handig met dat programma maar hoe fix it dat?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:45 schreef kepler het volgende:
@jeroenus: heb jij die van de Brooklyn Bridge groter voor mn achtergrond
1280*1028 (ofzo iets)
Óf uitrekken of er een stuk vanaf halen dus?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:38 schreef komrad het volgende:
Jeroenus, gewoon handmatige resize of cut zodat je op de goede resolutie uitkomt
als de verhouding wel klopt kan je ook gewoon verkleinen zo niet dan is het uitrekken of afhakken iddquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:41 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Óf uitrekken of er een stuk vanaf halen dus?
Dit is 1280*1028. Hoe bedoel je te klein?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:34 schreef komrad het volgende:
ik dacht dat het voor een achtergrond was en dan is het formaat te klein (1024x768 of nog 1 formaat groter), maar moet degene die er op vroeg maar even zeggen wat hij wil.
Moet jij hem in een andere grootte? Wat voor groot scherm heb je wel niet bij 1280*1028?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:46 schreef komrad het volgende:
Je hebt gelijk sorry
in mijn explorer preview geeft hij een andere size aan, maar als ik hem opsla is hij wel goed
Ok.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:49 schreef komrad het volgende:
Ik heb al een andere background, die is nog mooier. Hij is echter niet NY gerelateerd, maar een super mooi (zelf gemaakte) foto van de natuur genomen tijdens een vakantie
bij mij is tie ook te klein, maar ik kon hem vergroten dus nu past hij perfect bedanktquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:44 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Dit is 1280*1028. Hoe bedoel je te klein?
Vreemd, magoed, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:05 schreef kepler het volgende:
[..]
bij mij is tie ook te klein, maar ik kon hem vergroten dus nu past hij perfect bedankt
nu kan ik niet meer wachten tot de zomer
Geen collega bij de gemeente?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:33 schreef komrad het volgende:
Nou bij mij is het tijd geld en iemand die mee wil
niemand een antwoord ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:10 schreef Xlarge het volgende:
ik land trouwens om 12 uur 'snachts op JFK , taxi's zijn dan toch geen probleem ?
Het lijkt me dat het geen probleem kan zijn, anders zouden ze geen vluchten op zo'n tijdstip plannen.quote:
hoe is dat te herkennen , rijden die chaggelaars niet in echte taxi's rond oid ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:36 schreef komrad het volgende:
nee je moet wel even opletten dat je wel een echte taxi neemt en je niet laat afzetten door chaggelaars die bij de uitgang van de terminal staan,
Taxikosten ongeveer 50 dollar met tol erbij
En tip.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:30 schreef komrad het volgende:
en gewoon niet te veel betalen, er is een vast tarief van 45$ (alsik het goed heb) daar komt nog wat tax bij (10% voor die rit geloof ik, maar is vrijwillig) en tol voor de tunnel
Of men geeft een bepaald aantal procenten tip óf men verdubbeld de 8.25% tax die NY vraagt. (Lonely Planet)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:32 schreef komrad het volgende:
foutje jeroenus, die 10% was tip, de tax zit er wel al in als ik het goed heb. je hoeft volgens mij bij de taxi maar 10% te betalen ipv 15%
in het geval van de taxi dus 10% ongeveer danquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:35 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Of men geeft een bepaald aantal procenten tip óf men verdubbeld de 8.25% tax die NY vraagt. (Lonely Planet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |