abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25336511
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:09 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

doen zie die nog open dan? D8 da ze h'm voor goed sloten ivm mogelijke aanslagen op het statue of liberty
Tja ik hoop het. Als het even kan voor de zomer.

Maar voorgoed sluiten zou wel zonde zijn eigenlijk.
  woensdag 2 maart 2005 @ 22:47:34 #27
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25338118
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:45 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Tja ik hoop het. Als het even kan voor de zomer.

Maar voorgoed sluiten zou wel zonde zijn eigenlijk.
ja sluiten zal idd wel zonde zijn, maar de w8tijden voor SOL waren voorheen volgens mij belachelijk lang als ik het me goed kan herinneren. Daarnaast is het natuurlijk een perfect doelwit voor aanslagen: het symbool waar amerika voor staat.
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_25338566
gewoon the ferry nemen naar staten island, je komt er vlak langs en het is nog gratis ook.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_25346573
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 23:08 schreef komrad het volgende:
gewoon the ferry nemen naar staten island, je komt er vlak langs en het is nog gratis ook.
Heb ik ook gedaan, en dat is absoluut een aanrader!!!
pi_25352564
Ff een vraagje, als ik naar New York vlieg maakt het qua prijs dat iets uit op welk vliegveld ik vlieg? En heeft iemand mischien nog tips voor goedkope tickets naar New York?
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
  vrijdag 4 maart 2005 @ 02:04:05 #31
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_25357901
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:46 schreef koston het volgende:
Ff een vraagje, als ik naar New York vlieg maakt het qua prijs dat iets uit op welk vliegveld ik vlieg? En heeft iemand mischien nog tips voor goedkope tickets naar New York?
Nee, vliegveld maakt niet echt uit. Vanuit JFK naar het centrum is misschien een paar dollar goedkoper, maar het scheelt niet echt veel. Zoek gewoon het goedkoopste ticket
En voor een goedkoop ticket is het gewoon aan te raden om zoveel mogelijk sites af te speuren... na een tijdje zie je vanzelf wel ticket voordelig is op de tijd dat jij wil reizen.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 08:16:32 #32
16082 Wytze
...Confidential
pi_25359179
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:53 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

In NY eigenlijk niet, daarbuiten overigens ook niet. Ik heb me de laatste tijd hier op gericht. Ik kan bedrijven gaan schrijven, maar dan wordt het meer een internship. Daarom heb ik ook dat stagefiguur benaderd. Als hij niet reageert deze week dan ga ik er wel naartoe. Human Resources bij NYU is onduidelijk en kan ik niet zien of er baantjes voor mij zijn. Bij het ziekenhuis van Columbia, Presbyterian, hebben ze exact mijn huidige administratiebaantje. Daar kon ik wel mijn Nederlandse gegevens invullen, maar daar heb ik nog geen reactie over gehad en dat heb ik lang geleden ingevuld.
Ben momenteel op me werk, maar heb thuis een site gebookmarked van een bedrijf die voor rond de 350 Dollar dacht ik een stage / zomerbaantje voor je regelde in een plaats van keuze in Amerika. Je kon ook zelf browsen door hun database...
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_25359678
@Wytze, heb je daar ook zelf gebruik van gemaakt of kan je iemand die er ervaring mee heeft. Is het no cure no pay? Anders zou ik er niet zo snele 350$ aan uitgeven iig, maar wie ben ik
pi_25359756
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 08:16 schreef Wytze het volgende:

[..]

Ben momenteel op me werk, maar heb thuis een site gebookmarked van een bedrijf die voor rond de 350 Dollar dacht ik een stage / zomerbaantje voor je regelde in een plaats van keuze in Amerika. Je kon ook zelf browsen door hun database...
Het lijkt me niet dat ze dat kunnen garanderen.
pi_25360348
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 08:16 schreef Wytze het volgende:

[..]

Een CCUSA principe?
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_25362781
Mooi Topic dit

ga zelf met school met pasen naar New York toe, heb er zeker zin in.

iemand trouwens ervaring met het bekijken van Ground Zero, is daar iets van een informatiecentrum?
pi_25362807
Je kan gewoon buiten het hek kijken en er zijn platen die aan de hekken hangen. In een uurtje max heb je het wel gezien
pi_25364289
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 13:13 schreef Gurb het volgende:
Mooi Topic dit

ga zelf met school met pasen naar New York toe, heb er zeker zin in.

iemand trouwens ervaring met het bekijken van Ground Zero, is daar iets van een informatiecentrum?
Ging ik er maar met school heen.....
pi_25366086
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 13:15 schreef komrad het volgende:
Je kan gewoon buiten het hek kijken en er zijn platen die aan de hekken hangen. In een uurtje max heb je het wel gezien
oke, thnx, heb wel langer de tijd als een uurtje, weet je of er wel een informatiecentrum oid is?
pi_25366442
volgens mij is de informatie die ze publiekelijk (den aan een mss duizend mensen daar) willen geven te vinden op die borden. Verder kan je mss iets met PANYNJ of de aannemer regelen, maar ik zou daar maar niet op rekenen.
pi_25367058
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:46 schreef koston het volgende:
Vliegveld maakt niet zoveel uit. Met Budgetair kun je voor 299 euro (excl. toeslagen) vliegen. Nog goedkoper (in bepaalde gevallen) is om te vliegen vanaf Zaventem. Kijk voor goedkope vluchten met Delta Air op http://www.connections-travel.com. Je moet er alleen wel snel bij zijn, want de goedkoopste tarieven zijn zo uitverkocht.
The happiness of society is the end of government. (John Adams)
pi_25379916
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 17:22 schreef Gurb het volgende:

[..]

oke, thnx, heb wel langer de tijd als een uurtje, weet je of er wel een informatiecentrum oid is?
Er is niks te doen daar. Wij hadden er zelfs een paar uren voor uitgetrokken, maar met een half uurtje ben je klaar.

Mislukte panorama van wat er te zien is, had destijds geen flauw idee hoe mijn camera werkte . Meer dan dit is er dan ook gewoon niet te zien.. Misschien kan je de boel vanaf de andere kant bekijken..?
Victory is mine!!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 20:02:24 #43
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25385117
hotel is ook al geboekt, hotel carter
lekker dichtbij Times Square
The line is a dot to you!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 20:30:48 #44
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25385588
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 20:02 schreef kepler het volgende:
hotel is ook al geboekt, hotel carter
lekker dichtbij Times Square
he kepler, nog een kort vraagje over het summercamp... Jij had het gedaan in de vakantie nadat je van de middelbare school ging? Hoeveel weken had je vrij? volgens ccusa moet je 9, 10, 11 weken vrij zijn en ik ben klaar met school op 30 juni (als ik diploma uitreiking skip) en de introducties van de universiteiten beginnen 1 of 2 weken voor september dus ik ben bang dat ik niet mee kan doen als camp counselor
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_25393369
Het kans wordt groter dat ik in mei ook naar NY ga.

Aangezien mijn geduld op begint te raken met dat werken, moet ik ook maar is gaan kijken wat ik deze zomer ga doen.
New Yorker in spe
pi_25394419
Jeroenus, ga je dan gewoon op vakantie in mei??
  zondag 6 maart 2005 @ 13:25:16 #47
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25395119
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 20:30 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

he kepler, nog een kort vraagje over het summercamp... Jij had het gedaan in de vakantie nadat je van de middelbare school ging? Hoeveel weken had je vrij? volgens ccusa moet je 9, 10, 11 weken vrij zijn en ik ben klaar met school op 30 juni (als ik diploma uitreiking skip) en de introducties van de universiteiten beginnen 1 of 2 weken voor september dus ik ben bang dat ik niet mee kan doen als camp counselor
ik ben twee weken na de examenuitslag weggegaan geloof ik. Ik heb de diploma-uitreiking geskipped en ook de introductieweken van de universiteit. En ik had zelfs nog 2 weken over!
Maar ik weet niet hoelang de vakantie nu duurt, want ik ben in 2000 geweest
The line is a dot to you!
pi_25395202
quote:
Op zondag 6 maart 2005 12:38 schreef komrad het volgende:
Jeroenus, ga je dan gewoon op vakantie in mei??
Ja, misschien nog kort naar Miami, maar dat is nog niet zeker.
New Yorker in spe
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:34:14 #49
16082 Wytze
...Confidential
pi_25424589
quote:
Op zondag 6 maart 2005 13:30 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Ja, misschien nog kort naar Miami, maar dat is nog niet zeker.
Ik wil van de zomer ook sowiezo weer naar NYC. Eigenlijk ook gelijk stukje Californie mee pakken. Ik weet nietof ik deze url al had gespammed maar deze waren wel goedkoop, collega van me was ermee gegaan afgelopen zomer. www.exit-reizen.nl
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_25426503
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 14:11 schreef Dr_Evil het volgende:

[..]

Er is niks te doen daar. Wij hadden er zelfs een paar uren voor uitgetrokken, maar met een half uurtje ben je klaar.

Mislukte panorama van wat er te zien is, had destijds geen flauw idee hoe mijn camera werkte . Meer dan dit is er dan ook gewoon niet te zien.. Misschien kan je de boel vanaf de andere kant bekijken..?
oke, bedankt. Ik ga met pasen met mijn school (opleiding HBO Bouwkunde) met 30 man ernaartoe, en moet een dag organiseren, en wilde naar Ground Zero, omdat we tenslotte allemaal bouwkundigen zijn, maar ga wel even verder zoeken. Misschien is Brooklyn Bridge beetje mooie brug om te zien? of wolkenkrabbers in aanbouw?

en is er ergens een mooie gedetailleerde kaart van NY te vinden op internet, met de bezienswaardigheden erop aangegeven, kan zelf zo gauw niets vinden met google
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')