komt wel goedquote:Op maandag 28 maart 2005 20:42 schreef Jeroenus het volgende:
Dollarkoers gaat helemaal de verkeerde richting uit.
Dan krijg je echt een zware daling iddquote:Op maandag 28 maart 2005 21:16 schreef kepler het volgende:
[..]
komt wel goed
hopen dat de beurzen in China en Japan de dollar omruilen voor de Euro, dan kunnen we lachen
maar goed dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren, en deze daling is volgens mij slechts vanwege het verhogen van een of andere rente. Maar ik heb er verder totaal geen verstand vanquote:Op maandag 28 maart 2005 21:18 schreef komrad het volgende:
[..]
Dan krijg je echt een zware daling idd
klopt idd en vanwege het begrotingstekort van de US. En de verwachting dat er nog wat renteverhogingen overheen komenquote:Op maandag 28 maart 2005 21:53 schreef kepler het volgende:
[..]
maar goed dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren, en deze daling is volgens mij slechts vanwege het verhogen van een of andere rente. Maar ik heb er verder totaal geen verstand van![]()
Natuurlijkquote:Alle mensen die binnekort gaan wel mooie foto's maken he
Kant en klare reizen:quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:37 schreef CoolGuy het volgende:
Oke. Help. Ik weet het niet meer. Het enige wat ik zie zijn 3 nachten voor 1000 euro. Ik word er een beetje gek van. Is het nou niet mogelijk om 5/6 nachten te gaan incl. heen- en terugvlucht voor (minder dan) 1000 euro ? Ik heb echt goede tips nodig mensen, want ik zie nu al door de bomen het bos niet meer.
Hoe hebben jullie het gedaan ? waar hebben jullie geboekt ? Wanneer hebben jullie geboekt?
Als ik nou zeg dat ik rond 1 juni wil gaan, in mn eentje, en dat ik 5/6 nachten wil gaan, naar een redelijk hotel, dat ook redelijk centraal gelegen is. Verder wil ik dat bij de prijs de heen en terugvlucht inbegrepen zijn, en dat t niet meer mag kosten dan 1000 euro give or take, waar komen jullie dan mee ?
Misschien dat iemand me kan/wil helpen. Bij voorbaat dank.
Oke, D-Reizen had ik zelf nog niet bij nagedacht. Ik check net die site, en er zijn wel dingen te krijgen voor rond de 800 euro, voor 5 dagen. Dat komt al meer in de buurt, en je kunt zelfs opgeven hoeveel dagen je LANGER wil maar dit wordt dan niet in het aanbod meegenomen waar de site mee terugkomt, want dat is allemaal 5 dagen. Dat zijn dus 3 nachten, en ik wil er dus 5. Das jammer, maar ik zal straks eens naar D-Reizen bellen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:46 schreef Razer het volgende:
[..]
Kant en klare reizen:
www.d-reizen.nl
www.oad.nl
Losse vluchten:
www.vliegwinkel.nl
www.vliegtarieven.nl
Losse hotels:
www.expedia.nl
www.hostelworld.com
Met die site's zou je toch heel ver moeten komen denk ik, al mijn reizen heb ik tot nu toe met één van bovenstaande sites geregeld. Heel veel suc-6
Dat is wel heel erg goedkoop ja. Alleen dat Vanderbilt YMCA is nogal uh...tja...heel erg eenvoudig. Ik zag wel een city trip incl. heen en terugvlucht maar dat was dan 5 dagen, dus effectief maar 2 nachten DAAR slapen. Ik heb net wel naar D-Reizen gebeld, en het is wel mogelijk om gewoon een aantal overnachtingen bij te boeken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:05 schreef Jeroenus het volgende:
Op schiphol.nl zie ik een vlucht van 1 juni (overstap Londen) en je stapt daar weer in het vliegtuig op 7 juni (overstap Frankfurt). Je hebt 6,5 om wat te doen. United airlines: 296.00 euro + toeslag 115.43 = 411,43. Alleen komen daar nog wat reserveringskosten bij (25 euro volgens mij).
Vlucht: 436.43
Nog voldoende over voor het verblijf. Alleen is een stuk duurder dan wanneer je met z'n tweeën gaat. Je kunt er voor kiezen om een hostel te nemen, naar Vanderbilt YMCA is hier wel eens iemand geweest. Dat als voorbeeld nemende. Hostels.com:
- 1 juni en 6 nachten.
- 1 persoon.
- Vanderbilt YMCA.
Een aantal dagen moet je in een tweepersoonskamer, dus iets duurder een paar nachten. Je betaalt nu 430 dollar. Dat is 344,03 euro.
344,03 + 436.43 = 780,46 euro. Hou je nog geld over ook.
Godver ik zie t ja. dan moet ik even kijken of ik bereid ben om naar bv 1200 euro te gaan voor dat aantal nachten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:04 schreef Jeroenus het volgende:
Je kunt bij American Inn (http://www.theamericanainn.com/) kijken, daar kom je ongeveer een euro of 60 hoger uit. (Niet een private bathroom) Voor één persoon ben je bij hotels als Carter en Pennsylvania een hoop kwijt.
Je hoeft niet naar 1200 te gaan hoor. Met 60 euro meer bedoelde ik 60 meer ten opzichte van YMCA (340). Dan kom je dus rond de 400 uit en die vlucht was 440 ofzo. Dan haal je het toch met gemak.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Godver ik zie t ja. dan moet ik even kijken of ik bereid ben om naar bv 1200 euro te gaan voor dat aantal nachten.
Ik begreep uit jouw woorden dat wanneer ik naar een beetje oke hotel zou willen, dat ik dan wel veel duurder uit zou zijn. Weet je wat het is, het geld heb ik op zich wel, ik vind het alleen belachelijk om voor 5 nachten 1000 euro te betalen, en dat is dan excl. de vlucht en eten. Dat vind ik echt te gek.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:18 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar 1200 te gaan hoor. Met 60 euro meer bedoelde ik 60 meer ten opzichte van YMCA (340). Dan kom je dus rond de 400 uit en die vlucht was 440 ofzo. Dan haal je het toch met gemak.
Geen probleem.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik begreep uit jouw woorden dat wanneer ik naar een beetje oke hotel zou willen, dat ik dan wel veel duurder uit zou zijn. Weet je wat het is, het geld heb ik op zich wel, ik vind het alleen belachelijk om voor 5 nachten 1000 euro te betalen, en dat is dan excl. de vlucht en eten. Dat vind ik echt te gek.
Overigens, wel hardstikke bedankt voor je geduldige reacties![]()
Ik wil dus gewoon een beetje leuk hotel. Het hoeft geen superding te zijn, alleen gewoon geen hostel, en niet iets waar de kamer van op een afwerkkamertje lijkt, maar blijkbaar is dat dus totaal niet mogelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |