abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25815191
Een week geleden zat hij nog op 1.34, inmiddels rap gedaald naar 1.28.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
  maandag 28 maart 2005 @ 21:16:33 #277
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25815414
quote:
Op maandag 28 maart 2005 20:42 schreef Jeroenus het volgende:
Dollarkoers gaat helemaal de verkeerde richting uit.
komt wel goed

hopen dat de beurzen in China en Japan de dollar omruilen voor de Euro, dan kunnen we lachen
The line is a dot to you!
pi_25815462
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:16 schreef kepler het volgende:

[..]

komt wel goed

hopen dat de beurzen in China en Japan de dollar omruilen voor de Euro, dan kunnen we lachen
Dan krijg je echt een zware daling idd
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 28 maart 2005 @ 21:53:39 #279
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25816443
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:18 schreef komrad het volgende:

[..]

Dan krijg je echt een zware daling idd
maar goed dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren, en deze daling is volgens mij slechts vanwege het verhogen van een of andere rente. Maar ik heb er verder totaal geen verstand van
The line is a dot to you!
pi_25816515
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:53 schreef kepler het volgende:

[..]

maar goed dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren, en deze daling is volgens mij slechts vanwege het verhogen van een of andere rente. Maar ik heb er verder totaal geen verstand van
klopt idd en vanwege het begrotingstekort van de US. En de verwachting dat er nog wat renteverhogingen overheen komen
pi_25834997
quote:
Alle mensen die binnekort gaan wel mooie foto's maken he
Natuurlijk de net nieuw aangeschafte Canon A95 5mpix cam zal niet ongebruikt blijven
- Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -
  Moderator dinsdag 29 maart 2005 @ 22:37:23 #282
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_25842807
Oke. Help. Ik weet het niet meer. Het enige wat ik zie zijn 3 nachten voor 1000 euro. Ik word er een beetje gek van. Is het nou niet mogelijk om 5/6 nachten te gaan incl. heen- en terugvlucht voor (minder dan) 1000 euro ? Ik heb echt goede tips nodig mensen, want ik zie nu al door de bomen het bos niet meer.

Hoe hebben jullie het gedaan ? waar hebben jullie geboekt ? Wanneer hebben jullie geboekt?
Als ik nou zeg dat ik rond 1 juni wil gaan, in mn eentje, en dat ik 5/6 nachten wil gaan, naar een redelijk hotel, dat ook redelijk centraal gelegen is. Verder wil ik dat bij de prijs de heen en terugvlucht inbegrepen zijn, en dat t niet meer mag kosten dan 1000 euro give or take, waar komen jullie dan mee ?

Misschien dat iemand me kan/wil helpen. Bij voorbaat dank.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_25843079
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:37 schreef CoolGuy het volgende:
Oke. Help. Ik weet het niet meer. Het enige wat ik zie zijn 3 nachten voor 1000 euro. Ik word er een beetje gek van. Is het nou niet mogelijk om 5/6 nachten te gaan incl. heen- en terugvlucht voor (minder dan) 1000 euro ? Ik heb echt goede tips nodig mensen, want ik zie nu al door de bomen het bos niet meer.

Hoe hebben jullie het gedaan ? waar hebben jullie geboekt ? Wanneer hebben jullie geboekt?
Als ik nou zeg dat ik rond 1 juni wil gaan, in mn eentje, en dat ik 5/6 nachten wil gaan, naar een redelijk hotel, dat ook redelijk centraal gelegen is. Verder wil ik dat bij de prijs de heen en terugvlucht inbegrepen zijn, en dat t niet meer mag kosten dan 1000 euro give or take, waar komen jullie dan mee ?

Misschien dat iemand me kan/wil helpen. Bij voorbaat dank.
Kant en klare reizen:

www.d-reizen.nl
www.oad.nl

Losse vluchten:

www.vliegwinkel.nl
www.vliegtarieven.nl

Losse hotels:

www.expedia.nl
www.hostelworld.com

Met die site's zou je toch heel ver moeten komen denk ik, al mijn reizen heb ik tot nu toe met één van bovenstaande sites geregeld. Heel veel suc-6
pi_25843226
Ik heb mijn reis via www.schiphol.nl geboekt en mijn hotel via www.newyorkhotel.com (Americana).

Losse hotels:
www.hostels.com

Misschien iets om straks in de nieuwe OP te plaatsen.
New Yorker in spe
  Moderator woensdag 30 maart 2005 @ 08:34:46 #285
16180 crew  CoolGuy
pi_25848590
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:46 schreef Razer het volgende:

[..]

Kant en klare reizen:

www.d-reizen.nl
www.oad.nl

Losse vluchten:

www.vliegwinkel.nl
www.vliegtarieven.nl

Losse hotels:

www.expedia.nl
www.hostelworld.com

Met die site's zou je toch heel ver moeten komen denk ik, al mijn reizen heb ik tot nu toe met één van bovenstaande sites geregeld. Heel veel suc-6
Oke, D-Reizen had ik zelf nog niet bij nagedacht. Ik check net die site, en er zijn wel dingen te krijgen voor rond de 800 euro, voor 5 dagen. Dat komt al meer in de buurt, en je kunt zelfs opgeven hoeveel dagen je LANGER wil maar dit wordt dan niet in het aanbod meegenomen waar de site mee terugkomt, want dat is allemaal 5 dagen. Dat zijn dus 3 nachten, en ik wil er dus 5. Das jammer, maar ik zal straks eens naar D-Reizen bellen.
pi_25848748
Bij die websites die combinaties aanbieden (vlucht/hotel) geven ze altijd aan 5 dagen/4 nachten maar ondertussen ben slaap je één nacht in het vliegtuig en je weet niet hoe laat je aankomt en vertrekt. Je hebt dan dus eigenlijk nauwelijks dagen om wat te doen.
New Yorker in spe
pi_25848784
Ja idd, als je bv niet al te laat op de dag de heenvlucht neemt, kom je ook op tijd aan omdat er een tijdsverschil is. Terugvlucht doe je 's-avonds en je komt de volgende ochtend aan.

Trouwens ik zou gewoon bij D reizen langs gaan, die kunnen denk ik wel iets voor je regelen. Neem eventueel een optie op het hotel en zoek op het niet of het los niet goedkoper is
pi_25848894
Op schiphol.nl zie ik een vlucht van 1 juni (overstap Londen) en je stapt daar weer in het vliegtuig op 7 juni (overstap Frankfurt). Je hebt 6,5 dag om wat te doen. United airlines: 296.00 euro + toeslag 115.43 = 411,43. Alleen komen daar nog wat reserveringskosten bij (25 euro volgens mij).
Vlucht: 436.43

Nog voldoende over voor het verblijf. Alleen is een stuk duurder dan wanneer je met z'n tweeën gaat. Je kunt er voor kiezen om een hostel te nemen, naar Vanderbilt YMCA is hier wel eens iemand geweest. Dat als voorbeeld nemende. Hostels.com:
- 1 juni en 6 nachten.
- 1 persoon.
- Vanderbilt YMCA.
Een aantal dagen moet je in een tweepersoonskamer, dus iets duurder een paar nachten. Je betaalt nu 430 dollar. Dat is 344,03 euro.

344,03 + 436.43 = 780,46 euro. Hou je nog geld over ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jeroenus op 30-03-2005 10:00:43 ]
New Yorker in spe
  Moderator woensdag 30 maart 2005 @ 09:44:32 #289
16180 crew  CoolGuy
pi_25849432
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 09:05 schreef Jeroenus het volgende:
Op schiphol.nl zie ik een vlucht van 1 juni (overstap Londen) en je stapt daar weer in het vliegtuig op 7 juni (overstap Frankfurt). Je hebt 6,5 om wat te doen. United airlines: 296.00 euro + toeslag 115.43 = 411,43. Alleen komen daar nog wat reserveringskosten bij (25 euro volgens mij).
Vlucht: 436.43

Nog voldoende over voor het verblijf. Alleen is een stuk duurder dan wanneer je met z'n tweeën gaat. Je kunt er voor kiezen om een hostel te nemen, naar Vanderbilt YMCA is hier wel eens iemand geweest. Dat als voorbeeld nemende. Hostels.com:
- 1 juni en 6 nachten.
- 1 persoon.
- Vanderbilt YMCA.
Een aantal dagen moet je in een tweepersoonskamer, dus iets duurder een paar nachten. Je betaalt nu 430 dollar. Dat is 344,03 euro.

344,03 + 436.43 = 780,46 euro. Hou je nog geld over ook.
Dat is wel heel erg goedkoop ja. Alleen dat Vanderbilt YMCA is nogal uh...tja...heel erg eenvoudig. Ik zag wel een city trip incl. heen en terugvlucht maar dat was dan 5 dagen, dus effectief maar 2 nachten DAAR slapen. Ik heb net wel naar D-Reizen gebeld, en het is wel mogelijk om gewoon een aantal overnachtingen bij te boeken.

De reden dat jij zo goedkoop uitkomt is omdat je naar een Hostel hebt gekeken waarschijnlijk ? terwijl ik meer op zoek ben naar een hotel. Ik zie het niet zo zitten om met meerdere mensen op een kamer te slapen. Gewoon mijn eigen kamer vind ik veel prettiger. Toch zit dat meer in de richting van wat ik gedacht had. Jij hebt dan nu gekeken naar een Hostel. Is er ook een hotel, waarbij ik in totaal dan tegen de 1000 euro aan zit ? Want als dat mogelijk is dan ben ik er uit Dan ben ik toch redelijk lang daar voor een zeer schappelijke prijs.

Fok! roelt, of iig, sommige mensen @ t forum dan
pi_25849534
Het is ook een beetje afhankelijk van welk hotel je neemt en waar dat gesitueerd is. Maar nogmaals ga gewoon even surfen of ga naar d reizen. Bij hostels hebben ze iig oook 2 persoons kamers, maar ik weet niet of ze 1 persoons kamers hebben. Dat moet je even navragen dan
pi_25849808
Je kunt bij American Inn (http://www.theamericanainn.com/) kijken, daar kom je ongeveer een euro of 60 hoger uit. (Niet een private bathroom) Voor één persoon ben je bij hotels als Carter en Pennsylvania een hoop kwijt.
New Yorker in spe
pi_25849860
Op www.tripadvisor.com kun je commentaar lezen van andere mensen over het hotel. Americana krijgt een goede waardering itt Carter/Penn.
New Yorker in spe
pi_25849910
www.hotelcarter.com

Hier zijn een aantal mensen geweest. Je bent $623 kwijt voor 6 nachten. Dat is net geen 500 euro. Samen met die vlucht zou je onder de 1000 blijven.
New Yorker in spe
  Moderator woensdag 30 maart 2005 @ 10:11:44 #294
16180 crew  CoolGuy
pi_25849944
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:04 schreef Jeroenus het volgende:
Je kunt bij American Inn (http://www.theamericanainn.com/) kijken, daar kom je ongeveer een euro of 60 hoger uit. (Niet een private bathroom) Voor één persoon ben je bij hotels als Carter en Pennsylvania een hoop kwijt.
Godver ik zie t ja. dan moet ik even kijken of ik bereid ben om naar bv 1200 euro te gaan voor dat aantal nachten.
pi_25849957
ja is er niet iemand die met je mee wil toevallig, dat zou eea drastisch goedkoper maken
pi_25850093
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Godver ik zie t ja. dan moet ik even kijken of ik bereid ben om naar bv 1200 euro te gaan voor dat aantal nachten.
Je hoeft niet naar 1200 te gaan hoor. Met 60 euro meer bedoelde ik 60 meer ten opzichte van YMCA (340). Dan kom je dus rond de 400 uit en die vlucht was 440 ofzo. Dan haal je het toch met gemak.
New Yorker in spe
  Moderator woensdag 30 maart 2005 @ 10:30:32 #297
16180 crew  CoolGuy
pi_25850341
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:18 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Je hoeft niet naar 1200 te gaan hoor. Met 60 euro meer bedoelde ik 60 meer ten opzichte van YMCA (340). Dan kom je dus rond de 400 uit en die vlucht was 440 ofzo. Dan haal je het toch met gemak.
Ik begreep uit jouw woorden dat wanneer ik naar een beetje oke hotel zou willen, dat ik dan wel veel duurder uit zou zijn. Weet je wat het is, het geld heb ik op zich wel, ik vind het alleen belachelijk om voor 5 nachten 1000 euro te betalen, en dat is dan excl. de vlucht en eten. Dat vind ik echt te gek.

Overigens, wel hardstikke bedankt voor je geduldige reacties

Ik wil dus gewoon een beetje leuk hotel. Het hoeft geen superding te zijn, alleen gewoon geen hostel, en niet iets waar de kamer van op een afwerkkamertje lijkt, maar blijkbaar is dat dus totaal niet mogelijk
pi_25850388
NYC is duur vooral als je ook nog luxe wil, ik heb er persoonlijk geen bezwaar tegen om 1 week met wat minder luxe te doen. Maar 1000 euro voor alleen het hotel is echt niet nodig
pi_25850760
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik begreep uit jouw woorden dat wanneer ik naar een beetje oke hotel zou willen, dat ik dan wel veel duurder uit zou zijn. Weet je wat het is, het geld heb ik op zich wel, ik vind het alleen belachelijk om voor 5 nachten 1000 euro te betalen, en dat is dan excl. de vlucht en eten. Dat vind ik echt te gek.

Overigens, wel hardstikke bedankt voor je geduldige reacties

Ik wil dus gewoon een beetje leuk hotel. Het hoeft geen superding te zijn, alleen gewoon geen hostel, en niet iets waar de kamer van op een afwerkkamertje lijkt, maar blijkbaar is dat dus totaal niet mogelijk
Geen probleem.

Kijk anders bij Hotel Carter, er zijn een aantal mensen die er wat over kunnen vertellen. Het is een groot hotel en ligt centraal. Je hebt je eigen badkamer, ik neem aan dat je dat minstens wilt. Voor 6 nachten ben je net geen 500 euro kwijt, samen met de genoemde vlucht zou je 950 kwijt zijn. (Je kunt ook naar andere maatschappijen zoeken, Delta Airlines is betaalbaar)

Dan heb je 6,5 dag absolute tijd om de stad te bezoeken. Geen overnachtingen in vliegtuigen of wat voor manipulatie van een advertentie dan ook.
New Yorker in spe
pi_25851656
Ik ben in de grote vakantie zelf 9 dagen in Hotel Carter geweest, het ligt 2 minuten lopen van TSQ. Ik vond onze kamer redelijk goed, het was dan wel niet allemaal het nieuwste van het nieuwste (eerder gezegd wat ouder) maar de badkamer enzo waren allemaal schoon. De bedden lagen ook heel erg lekker, als ik nog eens naar NY zou gaan zou ik er geen problemen mee hebben om er nog eens te slapen. Als het goed is heb ik nog foto's van de kamer zoek ze straks ff op en post ik ze hier. Kun je eens kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')