Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
het SG topic is dichtquote:Op maandag 28 februari 2005 23:08 schreef Sjowhan het volgende:
Wat een rust.. ga es posten hier ofzo
Je spamt toch genoeg voor ons allemaal?quote:Op maandag 28 februari 2005 23:08 schreef Sjowhan het volgende:
Wat een rust.. ga es posten hier ofzo
Geen gespam meerquote:Op maandag 28 februari 2005 23:43 schreef Sjowhan het volgende:
Pfffft
Spammen doe ik wel in B&H momenteel.. jammer genoeg moet de bezem erdoor heen (althans.. volgens die modjes
) en is de SC dus behoorlijk saai geworden.. Wat moet het worden van het FOK!forum
En er waarschijnliujk nog niet van lerenquote:Op maandag 28 februari 2005 23:57 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm blijkbaar was ik niet lief enzo.. weekban an me broek ;'(
hmmz wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En er waarschijnliujk nog niet van leren![]()
Ik heb zeker niet een 'ban' gekregen omdat ik toevallig spamde...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En er waarschijnliujk nog niet van leren![]()
Ik vermoed wel dat dat het probleem isquote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb zeker niet een 'ban' gekregen omdat ik toevallig spamde...
ze hadden voor de hand moeten pekellen maar dan kennen ze hier ook niet maar hier ligt bniet meer dan 1 cmquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
Laat ze gewoon sneeuwschuivers inzetten daar.. of nee.. dat hebben ze niet in groningen natuurlijk
hier lag ook maar 2-3 cm; vanochtend op het journaal was te zien dat er in het noorden veel meer sneeuw gevallen is dan in het zuiden/midden.quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ze hadden voor de hand moeten pekellen maar dan kennen ze hier ook niet maar hier ligt bniet meer dan 1 cm
kabelquote:Op donderdag 3 maart 2005 03:15 schreef devzero het volgende:
Eindelijk kabel-TV en wat krijg ik oa...dedicated home shopping kanalen, christelijke kanelen, een country muziek kanaal, 1 kanaal met herhalingen van jaren 70-series in het spaans, nog een spaans-talig kanaal, een tv-guide kanaal wat eigenlijk een verkapt spam kanaal is en nog veel meer troep...
maar mijn HBO descrambler zijn ze vergeten te leveren vandaag
@BC: heeft jump speciaal voor fok! een plaatjesverkleining gemaakt, ga je daar een 700+ kb plaatje posten wat veel te groot is
IK ZEI AL NEEM EEN SCHOTEL!!!quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:15 schreef devzero het volgende:
Eindelijk kabel-TV en wat krijg ik oa...dedicated home shopping kanalen, christelijke kanelen, een country muziek kanaal, 1 kanaal met herhalingen van jaren 70-series in het spaans, nog een spaans-talig kanaal, een tv-guide kanaal wat eigenlijk een verkapt spam kanaal is en nog veel meer troep...
maar mijn HBO descrambler zijn ze vergeten te leveren vandaag
@BC: heeft jump speciaal voor fok! een plaatjesverkleining gemaakt, ga je daar een 700+ kb plaatje posten wat veel te groot is
Dat is balenquote:Op donderdag 3 maart 2005 08:49 schreef SHERMAN het volgende:
Geen vrij van school
School nog geen 2 kilometer verderop (in de zelfde stad) zijn wel vrij
Is goed voor jequote:Op donderdag 3 maart 2005 08:49 schreef SHERMAN het volgende:
Geen vrij van school
School nog geen 2 kilometer verderop (in de zelfde stad) zijn wel vrij
Werk jij danquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is goed voor je
Word je hard van
Ik krijg ook geen vrij van mn werk omdat er beetje sneeuw ligt
Zeur niet zo, mietjequote:Op donderdag 3 maart 2005 11:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wanneer je vriendin me niet van mn werk houd wel![]()
Jank smoelquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wanneer je vriendin me niet van mn werk houd wel![]()
tatiana says:quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jank smoel
Mijn dinnetje mag jou best lastig vallen over Suus
quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
tatiana says:
Ik heb zelf een heel klein babytongetje hoor![]()
Ik geloof niet dat dat over suus gaat![]()
Oke nee inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
tatiana says:
Ik heb zelf een heel klein babytongetje hoor![]()
Ik geloof niet dat dat over suus gaat![]()
Waar gaan we het dan over hebben?quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:51 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Oke nee inderdaad
gaat over der tongDie is wel lekker hoor
![]()
Maar laten we het daar niet over hebben
Geen idee.... Noem eens iets leuks.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar gaan we het dan over hebben?
Suusquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:40 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Geen idee.... Noem eens iets leuks.
Over mooie vrouwen? (nee kom nu niet met dat gekwijl aan)quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:40 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Geen idee.... Noem eens iets leuks.
me liefdes brief heb je met valetijn al gehad tochquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Over mooie vrouwen? (nee kom nu niet met dat gekwijl aan)
Gewoon even plat en ordinair
Heb je je brief al af voor me?
Kom jij vrijdag maar even bij mij langs!quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:05 schreef Marty26 het volgende:
Ik ga luisteren vrijdag hoorquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kom jij vrijdag maar even bij mij langs!
niemand luisterd toch op vrijdag.
Doe maar de non stop muziek dan
Je zal wel moetenquote:
Naar jou mag ze zeker nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je zal wel moeten
Aangezien hij je alleen thuis laat en je de deur niet uit mag van hem
En je durfd niet bij mij te komen daar door
action radioquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Luisteren waarnaar ??
Fok Radio ofzo ??
Ik denk trouwens dat ik dan, of LOST kijk, of een film, of counter strike aan het spelen ben...
IK luister denk ik niet....
www.actionradio.nl doe ik een showtje op vrijdag avondquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Luisteren waarnaar ??
Fok Radio ofzo ??
Ik denk trouwens dat ik dan, of LOST kijk, of een film, of counter strike aan het spelen ben...
IK luister denk ik niet....
OKay!!quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Naar jou mag ze zeker nietGa jij nou maar met SuuS iets leuks doen
En kom eens thuis met goeie verhalen jij sletje
Hopelijk trekt die al je kiesenquote:
Kom wel weer beetje rellen hierquote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:43 schreef Godlike02 het volgende:
Goedemorgen
Gister de hele avond niemand hier gepraat
Word nog is echt stil
Op de snelweg heb ik geen gladheid gehadquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
Morgen
Gladheid viel gelukkig mee moet ik zegge
ik kijk liever naar wat er op de dvd staatquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:13 schreef Sjowhan het volgende:![]()
Net een DVDbox binnengehad; Alias Season 3..
Dat wordt smulle
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:23 schreef Jump het volgende:
[..]
ik kijk liever naar wat er op de dvd staat
Het is dat ik van Troel niets onaardigs meer mag zeggen, maar anders ...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:23 schreef Renesite het volgende:
Ach, als ik dan toch onderuit moet glijden, dan wel voor een auto langs
ziek..quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:16 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)p.GetFile?id=1310903
Smartassquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:08 schreef Troel het volgende:
wat heb je nou aan een scherm waar standaard FOK! op staat
ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers ik ben niet jaloersquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Thx
Ik ben een nieuw scherm!
[afbeelding]
kan opzich wel, alleen moet je dan een sterke plank hebben en sterke schroeven/bouten ofzoquote:Op zondag 6 maart 2005 04:33 schreef devzero het volgende:
Je moet ze ook bovenelkaar zetten, niet naast elkaar
je kan ook zo'n ligstoel kopen waarin je zo goed achteruit ligtquote:
Die zwemmen er idd rond, maar schijnen mensen zoveel mogelijk te vermijdenquote:
Ik heb een beetje het zelfde probleem. Over een paar dagen komen mijn computers uit Nederland aan, maar mijn monitors heb ik verkocht/weggegeven (220Vquote:Op zondag 6 maart 2005 23:13 schreef BlueCurl het volgende:
ik hier ook binnen twee weken nieuw scherm als het goed is... oud crt-tje word nogal wazig.. maar toch ik doen twijfel over ctr of tft... vanwege prijs en games...
Ik heb toendertijd een 17" CRT gekregen van me stage, met een -bijna niet te zien overigens- ingebrande inlog/lockschermpje in beeld. Ik zit er nu ook hevig aan te denken om toch maar naar een TFT over te stappen, de responstijd wordt steeds beter, het vraagt veel minder ruimte op me bureau (een heel goed argumentquote:Op zondag 6 maart 2005 23:13 schreef BlueCurl het volgende:
hier alleen nog in tuinen wat sneeuw voor de rest alles weg
ik hier ook binnen twee weken nieuw scherm als het goed is... oud crt-tje word nogal wazig.. maar toch ik doen twijfel over ctr of tft... vanwege prijs en games...
maar ik ben ook arme student... dus tjah.. ik twijfel zoquote:Op maandag 7 maart 2005 08:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb toendertijd een 17" CRT gekregen van me stage, met een -bijna niet te zien overigens- ingebrande inlog/lockschermpje in beeld. Ik zit er nu ook hevig aan te denken om toch maar naar een TFT over te stappen, de responstijd wordt steeds beter, het vraagt veel minder ruimte op me bureau (een heel goed argument), en het probleem van de 'glitches' zit vaak meer tussen de oren dan dat je het daadwerkelijk meemaakt...
Hoe was het gisteren danquote:Op maandag 7 maart 2005 06:48 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh mensen
Dat was het weekend weer
wat moeten we nou weer 5 hele dagen lang
Geen plezier
Hard werken en afzien!
Jij hebt de snelste Tam Tam van nederlandquote:Op maandag 7 maart 2005 10:10 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren dan![]()
Mogge iedereen
Ja dat is waar maar we hebben zo weinig vernomenquote:Op maandag 7 maart 2005 10:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij hebt de snelste Tam Tam van nederland
Dus dat weet je toch wel
Jaquote:Op maandag 7 maart 2005 10:30 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar we hebben zo weinig vernomen
Dus mijn vraag is: Was het leuk?
of was het Xtra Xtra Leuk?
Ze heeft gisteren tot laat gewerkt. 1.00uur ( en ik heb gewoon geholpen ) dus die was vanmorgen lekker blijfen liggenquote:Op maandag 7 maart 2005 10:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Javoor rip!
Waarom is ze nog niet online?
Ligt ze uit te slapen? Je maakt dr ook te moe.
En ik heb Rip gisteravond alleen even op de kast gejaagd.
Volgens mij lukte dat aardig
haha
Was gezelligquote:Op maandag 7 maart 2005 10:43 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren tot laat gewerkt. 1.00uur ( en ik heb gewoon geholpen ) dus die was vanmorgen lekker blijfen liggen![]()
Maar godlike je beantwoord me vraag niet![]()
En ben trouwens op de hoogtequote:Op maandag 7 maart 2005 10:43 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren tot laat gewerkt. 1.00uur ( en ik heb gewoon geholpen ) dus die was vanmorgen lekker blijfen liggen![]()
Maar godlike je beantwoord me vraag niet![]()
Ja heb je er nou gezoend of niet? Jesus wat is het moeilijk om me vraag te beantwoordenquote:Op maandag 7 maart 2005 10:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ben trouwens op de hoogte
Liep om 1 uur nog met dr te sms'en
quote:Op maandag 7 maart 2005 10:57 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja heb je er nou gezoend of niet? Jesus wat is het moeilijk om me vraag te beantwoorden
je hebt haarr geneukt!quote:Op maandag 7 maart 2005 11:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Jij reageerd ook niet op smsjes
En je bent niet op msn
Deze zware verhalen kan ik de tere kinderzieltjes hier niet aan doen
Moet je het wel naar het juiste nr smsenquote:Op maandag 7 maart 2005 11:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
En je bent niet op msn
Zware verhalenquote:Op maandag 7 maart 2005 11:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
En je bent niet op msn
Dan moet je je vriendin ook weer is het juiste Nr gevenquote:Op maandag 7 maart 2005 11:10 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Moet je het wel naar het juiste nr smsen
Je hebt zo juist een email adress en sms van me gehadquote:Op maandag 7 maart 2005 11:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan moet je je vriendin ook weer is het juiste Nr geven
deze kreeg ik van haar![]()
Ik weet iig wel dat ik een TFT ooit wil, maar wanneer ligt helemaal aan de uitgaven die ik deze maanden heb en of ik het daadwerkelijk kan missen...quote:Op maandag 7 maart 2005 09:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar ik ben ook arme student... dus tjah.. ik twijfel zoennuh ik heb een klein bureau... dus tft zou zo handig zijn
![]()
maar bureau word groter als ik nieuwe heb zodra ik mijn kamer ga verbouwen... wat ik ga doen in mei ergensals ik school afheb
ik kan lekker nog steeds niet kiezen whehehehe
uhuh ik zit er ook mee of ik het kan missen ja of nee..quote:Op maandag 7 maart 2005 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet iig wel dat ik een TFT ooit wil, maar wanneer ligt helemaal aan de uitgaven die ik deze maanden heb en of ik het daadwerkelijk kan missen...
Jeps hij is er weerquote:
En mij stalkenquote:Op maandag 7 maart 2005 12:36 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jeps hij is er weer![]()
Was een beetje druk enzo.... Nu nog wel maar toch weer lekker SC dig vol baggeren
Ja en je helpen aan een nieuwe chickquote:
ja dat is waar maar hoe kom je bij Vriendin?quote:Op maandag 7 maart 2005 14:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat was je vriendin toch?
Die dat heeft opgezet?
En troel is heeeeeel nieuwsgierig
Nou....quote:Op maandag 7 maart 2005 14:21 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ja dat is waar maar hoe kom je bij Vriendin?
Oooh ja via Marty![]()
dus....
Ja dat is waar.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou....
Jij wilde me eigenlijk koppelen aan Sanne
Daar kreeg je vriendin lucht van en die heeft toen ingegrepen.
Hey!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:42 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Je blijft toch een slet
Jaja dat moet ik nog eens ff horenquote:Op maandag 7 maart 2005 14:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey!
Ik heb me voorbeeldig gedragen gister
Echt op zn zondags
Niks op aan te merken
Ik ben toch altijd braafquote:Op maandag 7 maart 2005 14:58 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jaja dat moet ik nog eens ff horen![]()
hahahahahhaha
[csi-mode]quote:Op maandag 7 maart 2005 15:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd braaf
Hbe toch thuis geslapen??
Nou is weer mooi geweest
Ik ga naar huisLaters
hahha dat is inderdaad wel netjesquote:Op maandag 7 maart 2005 15:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd braaf
Hbe toch thuis geslapen??
Nou is weer mooi geweest
Ik ga naar huisLaters
Ze leeft nog?quote:Op maandag 7 maart 2005 15:23 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahha dat is inderdaad wel netjes
@bleu Ze leeft nog
csi-mode is meer van klopt de gevonden schaamhaar op het slachtoffer met die van Godtquote:Op maandag 7 maart 2005 15:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
[csi-mode]
leeft ze nog wel toen je der achterliet?
[/csi-mode]
Ik ben zo kaal als een suikerklontjequote:Op maandag 7 maart 2005 17:41 schreef devzero het volgende:
[..]
csi-mode is meer van klopt de gevonden schaamhaar op het slachtoffer met die van Godt![]()
schaamhaar? dus hij is toch onschuldig
op welke manier buig je nu weer naar troel ?quote:Op maandag 7 maart 2005 19:42 schreef Godlike02 het volgende:
_0_
ik had eerst gezien wat er stond. Maar toen ik nog es keek was reactie anders. Dus laten we eens terug de originele tekst quotenquote:Op maandag 7 maart 2005 21:19 schreef Sjowhan het volgende:
Jammer dat Jump je net gequote heeft godlike
Hehequote:Op maandag 7 maart 2005 22:01 schreef Jump het volgende:
[..]
ik had eerst gezien wat er stond. Maar toen ik nog es keek was reactie anders. Dus laten we eens terug de originele tekst quoten
tsssk ik ben er voor aan het zorgend at ik hem strakkies kan zien... ik wil hem ook op maandag aaf zienquote:Op dinsdag 8 maart 2005 04:16 schreef devzero het volgende:
Wonen in Florida heeft ook zo zijn nadelen. Momenteel is er een "tornado watch" voor de omgeving
En nu weer verder CSI-miami kijken op cbs
Ach als hij hier wordt uitgezonden, dan slaap je tochquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tsssk ik ben er voor aan het zorgend at ik hem strakkies kan zien... ik wil hem ook op maandag aaf zientssk leven is oneerlijk
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:30 schreef BlueCurl het volgende:
*aai.gif* voor Jump!
quote:
?quote:
Nooit biologie gehad?quote:
quote:COÏTUS INTERRUPTUS
Coïtus is de geslachtsdaad. Coïtus interuptus betekent dat de geslachtsdaad onderbroken wordt. Dit gebeurt op het moment dat de zaadlozing zich aankondigt om te voorkomen dat het sperma in de vagina terechtkomt.
Roger (20):
'Voor het zingen de kerk uit'. Ik doe met mijn vriendin aan 'voor het zingen de kerk uit', of, zoals jullie dat noemen, aan 'coitus interuptus'. Ik wil graag zonder condoom vrijen maar omdat mijn vriendin bang is dat ze zwanger wordt, trek ik hem altijd op tijd terug. Dat het geen veilige methode is weten we ook wel maar tot nu toe gaat het nog steeds goed. Bovendien gaat mijn vriendin binnenkort naar haar huisarts voor de pil en dan hoeft het niet meer. Hoewel het heel opwindend is om klaar te komen op haar buik of haar borsten, zou ik toch ook weleens in haar klaar willen komen. Dat lijkt me pas echt lekker.
datken ik wel hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:16 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nooit biologie gehad?
"De penis uit de vagina halen voor de man klaar komt"
En toen was het al te laat zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:26 schreef Jump het volgende:
BC moest dit 3 keer zeggen voor ik het doorhad
Je moet je toch een keertje dieper in de nederlansche taal verdiepen jumpquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:26 schreef Jump het volgende:
heb dat nog nooit gehoord hier
zelfde met dit: "aaah, die fiets".
BC moest dit 3 keer zeggen voor ik het doorhad
Ik ga ook zo richting bed.. morge om kwart over 6 de wekker.. dus weer ergg vroeg opquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:32 schreef Jo0Lz het volgende:
Avond mensjes !
Weer effe zwaar relaxen, om zo op bed te gaan en van de nachtrust te genieten.
Als mijn zoontje blijft slapen heb ik welgeteld 6 uur slaap alvorens ik weer een uur moet rijden om weer fijn aan het werk te gaan !
en ik in het vlaamsquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je moet je toch een keertje dieper in de nederlansche taal verdiepen jump
en ik heb lekker tot half nu uitgeslapenquote:
Half nu?quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en ik heb lekker tot half nu uitgeslapenis lekker
nu weer aant werk als ik iets meer wakkerder ben dan
ik hoef alleen op dinsdag naar school maar mijn wekker zet ik altijd op half 9/9 uur zodat ik wel beetje normaal ritme heb en dat ik tijd heb om aan mijn afstudeer opdracht te werken!quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:00 schreef Sjowhan het volgende:
Kwart over 10 is opzich wel uitslapen als je normaal om half 7 op moet
whehehe good luck... maar als het begin er eenmaal is gaat het wel lekker... tenminste das hier zoquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm.. ik bedenk me nog dat ik een simpele ASP opdracht/website (met SQL Server) moet bouwen anders slaag ik niet.. Maar es een boek ofzo gaan kopen, want de kennis over ASP (en trouwens ook PHP) is 0,0
nee, we hebben geen les gehad in een dynamische taal, maar moeten wel een dynamische website bouwen
Goed he!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:59 schreef devzero het volgende:
Groetjes vanuit een bewolkt San Diegoen dan te bedenken dat het nog niet eens diner-time is en iedereen in nederland al lang ligt te slapen; dat Godt alweer bijna klaar is met werken als ik naar bed ga
edit: en nog steeds geen godt te zien
en waarom bent ge nu weer in San Diego? Je kunt niet stil zitten he daaro?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:59 schreef devzero het volgende:
Groetjes vanuit een bewolkt San Diegoen dan te bedenken dat het nog niet eens diner-time is en iedereen in nederland al lang ligt te slapen; dat Godt alweer bijna klaar is met werken als ik naar bed ga
edit: en nog steeds geen godt te zien
volgens je posthistory was het deeltje 69quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:00 schreef cygnusx het volgende:
oi, ik denk , tijd om me weer eens te verdiepen in de slowchats hier, tijd geleden zeg, nummertje 72 al!, laatste waar ik plaatste was iets van 59 ofzo
_o-quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:03 schreef Jump het volgende:
[..]
volgens je posthistory was het deeltje 69
Werkoverleg, oa met iemand van univ. van californie san diego. Alleen zit ik nu met een barstende koppijn van de jetlag en het is pas 9:10quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en waarom bent ge nu weer in San Diego? Je kunt niet stil zitten he daaro?
oh, dan valt het nog mee..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:03 schreef Jump het volgende:
[..]
volgens je posthistory was het deeltje 69
En ook geen 40uurquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:37 schreef Sjowhan het volgende:
Damn.. hebben ze een 7-wekelijkse werkweek dan?
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 01:37 schreef Troeta het volgende:
.
herlaas welquote:
gewoon niet opruimen?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:42 schreef SHERMAN het volgende:
Als ik opruim kan ik juist niks meer terug vinden daarna
na een tijdje kan het gewoon niet vuilerquote:
beetje veel fantasiequote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:53 schreef Jump het volgende:
[..]
na een tijdje kan het gewoon niet vuiler
laat gewoon wat natte was in een hoekje liggen. komen vanzelf wel beestjes in die de rest van je kamer wel proper houden door al het afval naar hun "woonplaats" te slepen
quote:
rond 13 uur beginnen en vanavond rond 23 uur terug upquote:Op zondag 13 maart 2005 12:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
verassend
whehehehehe wanneer zouden ze klaar zijn als ze vandaag nog gaan beginnen
ik ga voor: tot over een week
Yvonne ook altijdquote:Op zondag 13 maart 2005 12:08 schreef Jump het volgende:
[..]
rond 13 uur beginnen en vanavond rond 23 uur terug up
wel met 3 uur vertraging, want yvonne nodigde ze uit op het dichtsbijzijnde terrasje
nog steeds..quote:
Zo blij om mij te zien of dat FOK! online is :\')quote:
quote:Op zondag 13 maart 2005 17:52 schreef SHERMAN het volgende:
Hij doet het geweldig hoor :\\\')
ja, db server is nog niet vervangen. dus is een tijd uitgespaardquote:Op zondag 13 maart 2005 18:23 schreef BlueCurl het volgende:
nu al terug???
tis ook nog niet snel vind ikquote:Op zondag 13 maart 2005 18:25 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, db server is nog niet vervangen. dus is een tijd uitgespaard
Ik heb gister nog even kunnen Fok!ken in de korte tijd dat het wel online wasquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:20 schreef BlueCurl het volgende:
omg heefte r gister nou niemand ff gefoktdas wel heel ernstig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |