Lieve kasta,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:37 schreef kastanova het volgende:
Trouw, romantisch en intelligent.
Yepz, that's my Muus.
quote:Op maandag 28 februari 2005 15:36 schreef Knut het volgende:
En wanneer gaan jullie samenwonen ?
quote:
Nog niet eens zo'n gek idee eigenlijk...quote:Op maandag 28 februari 2005 15:55 schreef Bupatih het volgende:
Welke user verdient een Real Life Soap?
Naja, laten we het er maar op houden dat we daar nog even mee wachtenquote:
Er zijn al voldoende foto's van jou in de badkamer en wc.quote:Op maandag 28 februari 2005 16:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nog niet eens zo'n gek idee eigenlijk...
Tijdens een van de bezoekjes even in elke kamer een livestream webcam ophangen.
Muus gaat alleen naakt als ik er bij benquote:Op maandag 28 februari 2005 16:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er zijn al voldoende foto's van jou in de badkamer en wc.
We willen MUUS zien, ga jij maar even bij de buurvrouw een kopje suiker lenen als de streams aanstaan.
En er dan flink geld voor vragen.quote:Op maandag 28 februari 2005 16:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nog niet eens zo'n gek idee eigenlijk...
Tijdens een van de bezoekjes even in elke kamer een livestream webcam ophangen.
Ja bijdehandje, als het alleen maar daar zit, heeft ze niks te vrezen.quote:Op maandag 28 februari 2005 16:13 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
Ja, Muus puik idee, trouw jij maar met een gozer met aids aan z'n genotsknobbel.
quote:Op maandag 28 februari 2005 16:13 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
Ja, Muus puik idee, trouw jij maar met een gozer met aids aan z'n genotsknobbel.
Kastanova, is ze zo gruwlijk lelijk, of hebben julie nu al allerlei attributen nodig om het een beetje leuk te krijgen?quote:Uit de crewchat
[16:33] <MUUS> Ik heb een apenmasker op.
Hij zal eerst zijn 'probleempjes' met mijn vaatwasser moeten overwinnen.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2005 16:26 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
Ik heb trouwens al een hoop gure namen gehoort hier, maar Martin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is wel zoooo jaren 30.
Onze toko Muus, onze tokoquote:Op maandag 28 februari 2005 16:41 schreef MUUS het volgende:
Die jaloerse crap duld ik namelijk niet in mijn toko..
quote:Op maandag 28 februari 2005 16:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kastanova, is ze zo gruwlijk lelijk, of hebben julie nu al allerlei attributen nodig om het een beetje leuk te krijgen?
quote:<MUUS> Nee, niet inkoppen.
<MUUS> Serieus een apenmasker
uhuquote:Op maandag 28 februari 2005 17:34 schreef kastanova het volgende:
Ah, fokradio is binnen
UHU! UHU!quote:, wie roept Qwea even.
Ow Crou!quote:Op maandag 28 februari 2005 17:41 schreef Croupouque het volgende:
En wanneer het op een verschrikkelijk pijnlijke manier uit gaat, dan wrijf ik in mijn handen omdat ik verwacht dat alle sappige en bloederige details op dit forum terug te lezen zijn. Liefst met illustraties. Dat zijn jullie in zekere zin wel aan je stand verplicht. Ik reken op jullie.
Je bent niet de enigequote:Op maandag 28 februari 2005 17:41 schreef Croupouque het volgende:
Het maakt me blij.
Dat kan ik me voorstellen.quote:
Mensen die zich tijdens de bruiloft al verheugen op de scheidingquote:Op maandag 28 februari 2005 18:05 schreef Xenomaniac het volgende:
Dat kan ik me voorstellen.
Heerlijke vooruitzichten met the clash of the century ahead..
Muus houdt niet van lieve en zachtaardige mannenquote:(Doe je wel een beetjelief
voor MUUS?)
ik weet ut, ik ben daar toentertijd op stuk gelopenquote:Op maandag 28 februari 2005 19:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Muus houdt niet van lieve en zachtaardige mannen.
Bij de oldbies sta ik vooral bekend vanwege de vlatepelsquote:Op maandag 28 februari 2005 23:30 schreef laffer het volgende:
zorg voor mij dan wel ff dat ze een tepel post in B&H![]()
okè, als je er een yughurt-kut bij plaatst heb ik m`n dessert wel weer gehadquote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bij de oldbies sta ik vooral bekend vanwege de vlatepels.
Tsssssssk, dit gaat noooooooooit meer over, Xebro.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:20 schreef Xebrozius het volgende:
Deze relatie gaat ook weer uitgevochten worden in R&P als het voorbij is?
[edit] doe eens even normaalquote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:27 schreef MUUS het volgende:
OMG, ik bedenk me ineens wat.
Nu hebben we fuhkering..
Dat samengewonen zal voorlopig niet gebeuren idd, maar daarom is het mijn toko nog welquote:
ah!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat samengewonen zal voorlopig niet gebeuren idd, maar daarom is het mijn toko nog wel.
ik mag hopen van welquote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:20 schreef Xebrozius het volgende:
Ik vrees dat er niet in zit xebquote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:20 schreef Xebrozius het volgende:
je domineert nog iets te weinig, je moet er meer power in gooien manquote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat samengewonen zal voorlopig niet gebeuren idd, maar daarom is het mijn toko nog wel.
MUUS, TYF OP UIT MIJN HUIS!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:36 schreef laffer het volgende:
[..]
je domineert nog iets te weinig, je moet er meer power in gooien man![]()
Je moeder heet Mariët, lieverd.quote:
en daarna al haar kleding uit het raam pleurenquote:
Ej, m'n moeder kookt beter dan jijquote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:41 schreef MUUS het volgende:
Je moeder heet Mariët, lieverd.
jij hebt nu niet veel meer te vertellen, jij moet je kutje vochtig houden, de koelkast goed gevuld met drank etc. en alleen nog maar je mond open doen als de pik van kasta erin wil parkerenquote:
Uit het raam? Mwoah, is op zich niet zo ver lopen mijn tuin in, hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:43 schreef laffer het volgende:
[..]
en daarna al haar kleding uit het raam pleuren![]()
moet je kijken, dan komen ze met hangende pootjes terug![]()
Gut, dan was dat gesmak alleen maar alsof natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej, m'n moeder kookt beter dan jij.
Ja lieve mensen, dat is de ware reden waarom we niet samen gaan wonen, m'n moeder wil niet mee ;
Ej, beetje respect voor Muus hé!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:48 schreef laffer het volgende:
jij hebt nu niet veel meer te vertellen, jij moet je kutje vochtig houden, de koelkast goed gevuld met drank etc. en alleen nog maar je mond open doen als de pik van kasta erin wil parkeren![]()
Ambtenaar nodig?quote:
Dat was geen gesmak, ik was aan het stikkenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:49 schreef MUUS het volgende:
Gut, dan was dat gesmak alleen maar alsof natuurlijk..
Daar moeten we nog iets op bedenken, het uitnodigen van Fokkersquote:
altijd, maar dat weet ze zelf ook welquote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
[quote]Ej, beetje respect voor Muus hé!.
en terecht, zij heeft altijd al bij jou gehoordquote:Ze hoort nu bij mij.
Daaaaaaaaaaaaaaar istie weer!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:57 schreef laffer het volgende:
[..]
en terecht, zij heeft altijd al bij jou gehoord![]()
Wat ingewikkeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:59 schreef livEliveD het volgende:
Laat een of andere fokker de verkeerde datum uitlekken! Start om het kracht bij te zetten een kleine rel en trouw vervolgens op een eerdere dag ( totaal ergens anders). Zo opgelost
Laten jullie wel even weten hoeveel koters jullie willen?![]()
*Haalt kleuterschool versie uit de kastquote:
Goed ideequote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:59 schreef livEliveD het volgende:
Laat een of andere fokker de verkeerde datum uitlekken! Start om het kracht bij te zetten een kleine rel en trouw vervolgens op een eerdere dag ( totaal ergens anders). Zo opgelost
Laten jullie wel even weten hoeveel koters jullie willen?![]()
zit je nu stiekem virtueel te flirten met mequote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaaar istie weer!!
Oh laffertje toch..
Rot op. Mijn tvp was veel beterquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:57 schreef laffer het volgende:
woon d`r goed uit jah, en plaats foto`s, films, logs en telefoongesprekken hier
kijk, dat wil ik zien.....quote:
Jesus.quote:
Te weinig Static, te weinigquote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:15 schreef static het volgende:
Maar ze heeft wel lekkere lippen. Doet ze daar wat mee, Kasta?
PARDON?!quote:
Ik ben nog veel perverser dan je tot nu toe gemerkt hebt Muusquote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:23 schreef MUUS het volgende:
PARDON?!
Dat bedoel ik dus. Godeverredomme.quote:
Helemaal lief een topic geopend waarin ik mijn liefde verklaar, krijg ik dit.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Godeverredomme.![]()
Die slet scheterige MUUS wordt compleet misbruikt!
* Doorgaat met roepen in de woestijn.
Doe dan wat, kutje de Bruin!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:35 schreef MUUS het volgende:
*hoort roepen*
Ik zei toch dat het té nep wasquote:Op maandag 17 december 2007 22:40 schreef MUUS het volgende:
Stormloopkick.
Had dan een verse gemaakt.quote:Op maandag 17 december 2007 22:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het té nep was.
Nee gek, ben altijd waterman geweest.quote:Op maandag 17 december 2007 22:47 schreef Dirkh het volgende:
Nep? Dus MUUS is nog maagd?
To be couple, whehehehe.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:48 schreef PinPine het volgende:
Even een vraagje aan het "to be" couple! Hoe lang draaien jullie al om elkaar heen.
Hoezo, wat, waar, waarom?quote:
5 minuten ja jaquote:
Dát kan ik dan weer wel heel goed.quote:
Ja, bedankt.quote:Feli met je kasta
Ik ben geen kalf.quote:
oefffffquote:Op zondag 13 januari 2008 02:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben geen kalf..
.
Ik heb immers een clit en ik ben niet bang om 'm te gebruiken!
Ik gebruik 'm met liefde, zhe, dan mag het toch wel?quote:
Oh nou sorry hoor. Ik word er bijna bang van.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben geen kalf..
.
Ik heb immers een clit en ik ben niet bang om 'm te gebruiken!
Ja?quote:
Jij wel!quote:Op zondag 13 januari 2008 02:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm met liefde, zhe, dan mag het toch wel?
Al die klefheid is moeilijk om doorheen te komen.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja?. Terwijl het topic al bijna drie jaar oud is?
.
Lees jij zo langzaam?
MUUS zegt dat het magquote:Op zondag 13 januari 2008 15:16 schreef kastanova het volgende:
Hé MUUS, mag ik het filmpje van het huwelijksaanzoek hier ook neergooien?
Heb je me ten huwelijk gevraagd?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:16 schreef kastanova het volgende:
Hé MUUS, mag ik het filmpje van het huwelijksaanzoek hier ook neergooien?
Ik denk vast vooruitquote:Op zondag 13 januari 2008 17:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb je me ten huwelijk gevraagd?
Hoeveel drank had ik al op?
Dan regel ik vast de drank.quote:
Ik denk dat ik nu ook wel alvast bezig mag gaan met die witte Bengaalse tijgersquote:
Maar ik wil geen tacky tijgers op mijn huwelijk.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu ook wel alvast bezig mag gaan met die witte Bengaalse tijgers.
Je had het al toegezegd! En die troon gaat ook gewoon door!quote:Op zondag 13 januari 2008 18:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar ik wil geen tacky tijgers op mijn huwelijk..
En ik kan dat liedje van die Belgen ook al niet vinden...
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:02 schreef MUUS het volgende:
Het is Michel Sardou - Les Lacs Du Connemera
http://nl.youtube.com/watch?v=lAwnafouImk&feature=related
Nah, in ons geval zal het dus zoiets als dít worden:quote:
Naja, er word begonnen met:quote:Op zondag 13 januari 2008 21:13 schreef kastanova het volgende:
Nah, fuck this shit, zodra ik tijd heb ga ik even ons huwelijk photoshoppen.
.
Jezus, wat een suffe vrienden hebben julliequote:Op zondag 13 januari 2008 23:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, er word begonnen met:
http://nl.youtube.com/watch?v=Vqiw-Kqtlr0
Vervolgens gaan we direct heftig aan de drank en volgt er:
[ afbeelding ]
De uitleg mag MUUS voor haar rekening nemen.
Het ergste is nog dat het allemaal tweelingen zijn.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jezus, wat een suffe vrienden hebben jullie
Ow, daar woon ikquote:Op zondag 13 januari 2008 19:02 schreef MUUS het volgende:
Het is Michel Sardou - Les Lacs Du Connemera
http://nl.youtube.com/watch?v=lAwnafouImk&feature=related
Is dat het ergste?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat het allemaal tweelingen zijn..
En dat besef pas na die post volquote:Op maandag 14 januari 2008 00:15 schreef MUUS het volgende:
In één post 3x.
OH MIJN GOD IK GA TROUWEN!
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow, daar woon ik
Wil je in Connemara trouwen MUUS? Dan regel ik dat even voor je hoor!!
Ach, die wanstaltige jurk past dan wel weer bij die vreselijke rode gordijnen achter de kitscherige tronen en de overdreven witte tijgers. Het maakt het plaatje wel compleet, zeg maar.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Is dat het ergste?
Heb je die wanstaltige jurk van je wel gezien?
Ik heb dat behang in het paarsquote:Op maandag 14 januari 2008 00:26 schreef MUUS het volgende:
Ach, die wanstaltige jurk past dan wel weer bij die vreselijke rode gordijnen achter de kitscherige tronen en de overdreven witte tijgers. Het maakt het plaatje wel compleet, zeg maar.
Ben ik al dronken?.
Welk behang? Heb je achter de gordijnen gekeken ofzo?quote:
Ik heet beslist geen Lot!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |