Ik nietquote:Op zondag 20 februari 2005 12:03 schreef Molluck het volgende:
ik vind 'welk topic verdient een slotje?' een betere vraag
BHFH? Hoort een Real Life soap niet op z'n minst een beetje te boeien?quote:Op zondag 20 februari 2005 11:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Naar aan leiding van deze post in dit topic Bedrijfswinkel vermindert assortiment en ik moet admin. doen
Ik vroeg mij af welke fok user volgens jullie een real life soap verdiend.
TS begint:
[[url=http://forum.fok.nl/usericons/16466/hondjzwartepiet.jpg]afbeelding][/url]
Dan maar 'n dagje met Farao mee op de wagen ?quote:Op zondag 20 februari 2005 15:26 schreef MUUS het volgende:
Hoort een Real Life soap niet op z'n minst een beetje te boeien?. Een fruitvliegje maakt nog spannendere dingen mee dan hij.
kijk dan gtstquote:Op zondag 27 februari 2005 14:35 schreef Muck het volgende:
ik natuurlijk![]()
heftige knipperlicht-relatie, smerige dingen op het lab, drie keer gezakt voor rij-examen, ehm...
X-rated RLS...quote:Op zondag 27 februari 2005 13:35 schreef Bupatih het volgende:
MUUS en Kasta
Precies , daarom zou een webcam al voldoende zijnquote:Op zondag 27 februari 2005 13:33 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
Alleen jammer dat de meeste FOK!kers toch maar een saai kutleven in het echt hebben, ik bedoel... we zitten hier niet voor niks met z'n allen hè mensen.
Dat moeten ze dan wel ondertitelen ik versta geen plat limburgs.quote:
"WAARSCHUWING. Dit programma kan schokkende beelden bevatten."quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:46 schreef kokos het volgende:
Farao
Ja, doe maar hoor Farao!quote:Op zondag 6 maart 2005 00:12 schreef Farao het volgende:
"WAARSCHUWING. Dit programma kan schokkende beelden bevatten."![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |