abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25026471
In het bedrijf waar ik werk is dus een bedrijfswinkel. Dit is een soort supermarktje waar personeel tegen inkoopsprijzen bepaalde begoederen kan kopen. De baas heeft nu dus besloten dat in het kader van bezuinigingen de man die de hele dag in de bedrijfswinkel zat moet vertrekken. In de plaats hiervan heeft hij een scholier aangetrokken die hij niet veel hoeft te betalen.

Het punt nu is dat de bedrijfswinkel veel minder assortiment krijgt straks en ik straks dus asommige zaken (die de baas goedkoop kon regelen) niet meer kan aanschaffen. Het ergste komt nog. Hij heeft mij gezegd dat ik de administratie moet doen, omdat hij dat niet aan die scholier wil overlaten. Ik heb echter weing verstand van administratie, laat staan van de Belgische belastingen, dus ik heb daar helemaal geen zin in. Hoe kan ik het beste tactisch brengen dat ik dat liever niet doe? De baas kan namelijk slecht tegen mensen die niet doen wat hij zegt, maar ik ben gewoon niet de juiste man voor deze klus vind ik!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 10 februari 2005 @ 20:21:10 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25027794
Aah het is ook altijd wat met je werkgever: eerst je ober laten spelen, daarna zwarte piet, vervolgens prikklokken en camera's op de wc en nu dit. Als je gewoon zegt dat je jezelf niet geschikt vindt hiervoor en dat hij niet blij zal zijn met het werk wat jij dan oplevert, zal hij dan niet overtuigd raken daarvan?
Overigens zou ik ontslag nemen, want ik heb niet idee dat er een leuke werksfeer bij jou heerst.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_25028349
Zoek gewoon ander werk, zijn wij ook gelijk van dat gejank om de andere dag af
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_25028388
zeg "nee"

donderdag 10 februari 2005 @ 21:15:48 #5
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_25028545
Ik begin toch echt het idee te krijgen dat BHFH gewoon een fake-user is, ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij zo'n gestoord leven heeft. Maar als het waar is wat hij hier allemaal post, stel ik voor dat we de IKON ofzo bellen om te vragen of ze een docu(-soap) over zijn leven willen maken
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_25028837
de werksfeer is best prima en veel bedrijven hebben een bedrijfswinkel, alleen meestal is het een vrijwilliger in het bedrijf die dat soort zaken regelt. Ik denk dat ik ga zeggen dat hij beter iemand anders kan vragen. Jolien van de receptie bijvoorbeeld, die zit de hele dag haar nagels te lakken en is Belgische dus zal meer van de financiele toestanden in dit land weten. Ik ga het morgen voorstellen, mits de baas goed geluimd is!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25039658
BHFH, je doet het helemaal verkeerd.

Je moet gewoon wat meer een bruine arm kweken bij je patron.
Voor dat je het weet ben jij diegene die bepaald waar hij z'n spulletjes vandaan haalt en dat doe je natuurlijk bij de leverancier waar jij het meeste opstrijkt. Af en toe schuif je je patron ook wat toe.
Echt over 5 jaar ben jij daar de patron
  zondag 20 februari 2005 @ 10:41:53 #8
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25175820
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:15 schreef Pracissor het volgende:
Ik begin toch echt het idee te krijgen dat BHFH gewoon een fake-user is, ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij zo'n gestoord leven heeft. Maar als het waar is wat hij hier allemaal post, stel ik voor dat we de IKON ofzo bellen om te vragen of ze een docu(-soap) over zijn leven willen maken
Ja, als BHFH dit echt allemaal mee maakt dan is het zeker een docusoap waard misschien wel op prime time
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_25175841
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 20:21 schreef Falco het volgende:
Aah het is ook altijd wat met je werkgever: eerst je ober laten spelen, daarna zwarte piet, vervolgens prikklokken en camera's op de wc en nu dit.
En het ergste is nog, hij en ik hebben dezelfde werkgever...
  zondag 20 februari 2005 @ 10:50:30 #10
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25175888
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:44 schreef ToBe het volgende:

[..]

En het ergste is nog, hij en ik hebben dezelfde werkgever...
Klopt het dan wat hij allemaal schrijft? Of ben je een kloon?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_25175896
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:50 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Klopt het dan wat hij allemaal schrijft? Of ben je een kloon?
Dude, ik post hier al eeuwen, een kloon ben ik zeker niet.

Alles wat ie schrijft kan ik niet beamen, maar ze zijn idd in de bedrijfswinkels aan het snoeien. Op mijn werkplek (meerdere vestigingen) is al helemaal geen bedrijfswinkeltje meer...
pi_25179510
wat verkopen ze dan precies voor goederen in die bedrijfswinkel?
pi_25179589
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:51 schreef ToBe het volgende:

[..]

Dude, ik post hier al eeuwen, een kloon ben ik zeker niet.

Alles wat ie schrijft kan ik niet beamen, maar ze zijn idd in de bedrijfswinkels aan het snoeien. Op mijn werkplek (meerdere vestigingen) is al helemaal geen bedrijfswinkeltje meer...
Een bedrijfswinkel bij jou bedrijf? Nou meen ik me te herinneren waar jij werkt, maar die 'sector' lijkt me niet zo geschikt voor een bedrijfswinkel. Wat verkopen ze daar dan ToBe?
  zondag 20 februari 2005 @ 15:40:10 #14
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25179829
ik heb er vrijdag nog een elektrische tandenborstel gekocht(philips sonicare) verder verkopen ze er drank en sigaretten en spullen voor in de keuken. Het igt maar net wat de baas goedkoop kan inkopen bij zijn maten. De drank en sigaretten komen meestal uit de haven van Antwerpen waar mijn baas mensen kent die goedkoop sigaretten en vodka verkopen.

Ik hoef verder niet de administratie te doen gelukkig! ..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 20 februari 2005 @ 17:12:17 #15
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25181265
Off-topic zut verwijderd. On-topic verder, ook al is het een BHFH topic.
pi_25181333
quote:
Op zondag 20 februari 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
Off-topic zut verwijderd. On-topic verder, ook al is het een BHFH topic.
Alicey .................
GIRO 800800
pi_25181592
Dude waar werk je?
Usericon Manager kapot?
  zondag 20 februari 2005 @ 18:21:00 #18
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_25182308
BHFH Heeft aandacht nodig zoals altijd!
Trotse papa van Eden
pi_25183944
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:24 schreef Lelijke_Aap het volgende:

[..]

Een bedrijfswinkel bij jou bedrijf? Nou meen ik me te herinneren waar jij werkt, maar die 'sector' lijkt me niet zo geschikt voor een bedrijfswinkel. Wat verkopen ze daar dan ToBe?
hehe, daarom zeg ik al, bij mijn locatie is er geen winkel, maar op vele andere locaties van "mijn bedrijf" wel

Je kan het niet opnoemen of ze hebben het er wel. Gewoon een kleine supermarkt.
pi_25185392
Hier is de online bedrijfswinkel ook op 'n laag pitje gezet. Er was nauwelijks belangstelling voor en vaak waren de aanbiedingen uit de bedrijfswinkel alles behalve aantrekkelijk. Bij 'n gewone winkel was het artikel vaak goedkoper.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')