Ja, als BHFH dit echt allemaal mee maakt dan is het zeker een docusoap waard misschien wel op prime timequote:Op donderdag 10 februari 2005 21:15 schreef Pracissor het volgende:
Ik begin toch echt het idee te krijgen dat BHFH gewoon een fake-user is, ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij zo'n gestoord leven heeft. Maar als het waar is wat hij hier allemaal post, stel ik voor dat we de IKON ofzo bellen om te vragen of ze een docu(-soap) over zijn leven willen maken
En het ergste is nog, hij en ik hebben dezelfde werkgever...quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:21 schreef Falco het volgende:
Aah het is ook altijd wat met je werkgever: eerst je ober laten spelen, daarna zwarte piet, vervolgens prikklokken en camera's op de wc en nu dit.
Klopt het dan wat hij allemaal schrijft? Of ben je een kloon?quote:Op zondag 20 februari 2005 10:44 schreef ToBe het volgende:
[..]
En het ergste is nog, hij en ik hebben dezelfde werkgever...
Dude, ik post hier al eeuwen, een kloon ben ik zeker niet.quote:Op zondag 20 februari 2005 10:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Klopt het dan wat hij allemaal schrijft? Of ben je een kloon?
Een bedrijfswinkel bij jou bedrijf? Nou meen ik me te herinneren waar jij werkt, maar die 'sector' lijkt me niet zo geschikt voor een bedrijfswinkel. Wat verkopen ze daar dan ToBe?quote:Op zondag 20 februari 2005 10:51 schreef ToBe het volgende:
[..]
Dude, ik post hier al eeuwen, een kloon ben ik zeker niet.
Alles wat ie schrijft kan ik niet beamen, maar ze zijn idd in de bedrijfswinkels aan het snoeien. Op mijn werkplek (meerdere vestigingen) is al helemaal geen bedrijfswinkeltje meer...
Alicey .................quote:Op zondag 20 februari 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
Off-topic zut verwijderd. On-topic verder, ook al is het een BHFH topic.
hehe, daarom zeg ik al, bij mijn locatie is er geen winkel, maar op vele andere locaties van "mijn bedrijf" welquote:Op zondag 20 februari 2005 15:24 schreef Lelijke_Aap het volgende:
[..]
Een bedrijfswinkel bij jou bedrijf? Nou meen ik me te herinneren waar jij werkt, maar die 'sector' lijkt me niet zo geschikt voor een bedrijfswinkel. Wat verkopen ze daar dan ToBe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |