quote:
quote:Honey, what's this? What are you doing? Who's that supposed to be?
Met die vraag wel ja, maar of je dat in het echt ook bent, geen idee. Ik heb je nog nooit ontmoet.quote:
Komt me iets te bekend voor.quote:
Wat zal jij lekker slapen vannacht.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:29 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Met die vraag wel ja, maar of je dat in het echt ook bent, geen idee. Ik heb je nog nooit ontmoet.![]()
quote:
Zekers, doe ik namelijk altijdquote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat zal jij lekker slapen vannacht.
sweet dreamsquote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:39 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Zekers, doe ik namelijk altijdEn dat is ook precies wat ik ga doen. Het was weer gezellig, tot de volgende keer en weltrusten allemaal
![]()
![]()
quote:
quote:Bedankt voor je column. Hij is weer typisch Hendrikiaans.
quote:
Ik denk dat dat niet zozeer alleen bij jou is. Ik zeg wel vaker ergens -iaans achter. Zullen wel meer mensen doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:01 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, wat heeft iedereen toch met dat "-iaans" bij mij
[..]
Naja, ik bedoel, fok leg derruit, word ik ergens anders nóg met "iaans" aangesprokenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet zozeer alleen bij jou is. Ik zeg wel vaker ergens -iaans achter. Zullen wel meer mensen doen..
Italiaans, Indiaans, Waxxeriaans...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet zozeer alleen bij jou is. Ik zeg wel vaker ergens -iaans achter. Zullen wel meer mensen doen..
Om over Freudiaans maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Italiaans, Indiaans, Waxxeriaans...
Kan allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |