Da's beter werkquote:
Ik post niet graag foto's die qua postuur erg op mij lijken, vandaar dat het zo lang duurde.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En die vind ik dan weer wel lekker, die eerste is gewoon eng![]()
ok doe ik 't wel voor jequote:Op maandag 28 februari 2005 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik post niet graag foto's die qua postuur erg op mij lijken, vandaar dat het zo lang duurde.
Mijn postuur, niet dat van jou.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ok doe ik 't wel voor je
[afbeelding]
Kijk, van MIJ zijn foto's gemaakt op de meet dus IK kan 't tegendeel bewijzenquote:Op maandag 28 februari 2005 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn postuur, niet dat van jou.
Mensen zitten niet te wachten op foto's van mij...ze willen mij direct in het echt zien.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, van MIJ zijn foto's gemaakt op de meet dus IK kan 't tegendeel bewijzen
Nou, iemand met z'n postuur had ik wel gespot hoor in Amsd. Die heb ik niet gezien en jij was er wel dus........quote:Op maandag 28 februari 2005 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik post niet graag foto's die qua postuur erg op mij lijken, vandaar dat het zo lang duurde.
Ik wil alleen mensen in het echt zien die ook de moeite doen om 10 meter te lopen en wederzijdse interesse tonenquote:Op maandag 28 februari 2005 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mensen zitten niet te wachten op foto's van mij...ze willen mij direct in het echt zien.
Je hebt dan ook geen ogen in je rug.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, iemand met z'n postuur had ik wel gespot hoor in Amsd. Die heb ik niet gezien en jij was er wel dus........![]()
why?quote:Op maandag 28 februari 2005 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil alleen mensen in het echt zien die ook de moeite doen om 10 meter te lopen en wederzijdse interesse tonen
Klopt, maar mijn hoofd zit niet vast op mijn romp, die kan ik draaien. En toch niks gezien.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen ogen in je rug.
Mooi, is je dat ook weer bespaard gebleven.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:28 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn hoofd zit niet vast op mijn romp, die kan ik draaien. En toch niks gezien.![]()
Waarom moeite doen als de mensen mij willen zien?quote:Op maandag 28 februari 2005 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij gingen er meerdere sms-jes hene ende weder heur
Je had op z'n minst ff hoi kunnen zeggen. Je wist dat we er zaten, je zat er zelf ook (dus niet dat je er erg ver voor moest lopen). Niet erg. maar dan niet achteraf vage verhalen op gaan hangen over " In de orangerie kunnen mensen me zien". Dat kon in de soho ook maar je deed de moeite niet
Van mooi postuur en lijf, gaan we naar een zicht dat me bespaard is geblevenquote:Op maandag 28 februari 2005 23:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mooi, is je dat ook weer bespaard gebleven.
quote:Op maandag 28 februari 2005 23:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Van mooi postuur en lijf, gaan we naar een zicht dat me bespaard is gebleven![]()
1. Nieuwsgierigheidquote:Op maandag 28 februari 2005 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom moeite doen als de mensen mij willen zien?
2 cents etc.
Geen idee, ik heb de mal hier thuis niet liggen.quote:
Ik heb op mijn beurt geen moeite gedaan. Ik weet niet hoe je d'r uit ziet. Ik zou je niet herkennen. Ik ga niet de hele soho rondhupsen om je te zoeken. Als je er zelf geen behoefte aan hebt om mensen te "meeten" ga dan ook niet vooraf of achteraf er vage verhalen over ophangen. " Oeh oeh oeh, ik heb je van mijlenver herkent" "Oeh oeh oeh, dat wordt vechten met Angel vanaafquote:Op maandag 28 februari 2005 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom moeite doen als de mensen mij willen zien?
2 cents etc.
Ik ga voor nr 1. Wat heb ik gewonnen?quote:Op maandag 28 februari 2005 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
1. Nieuwsgierigheid
2. Potentieel neukmateriaal..
Ja.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:39 schreef Ang3l het volgende:
Ken je dat?
Dat je moe bent, maar tegelijk te lui om naar bed te gaan
Ik gaf daarmee alleen maar aan hoe herkenbaar julle allemaal zijn. Daarbij vergeet ik nooit een gezicht. En zoals je in deze discussie al kunt merken liggen we elkaar absoluut niet en had het ook niet gezelliger geworden als ik me tussen de meetinggangers gemengd had.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb op mijn beurt geen moeite gedaan. Ik weet niet hoe je d'r uit ziet. Ik zou je niet herkennen. Ik ga niet de hele soho rondhupsen om je te zoeken. Als je er zelf geen behoefte aan hebt om mensen te "meeten" ga dan ook niet vooraf of achteraf er vage verhalen over ophangen. " Oeh oeh oeh, ik heb je van mijlenver herkent" "Oeh oeh oeh, dat wordt vechten met Angel vanaaf".
Ik wil eigenlijk verderlezen over dat verzwegen gospeltje van Maria Magdalena... maar ook daar ben ik te lui vorquote:Op maandag 28 februari 2005 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja..
Of nou ja, te lui... Wel moe, maar in de wetenschap dat ik nog niet zou kunnen slapen..
en als je nou ook nog eens begint met "Vroegah....." dan ga ik de TvT-nicht om zeep helpen!!!!!quote:Op maandag 28 februari 2005 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Zelfs de rellen stellen niets meer voor hier..
Vroeger hè, vroeger, zo tot deel XXX ongeveer (we telden toen nog inquote:Op maandag 28 februari 2005 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en als je nou ook nog eens begint met "Vroegah....." dan ga ik de TvT-nicht om zeep helpen!!!!!
Je kunt iemand ook gewoon echt begroeten i.p.v. gespeeld.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Als ik een van Fok! bekende [homo] tegen kom bij de Albert Heijn, dan kijk ik ook liever een andere kant op dan dat ik hem gespeeld enthousiast bespring tussen de uitgestalde aanbiedingen..
That's it. The fag is dead.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vroeger hè, vroeger, zo tot deel XXX ongeveer (we telden toen nog inRomeinse Cijfers
) was het veel leuker.
.
Mjah, zo in de lucht zoenen. Darling! Wat is het ééééénig om je weer te zien! *handje* Hoe ís het met je.... heb je al weer een nieuwe lover?quote:Op maandag 28 februari 2005 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt iemand ook gewoon echt begroeten i.p.v. gespeeld.
But anyway, mijn bed roept (ook al ligt er niemand in)
En dat zicht was.......quote:
Hé!quote:Op maandag 28 februari 2005 23:56 schreef Ang3l het volgende:
Als je alle neukvriendjes van de E-kliek bij mekaar veegt heb je volgens mij heel E
Dat is gespeeld... ik had het over echt.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, zo in de lucht zoenen. Darling! Wat is het ééééénig om je weer te zien! *handje* Hoe ís het met je.... heb je al weer een nieuwe lover?.
Ok ok, buiten ons dan hequote:
En ik wilde je nog wel complimenteren met je streepje.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:58 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En dat zicht was.......
Als het me bespaard is gebleven kan het niet veel soeps zijn geweest![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Streepje? [afbeelding] Toch geen treasure trail?
Het was je eigen woordkeuzequote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik wilde je nog wel complimenteren met je streepje.
quote:Op maandag 28 februari 2005 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is gespeeld... ik had het over echt.
Toen ik je voorbij liep in de stad was het ook gewoon "hey" en geen "Sweety, darling! Honey, how aaaare you! What a fabulous dress!" Dat zou nl gespeeld zijn.
quote:Honey, what's going on? What's happening? What's all this about?
Ik ben zo handig.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:18 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Het was je eigen woordkeuzeEn complimenteren mag natuurlijk altijd
![]()
En heel handig ontwijk je zo mijn vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |