Ik probeer met je mee.quote:
*tjing*quote:
Mmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 28 februari 2005 02:54 schreef Imperium het volgende:
*klok klok klok*
Dan proost ik wel in mijn eentje....of met de fles...hmmm....quote:Op maandag 28 februari 2005 02:57 schreef Imperium het volgende:
oehhhhh lekker hoor
maarreh ik ga lekker mn wieg in.. truste![]()
Vet moet je wel zijn als 16 jarige om iemand van 25 zo te kunnen terecht wijzen...quote:Op maandag 28 februari 2005 03:00 schreef Insomaniac het volgende:
Jij bent echt wel vet stoer!
Dat gassie was maar 1.60 ofzo, die konnie vet makkelijk vet hard op zn bek rammen hoor!quote:Op maandag 28 februari 2005 03:01 schreef wonko het volgende:
[..]
Vet moet je wel zijn als 16 jarige om iemand van 25 zo te kunnen terecht wijzen...
Tering...ver hard nog wel...iemand een filmpje?quote:Op maandag 28 februari 2005 03:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat gassie was maar 1.60 ofzo, die konnie vet makkelijk vet hard op zn bek rammen hoor!
lezen is ook een vakquote:Op maandag 28 februari 2005 02:48 schreef Imperium het volgende:
heb nog nooit een suzuki alto GTI gezien
Pas maar op, want hij slaat je helemaal verrotquote:Op maandag 28 februari 2005 06:34 schreef buzzer het volgende:
Ik heb gelijk de sproeier van mijn achterraam omgedraaid, en nu maar hopen dat ik je snel tegenkom
volgens mij heeft TS daar al de nodige van op, tjee wat een onzin verhaal zegquote:Op maandag 28 februari 2005 02:47 schreef wonko het volgende:
[..]
Beerenburg cola met 1 blokje ijs. Helpt enorm goed met dit soort levensvragen.
koelvloeistof in het ruitensproeireservoir... surequote:Op maandag 28 februari 2005 01:50 schreef Imperium het volgende:
zulke mensen zijn levensgevaarlijk.. stel je voor je krijgt die koeltroep in je ogen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |