abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25288979
Volgens mij kreeg geen enkele keeper het voor elkaar op Fok om een tweede topic te krijgen.

Dit wordt dus een hele grote.

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25289118
Sterke punten: reflexen en één tegen één.
Nog te verbeteren: spelhervattingen, corners en vrije trappen.
Klik dan als je durft
pi_25289170
Held op het EK in 2008 en in die tussentijd redder van Ajax
  zondag 27 februari 2005 @ 23:00:08 #4
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_25289215
Goede reflexen en 1 tegen 1 zijn de kwaliteiten van veel keepers, van Champions League tot aan de eerste divisie. De goeden onderscheiden zich door rust, uittrappen die bij medespelers terecht komen, en het moeilijkste blijkbaar van allemaal: de hoge ballen in de pot uit corners, vrije trappen en voorzetten.

Ik snap niet waarom die Stekelenburg nu zo onrustig is, terwijl ik hem bij zijn debuut in belangrijke wedstrijden goede wedstrijden heb zien keepen. Vandaag zat hij een aantal maal volledig mis, en zat hij zelfs onder eerste divisie niveau.
pi_25289280
tis een grabbelaar....

Geef mij maar Gomez !!!
Nothing to see here, carry on
pi_25289912
Gomes (je schrijft het met een S, lekkere PZV supporter ben jij) is niet veel beter. Alleen valt het niet zo op, omdat hij een 8-mans verdediging voor zich heeft.

En laten we eerlijk wezen, Stekelenburg is de enige keeper van zijn leeftijd die op dit topniveau keept, en een Nederlandse nationaliteit heeft. Hij is de opvolger van VD Sar in Oranje. Wie wil je anders neerzetten? Moens? Timmer? Of misschien..........een buitenlandse keeper laten neutraliseren?

Het blijkt maar weer eens dat het massale inkopen, en druk op korte termijn prestaties de toekomst van het Nederlandse voetbal ondermijnen. Gelukkig zijn er nog clubs als Ajax die spelers uit de eigen opleiding naar heteerste elftal laten doorstromen. Ik verwacht dat Oranje in 2010 namen als Babel, Heijtinga, De Jong, De Ridder, VD Vaart en Sneijder zal voeren. Net zoals de Ajax-opleiding de afgelopen jaren Oranje gedomineerd heeft met namen als Kluivert, Seedorf, Davids, VD Sar & Reiziger.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_25290313
Met wat tijd en de juiste coaching, komt het wel goed .
slettebak [@] gmail.com
pi_25295451
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:55 schreef Suijk het volgende:
Sterke punten: reflexen en één tegen één.
Nog te verbeteren: spelhervattingen, corners en vrije trappen.
Spelhervattingen zijn ook goed hoor. Hij heeft een uitstekende traptechniek waardoor hij vaak de bal in één keer, zonder aan te nemen, alweer het spel in brengt. Dat ziet er heel onrustig uit, aangezien vrijwel alle keepers eerst de bal aannemen...

Gisteren speelde hij echter ronduit zwak. Zal het nog wel moeilijk hebben met het vertrek van Koeman.
pi_25300412
Koeman zou immers op zijn bruiloft komen, niet bij Raffie.

Dat gedoe met spelhervattingen is ooit eens begonnen en blijft hem achtervolgen sindsdien. Net als de zogename omschakeling van Van Bommel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25508516
Sterke eerst helft gekeept en daarna die vervelende botsing in de tweede helft met Denneboom.

Beelden waren niet echt fijn om te zien, maar hij heeft dus een lichte hersenschudding. Erg jammer voor de Steek!
pi_25508703
Wat een botsing zeg, maar beiden konden er weinig aan doen.
Wel een goede vervanging van Lobont, ben benieuwd hoe de hierarchie wordt nu.
Klik dan als je durft
pi_25523286
Nou, ook wat betreft de nieuwe coach ja!
www.thuisuiteten.nl
pi_31734142
Eindelijk weer in de voorselectie van Oranje! Dat verdient wel een kickje
pi_34492360
Onderhand maar weer eens een kickje. Sinds vandaag nog twee jaar extra bij Ajax. Gaat ie in de zomer ook mee naar Duitsland?
quote:

Ajax verlengt contract met Maarten Stekelenburg

Amsterdam, 26 januari 2006

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Maarten Stekelenburg (22-09-1982) over een verlenging van zijn huidige contract. Het contract, dat liep tot en met 30 juni 2008, is opengebroken en verlengd tot en met 30 juni 2010.

Maarten Stekelenburg staat sinds 1 juli 2001 onder contract bij Ajax. De doelman debuteerde op 11 augustus 2002 in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV (3-1 winst). Tot nu toe speelde hij 59 wedstrijden in de hoofdmacht van Ajax.
pi_34493119
Zijn bijnaam luidt "De Steek".
pi_34494701
Zo, dat is nieuws.

Maar fijn dat hij blijft, is een goede keuze.
That's all folks!
pi_34497485
Ik ben wel een liefhebber van Steek, maar is Vermeer in aanleg niet een nog betere keeper?
pi_34497561
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:56 schreef Beschouw het volgende:
Ik ben wel een liefhebber van Steek, maar is Vermeer in aanleg niet een nog betere keeper?
Neen.
pi_34498381
Stekelenburg is zo goed nog niet.
pi_34521428
Maarten moet dit seizoen bevestigen dat hij inderdaad een talent is. Na een goede start is hij de laatste weken minder in vorm, heb ik het idee.
www.thuisuiteten.nl
pi_34522200
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:
Maarten moet dit seizoen bevestigen dat hij inderdaad een talent is. Na een goede start is hij de laatste weken minder in vorm, heb ik het idee.
In vorm? Wat is dat? Of een keeper stopt een bal, of de keeper stopt de bal niet. Met vorm heeft dat toch niets te maken? Alleen met goed opstellen. Dat facet van het keepen heeft Steek overigens wel onder de knie. Maar een echt goeie keeper pakt punten. Zie Gomes bij PSV. En dat doet Steek toch nog te weinig. Maar ja, de verdediging voor hem is ook niet echt top, om het eufemistisch te zeggen.
pi_34523213
Hij begon met een mooi gemiddelde qua tegengoals, maar sinds die vier in de sneeuw is het minder.
www.thuisuiteten.nl
pi_34525348
Ik ben niet kapot van hem. Hij is mij te onzeker. Zeker geen topkeeper in spe. Hij heeft nog geen punt gepakt voor de club.
pi_37561568
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:36 schreef jimjim1983 het volgende:
nog geen topper
Toch ontwikkelt hij zich goed. Is nog jong. Kan een grote worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')