Heb je caps van Melanie in Boudy Double?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet... Knipperlicht affaire.
Dit dusquote:Op maandag 28 februari 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Zal me benieuwen wat ze vanavond draagt trouwens. Hilary wil nog wel eens iets leuks aandoen
quote:Op maandag 28 februari 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Yep, heel erg fake... maar vond het wel grappig... Moet kunnen zo in de nacht
Bagatelliseer hier films helemaal de grond in!quote:Op maandag 28 februari 2005 01:14 schreef SunChaser het volgende:
Vader en zoon neuken zelfde hoer in het zelfde standje
Man zit jarenlang in deathrow = vrouw en bewaker herkennen elkaar niet
Vrouw vindt brief waaruit blijkt dat bewaker haar man heeft vermoord in gaskamer
ze praten er even over op de verranda
einde film
![]()
Yep.. maar daar zijn weer andere topics voor.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heb je caps van Melanie in Boudy Double?
Of het is een reden wakker te blijvenquote:Op maandag 28 februari 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Yep.. maar daar zijn weer andere topics voor.
Wat een stoer wijf is dat toch.quote:
De credits gaan niet naar mij. Iemand anders heeft die fake gemaakt. Wel erg goed jaquote:Op maandag 28 februari 2005 01:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Het zag er wel verdomd echt uit!
In the Next Karate Kid was ze ook stoer.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een stoer wijf is dat toch.
Vooral in MDB, dus.
Niet gezien, geloof 't gelijk.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:21 schreef SunChaser het volgende:
In the Next Karate Kid was ze ook stoer.
Officiele uitreiking om 2:30 volgens mijquote:Op maandag 28 februari 2005 01:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hé, hoe laat begint het eigenlijk?
Ik zie in het voorspel topic trouwens dat wij weer op een aantal zaken verschillen.quote:
Of je leest even.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe laat begint het?
Ja, zelfs veel Oscars voorspéllen voor The Aviator vind ik niet leuk en dat terwijl ik 'm niet eens gezien heb.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:22 schreef Lamon het volgende:
Ik zie in het voorspel topic trouwens dat wij weer op een aantal zaken verschillen.
Ik schijn wat meer vertrouwen te hebben in de Academie om the Aviator teveel onterechte Oscars toe te kennen.
Heeft ie geen Duitse familie of zo? Zoiets meen ik ooit eens gehoord te hebben.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Die Duitse dame op Pro7 wil graag met Leonardo praten
Hij kan nog Duits ook
Ik heb um ook niet gezien toch verwacht ik veel oscars. Zie je laaste jaren veel..dat een bepaalde film helemaal word overladen met oscars...quote:Op maandag 28 februari 2005 01:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, zelfs veel Oscars voorspéllen voor The Aviator vind ik niet leuk en dat terwijl ik 'm niet eens gezien heb.
We'll see. Oh, wacht, toch niet. Wij niet, wij mogen 't niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |