Volgens mij om 0:00.. aangezien radio 1 om 00:02 begint met verslag te doen ervanquote:Op zondag 27 februari 2005 23:23 schreef Againzender het volgende:
Om hoe laat, Nederlandse tijd, begint het eigenlijk?
Amerika ligt 6 uur op ons achter. De show begint om half 3 (onze tijd). De rode loper is on 2 uur.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:25 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Volgens mij om 0:00.. aangezien radio 1 om 00:02 begint met verslag te doen ervan
Is er toevallig niet 1 van die zenders ( die duitsers of een andere die het uitzend ergens ter wereld) die een live streaming heeft ?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:53 schreef Gorro het volgende:
Ik kom er net achter dat ik sinds 24 februari Pro7 op de kabel heb. Ik kan dus tog kijken
Je zou toch denken dat er wel ergens een live stream te vinden moet zijn...quote:Op maandag 28 februari 2005 00:20 schreef Tramhalte het volgende:
[..]
Is er toevallig niet 1 van die zenders ( die duitsers of een andere die het uitzend ergens ter wereld) die een live streaming heeft ?
Ik ben al van al die tv stations die op die lijst staan internet site's aan het zoeken maar nog niks gevonden en bij de helft begrijp ik er geen zak van![]()
Inderdaad. Vorig jaar heb ik het op de BBC gekeken, maar die zenden het ook niet meer uitquote:Op maandag 28 februari 2005 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
Je zou toch denken dat er wel ergens een live stream te vinden moet zijn....
Ik baal echt dat ik het voor het eerst in 10 jaar moet missen..
Ja dat lijkt mij ook , als iedereen nou even mee helpt met zoekenquote:Op maandag 28 februari 2005 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat er wel ergens een live stream te vinden moet zijn....
Ik baal echt dat ik het voor het eerst in 10 jaar moet missen..
Ik ben al lang bezig.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:25 schreef Tramhalte het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook , als iedereen nou even mij helpt om te zoeken![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 28 februari 2005 00:24 schreef Lamon het volgende:
In deze tijd moet het verdomme toch mogelijk zijn om zo'n uitzending te zien als je wilt..
als dit een topic over de live utizending is dat wordt toch al snel SCquote:Op maandag 28 februari 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Beetje veel sc in dit topic (mijn eigen schuld, had ik het topic maar wat later moeten openen). Misschien kan Gorro of een andere mod straks de sc verwijderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |