tegen mij durft ie nietquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ga jij eens even treinen koppen![]()
buffel enzoquote:
wanneer ga je weg??? waarheen eigenlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mietje![]()
En laat je het weten wanneer je het gaat proberen? kom ik even kijkenwel op tijd melden hè... voordat ik in het buitenland ben....
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wanneer ga je weg??? waarheen eigenlijk
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
naar het oosten des lands om jou treinen te zien koppen
minder zuipen in't vervolg
dan moet je beter opletten...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]![]()
heb niet eens gezopen
dacht dat je op wintersport ging en niet meer terugkwam![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dan moet je beter opletten...
en ik ben al op wintersport geweest, en ja, ik ben teruggekomen.... jammer he![]()
crimi yugoquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:44 schreef Tjabbo het volgende:
Gepanserde auto kopen?
http://www.cars.auto.ru/sale/GQ70041/437935/
tis net een doodschopquote:
toch wel een te groot pak en te kleine schoenen geleend he?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:36 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, morgen een gala. Ik heb een pak en een paar Van Bommels geleend, morgen zalk wat pics schieten van Sjoewe in pak
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:20 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, heb d'r gelukkig al eerder op "gelopen".
Zucht, ja ok , ik ben eerlijk, twee jaar op gestijldanst
[afbeelding]
Leuke kennissen hebben leuke auto'squote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:50 schreef Youp het volgende:
ik ben er vandaag maar niet in gaan zitten met mn teringvettige overall
wat die slet zxegt is helemaal waarquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
Laura zegt:
" daar moet op gedronken worden hie ha ho "
een slet is het jaquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat die slet zxegt is helemaal waar![]()
![]()
)
was ook met jelger in utreechtquote:
dus hij zegt: zullen we dat stappen overslaan???quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
was ook met jelger in utreecht
komt zo'n studentenwijf op em af, zegt ze zullen we nu eerst gaan stappen, mag je me daarna voljoggeren![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |