Dichtbij: dat was de tweede.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Rapper's delight - Sugarhill gang?
Opvolger van Weekend: correctquote:Op maandag 28 februari 2005 00:01 schreef ranja het volgende:
Dat was de opvolger van Weekend volgens mij, die stond tijdens de jaarwisseling toch op 1?
Iets van Abba denk ik... The winner takes it all?
En dat klopt wel.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dan zal het I have a dream zijn
Idd. paar cd's van. ..aantal keer gezien..mijn favoriete zenuwenmuziek!quote:Op maandag 28 februari 2005 00:11 schreef GLO het volgende:
Victim's Family
Nooit live gezien, geloof ik (maar dat weet je bij mij nooit zeker). Wel pracht-cd's (en lp's).quote:Op maandag 28 februari 2005 00:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd. paar cd's van. ..aantal keer gezien..mijn favoriete zenuwenmuziek!![]()
GLO + 1
I know you're just kidding...quote:Op maandag 28 februari 2005 00:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat het allebei Britse 5-pieces zijn, reken je vast niet goed...
Ook niet.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:30 schreef ranja het volgende:
beide een single 'Wonderwall'?
Idd, op beide foto's (bij Oasis de kleurenfoto) de tweede man van rechts. En nog mooier: beide Alan Whites waren in hun groep de tweede drummer.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:45 schreef bukgeit het volgende:
Allebei een Alan White achter de kit.
Wat heet; hij is nog stééds weg...quote:Op maandag 28 februari 2005 00:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Achja, Bruford was een tijdje weg, natuurlijk..
Geen idee of ze nog bestaan eigenlijk..maar ik zag dat project met de losse namen toch meer als Yes dan de Yes de paar jaar daarvoor. En daar zat 'ie wel bij.quote:
Eek A Mouse is geen band, maar verder een mooie lijstquote:Op maandag 28 februari 2005 01:15 schreef ranja het volgende:
Air
U2
Doe maar
Zea
Asrai
All about eve
Bauhaus
Poison idea
Theaudience
Queen
Queen adreena
Au pairs
Eek a mouse
Aha
Ooioo
Kajagoogoo
Asia
Europe
ELO
Aqua
Jazeker bestaat Yes nog steeds, mét Alan White (is eigenlijk nooit meer weggeweest, alle onderbrekingen ten spijt). Ik snap je punt, maar Anderson Bruford Wakeman Howe is toch echt geen Yes.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen idee of ze nog bestaan eigenlijk..maar ik zag dat project met de losse namen toch meer als Yes dan de Yes de paar jaar daarvoor. En daar zat 'ie wel bij.
Primaquote:Op maandag 28 februari 2005 01:28 schreef bukgeit het volgende:
KLF
GBH
BZN
MFSB
F33L3R
PPZ30
NRBQ
THC
TNT
FLR
Nou en of wel. Een klinker (of: vocaal) is een spraakklank waarbij de uitgestoten lucht bij de productie ongehinderd de mond verlaat en daar hoort de y ook bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |