Zuinigheid en vlijt...quote:Op zondag 27 februari 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
We hebben trouwens lang gedaan met deel 22.
quote:Op zondag 27 februari 2005 15:05 schreef Alicey het volgende:
Zou dat nou ook komen door al die Friezen?
Natuurlijk, je denkt toch niet dat ik zelf de schuld op me neem?quote:Op zondag 27 februari 2005 15:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Wij krijgen ook óveral de schuld van hè?
Ben je flieft, Giraffe?quote:Op zondag 27 februari 2005 19:48 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Oeh, kheb een nieuwe signature
Wat ben ik toch een romanticus
Ik was vroeger ook een Queen-fan, maar kan je mij uitleggen wat er nog leuk is aan drie bejaarden zonder Freddy?quote:Op zondag 27 februari 2005 14:24 schreef qu63 het volgende:
Ik kan naar de Brixton Academy in Engeland om Queen te zien!!!
kost me alleen maar 123,95 GBP en dan heb ik 2 kaartjes en meer niet
moet ook nog reis enzo betalen
En dat lukt me gvd niet!!!
Tja, ik kan dat ook niet zo begrijpen. Queen was voor een erg groot deel toch Freddy, en zonder hem zijn het leuke nummers, maar die luister ik dan liever op cd.quote:Op zondag 27 februari 2005 19:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook een Queen-fan, maar kan je mij uitleggen wat er nog leuk is aan drie bejaarden zonder Freddy?
Tja, ik had ook zoiets....maar nu ga ik toch maar met een vriend van me. Allebei zwaar queen fan geweest vroeger. De optredens die ik heb gezien op tv van Rodger, May en Taylor waren niet eens zo indrukwekkend. Het is meer voor de ervaring.quote:Op zondag 27 februari 2005 19:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook een Queen-fan, maar kan je mij uitleggen wat er nog leuk is aan drie bejaarden zonder Freddy?
Wil je ruilen voor 2 kaartjes brixton? kost je 123,95 GBP dan betaal ik het kaartje voor ahoy en jij die voor brixtonquote:Op zondag 27 februari 2005 21:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Tja, ik had ook zoiets....maar nu ga ik toch maar met een vriend van me. Allebei zwaar queen fan geweest vroeger. De optredens die ik heb gezien op tv van Rodger, May en Taylor waren niet eens zo indrukwekkend. Het is meer voor de ervaring.
Morgen!quote:Op maandag 28 februari 2005 08:46 schreef miss_sly het volgende:
Morgen...
Iedereen met dit vreselijk koude weer nog warm in bed? Brrrr, het is echt vreselijk koud!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |