Als die sneeuw blijft liggen, dan kan het inderdaad 's nachts wel eens retekoud worden!quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:14 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zie trouwens de verwachting voor donderdag-vrijdag nacht. het KNMI zegt nu -10 tot -15. Dat worden vast weer records.
Tja, da's niet handig nee..quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:11 schreef CartWOman het volgende:
Geen bussen in Groningen.... treinen rijden wel.
Leuk, kom je aan met de trein, kun je niet verder met de bus...
Het is wel rustig op de tower van Schiphol zo te horen.....quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Schiphol krijgt zijn banen niet schoon.... je zal maar moeten landen. Ik ben benieuwd of men gaat uitwijken naar Eindhoven, ik zal het eens in de gaten houden.,
hier hebben we geen spoorquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:11 schreef CartWOman het volgende:
Geen bussen in Groningen.... treinen rijden wel.
Leuk, kom je aan met de trein, kun je niet verder met de bus...
tja, geen vliegtuigen hequote:Op woensdag 2 maart 2005 08:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is wel rustig op de tower van Schiphol zo te horen.....
Wat erg voor jequote:Op woensdag 2 maart 2005 08:21 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
hier hebben we geen spoordus ik zit vast verlopig
Beetje het omgedraaide van Koninginnedag dit. Toen hadden jullie alle lol, terwijl 'wij' hier met prachtig weer zatenquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kan wel een foto van een auto van afgelopen zomer posten, zoveel sneeuw ligt hier![]()
jaa.. maar dat telt natuurlijk niet meer, dat was vorig jaarquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Beetje het omgedraaide van Koninginnedag dit. Toen hadden jullie alle lol, terwijl 'wij' hier met prachtig weer zaten
ja erg he :-p moet naar groningen das normaal maar 20 min rijdenquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat erg voor je
Kun je straks een sneeuwpop maken
Dit is het moment om te gaan oefenen!quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:47 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
sneeuwpoppen bouwen kan ik niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |