quote:LEEUWARDEN In het noorden van het land
worden vanmorgen niet alle snelwegen
sneeuwvrij gemaakt.Rijkswaterstaat
heeft niet voldoende capaciteit om alle
snelwegen van sneeuw te kunnen ontdoen.
Vooral op de provinciale wegen zal veel
sneeuw blijven liggen.
De politie waarschuwt mensen die in het
noorden de weg op gaan,dat ze de kans
lopen in de sneeuw te stranden.Dat is
een aantal vrachtwagens al overkomen.
In de noordelijke provincies is twintig
tot dertig centimeter sneeuw gevallen.
De sneeuwval en gladheid breiden zich
in de komende uren uit naar het zuiden
van het land.
De neerslag zal uiteindelijk naar het zuiden zakken..... maar dat kan nog even duren.quote:Op woensdag 2 maart 2005 06:55 schreef indahnesia.com het volgende:
eigenlijk niet om te lachen, maar in Eindhoven heeft het NIET gesneeuwd!!! Eigenlijk gewoon K.U.T. dus.
Goedemorgen !!quote:Op woensdag 2 maart 2005 06:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
De neerslag zal uiteindelijk naar het zuiden zakken..... maar dat kan nog even duren.
79 taferelen inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2005 07:00 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Goedemorgen !!
Gaat inderdaad naar het zuiden zakken, maar de neerslagband vind het leuk om nog even over het noorden te blijven slepen. Op veel plaatsen ligt daar een dek van 25 tot 30 cm en het valt nog steeds met bakken uit de lucht. Misschien valt er hier en daar wel een halve meter.....niet normaal meer. Lang geleden dat er zo'n pak gevallen is. (1979)
In Noord Holland is er al wat vertraging !quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:10 schreef indahnesia.com het volgende:
geen bussen in het noorden... whehe.. rijden er nog treinen? Zal me ook niet verbazen als die stilvallen zonder sneeuwschuiver
quote:06:35 uur Zaandam<->Enkhuizen
Door weersomstandigheden rijden er
tussen Hoorn en Enkhuizen minder
treinen.
Vertraging: 30-60 minuten.
Weet niet of de treinen nog rijden..ik ben eigenlijk van plan om zo eentje te pakken naar het werk/stage..verstandig?quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:10 schreef indahnesia.com het volgende:
geen bussen in het noorden... whehe.. rijden er nog treinen? Zal me ook niet verbazen als die stilvallen zonder sneeuwschuiver
Op ns.nl wordt niets vermeld.quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Weet niet of de treinen nog rijden..ik ben eigenlijk van plan om zo eentje te pakken naar het werk/stage..verstandig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |