Wel zorgen dat je gelijk zwanger wordt hé.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:41 schreef Goddesz het volgende:
Mijn verloofde zit sinds 29 juni in Nieuw Zeeland voor n half jaar. Zelf ga ik over 2 weken weg, en 23 augustus kom ik aan.. Dan heb ik 2 maanden de tijd om te sexxen en dan nog 1,5 maand niet ..
EN DAT IS BEST WEL LANG!
MAW je hebt eergisteren liggen sexenquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb het tot eergisteren 2 weken niet gedaan vanwege ziekte/warm weer/ruzie en noem maar op.
Hee, jij bent een vrouw, jij knalt er als je wilt zo even een paar orgasmes achter elkaar uit. Dat lukt ons niet allemaalquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:52 schreef francoise het volgende:
Wat doen jullie moeilijk zeg. Ik kan makkelijk maanden zonder, ook zonder aan mezelf te zitten. Wat is het probleem zeg.
Paar weken, dat is echt triest.
Zwanger?quote:
true, maar nee gelukkig is dat niet het gevalquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
pssst, ook zwangere vrouwen neuken
Sorry. Ik typ en post altijd heel vlug. Dus let niet altijd op mijn woorden of hoe het overkomt.quote:
Hou je dat ook jaren vol ??quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:52 schreef francoise het volgende:
Wat doen jullie moeilijk zeg. Ik kan makkelijk maanden zonder, ook zonder aan mezelf te zitten. Wat is het probleem zeg.
Wacht, even. Dusquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:58 schreef frapogalogliko het volgende:
Na mijn scheiding heb ik 3 jaar geen seks gehad. Wel seks met mijzelf. Of telt dat niet mee.
Nu heb ik een vriendje waar ik wel seks mee heb,maar ik heb hem nog niet geneukt.
We hebben 2 maanden seks,maar hij mag me nog niet neuken. Deze man is ook erg verliefd op me geworden.
Ik merk dat mannen juist helemaal gek van je worden. Als je te snel geeft,ben je niet meer interessant. Ben daardoor aardig teleurgesteld geweest in mannen omdat ik me best snel gaf aan een man. En dan werd je gedumpt. En vaak op een niet respectvolle manier. Toen heb ik besloten om het anders aan te pakken.
Ik vind het leuk om ze te bespelen. Ze het hoofd op hol brengen. Mannen worden eerder verliefd op je. Je bent een "femme fatale" voor ze. Zodra ze niet meer met je willen,moet je toeslaan en ze neuken en het hele spel weer van voor af aan spelen. En als ze je echt niet meer willen,dan is het jammer. Zoek je een volgend slachtoffer.
Lijkt me verdomde vermoeiend om er op die manier mee bezig te zijn.quote:
Nou, dat weet ik nog zo net niet hoor, ben niet van plan het te gaan proberen, voor hetzelfde geld ga je wel doodquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:05 schreef Averon het volgende:
Sex is fijn enzo, maar soms als je andere dingen aan je hoofd hebt is het goed te doen zonder. Het is niet alsof je zonder sex nu dood gaat ofzo.
Dat is geen verliefdheid, dat is zo bronstig als een dolle stier zijn en lopen daarom met hun tong op hun knieen achter je aanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:58 schreef frapogalogliko het volgende:
Na mijn scheiding heb ik 3 jaar geen seks gehad. Wel seks met mijzelf. Of telt dat niet mee.
Nu heb ik een vriendje waar ik wel seks mee heb,maar ik heb hem nog niet geneukt.
We hebben 2 maanden seks,maar hij mag me nog niet neuken. Deze man is ook erg verliefd op me geworden.
Ik merk dat mannen juist helemaal gek van je worden. Als je te snel geeft,ben je niet meer interessant. Ben daardoor aardig teleurgesteld geweest in mannen omdat ik me best snel gaf aan een man. En dan werd je gedumpt. En vaak op een niet respectvolle manier. Toen heb ik besloten om het anders aan te pakken.
Ik vind het leuk om ze te bespelen. Ze het hoofd op hol brengen. Mannen worden eerder verliefd op je. Je bent een "femme fatale" voor ze. Zodra ze niet meer met je willen,moet je toeslaan en ze neuken en het hele spel weer van voor af aan spelen. En als ze je echt niet meer willen,dan is het jammer. Zoek je een volgend slachtoffer.
Erodome, het is voor mij wel weer even geleden en ik ben nog niet dood. Dus echt veel risico loop je niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:48 schreef erodome het volgende:
Nou, dat weet ik nog zo net niet hoor, ben niet van plan het te gaan proberen, voor hetzelfde geld ga je wel dood
Grinnik, tuurlijk ga je er niet dood aan, maar ik ben nu al een ruime 14 jaar seks gewend met regelmaat door een vaste relatie, mijn hersenen hebben een patroon aangemaakt, willen het gewoonquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:53 schreef Averon het volgende:
[..]
Erodome, het is voor mij wel weer even geleden en ik ben nog niet dood. Dus echt veel risico loop je niet.![]()
Nu ja, tis meer niet op zoek gaan nu dan niet willen.
Ach, na een sexueel zeer intense relatie ben ik ook al enige maanden celibatair. Niet dat ik niet wil of zo, maar ik heb ook geen zin om in één of andere kroeg een meid voor een nacht op te duikelen waarmee de sex dan waarschijnlijk tegenvalt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:24 schreef erodome het volgende:
Maar ik wil daar gewoon niet aan wennen, bevalt me iets te goed deze gewoonte
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:43 schreef Shhhake het volgende:
Zonder seks 'kunnen'... maanden!
Zonder seks 'willen'.... kwartiertje pauze zou niet gek zijn...
Niet echt geprobeerd dan. Of niet echt nodig geweest.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:03 schreef Emu het volgende:
Ik heb ook is geprobeetrt zo lang mogelijk vol te houden, meer dan 3 dagen lukte mij niet.
Dan mag je weer?quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:31 schreef Aventura het volgende:
Ik weinig moeite met geen seks hebben als het niet binnen handbereik is. Ik zou er nooit ook maar enige moeite ervoor doen, zoals uitgaan en dan een vent versieren.
Ik ik overdrijf een beetjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Uit pure luiheid, of is dat een principe?
Stel dat alle mannen ook zo waren... Stel hè, stel. Puur hypothetisch.
Op die manier. Het gaat dus wel om de persoon zelf, waarmee je seks wilt. Niet dat je zo graag wilt neuken dat je een passende piemel passend persoon gaat zoeken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ik overdrijf een beetje
Ik heb natuurlijk weleens one-of-meer-night stands gehad, maar die ontstaan dan gewoon uit wederzijdse aantrekkingskracht en bij toeval. Dus niet van: 'ik ga nu uit en trek mijn mooiste setje aan omdat ik zin heb om te neuken'. Meer van: 'hey, dat is een lekkere vent. Hm..stel je voor dat...etc... Zo bedoel ik het meer
Ik moet eerst een onderwerp van affectie hebben wil ik zin krijgen.
Juist! Ik moet op het idee gebracht worden zeg maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Op die manier. Het gaat dus wel om de persoon zelf, waarmee je seks wilt. Niet dat je zo graag wilt neuken dat je een passende piemel passend persoon gaat zoeken.
Zoiets?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik moet eerst een onderwerp van affectie hebben wil ik zin krijgen.
jij niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:45 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]wat moeilijk. "onderwerp van affectie" ? ik snap em niet.
Ik moet en zal hem krijgen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Juist! Ik moet op het idee gebracht worden zeg maar
En als dat idee er eenmaal is tja, dan kan ik opeens toch niet meer zonder
Dat verbaast me nou helemaal niets.quote:Op zondag 27 februari 2005 01:00 schreef Croupouque het volgende:
Bijna 23 jaar. Eat your heart out, moeder Theresa. Oh wacht, die is dood.
Inderdaad, en met minder neem ik geen genoegenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik moet en zal hem krijgen.![]()
Vrouwen...
Nee inderdaad, ze was immers al 87, dan is het onderhand wel tijd ook.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:54 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat verbaast me nou helemaal niets.
Jaja, ga nu maar zachtjes huilen 's nachts, nerd. 23 en maagd, tsk tsk tsk. Dat doen zelfs de POL-nerds je niet na.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:16 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ze was immers al 87, dan is het onderhand wel tijd ook.
Je vindt het blijkbaar interessanter dan ik zelf.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:44 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Jaja, ga nu maar zachtjes huilen 's nachts, nerd. 23 en maagd, tsk tsk tsk. Dat doen zelfs de POL-nerds je niet na.
Ja, dat zou ik ook en publique veinzen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je vindt het blijkbaar interessanter dan ik zelf.
Ach ja, het is altijd nog wat logischer dan 1,5 jaar later reageren op iemands post, nietwaar?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:47 schreef -IksRee- het volgende:
Plaatste hij 1 minuut na mijn post waartussen meer dan een uur zat.
Joh, ik vind het wel grappig, anders zou ik niet eens reageren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:23 schreef Ovidius het volgende:
-IksRee- is stoer.![]()
Loop toch heen, stomme kneus.
Nou, dan moet 'ie lekker blijven reageren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Joh, ik vind het wel grappig, anders zou ik niet eens reageren.
Aha, en is het probleem in die 1,5 jaar opgelost of is de status quo gehandhaafd?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ach ja, het is altijd nog wat logischer dan 1,5 jaar later reageren op iemands post, nietwaar?
True, maar op gegeven moment vind ik die ''strijd'' zelfs relaxt(toch hou ik het meestal niet langer als 2 weken/weekjes uitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:07 schreef Averon het volgende:
Same here.
Tis niet eens de agressie of zo, maar gewoon een verlangen naar iets zo puur basaal menselijks. Die hormonen die door dat lijf gaan zijn niet zomaar aan de kant te zetten.
Heb je al eens een waterende vrouw geprobeerd?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
Nog nooit sex gehad maar ik er een HONGER voor. Dat wil je niet weten.
Verwende mensen hiero met hun max. 1 maand... of 1 week/dag.
De tekkel van de buren kijkt mij ook altijd lief aan. Mischien dat ik me geluk bij haar ga proberen.
Of ik vergrijp me aan kleine meisjes, ze beginnen toch al heel vroeg tegenwoordig.
Niks onethisch![]()
Nu ook?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:51 schreef Nouk het volgende:
Nou ik vind een week momenteel al erg lang.
ook geen mastrubatie?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:04 schreef Sylvana het volgende:
inmiddels al weer een paar maanden en het mag nou onderhand toch echt wel weer es gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |