Ja, van iemand die 'verloofde' zegt, zou je verwachten dat ze met seks wachten tot ná het huwelijk.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, van iemand die 'verloofde' zegt, zou je verwachten dat ze met seks wachten tot ná het huwelijk.
Wel zorgen dat je gelijk zwanger wordt hé.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:41 schreef Goddesz het volgende:
Mijn verloofde zit sinds 29 juni in Nieuw Zeeland voor n half jaar. Zelf ga ik over 2 weken weg, en 23 augustus kom ik aan.. Dan heb ik 2 maanden de tijd om te sexxen en dan nog 1,5 maand niet ..
EN DAT IS BEST WEL LANG!
MAW je hebt eergisteren liggen sexenquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb het tot eergisteren 2 weken niet gedaan vanwege ziekte/warm weer/ruzie en noem maar op.
Hee, jij bent een vrouw, jij knalt er als je wilt zo even een paar orgasmes achter elkaar uit. Dat lukt ons niet allemaalquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:52 schreef francoise het volgende:
Wat doen jullie moeilijk zeg. Ik kan makkelijk maanden zonder, ook zonder aan mezelf te zitten. Wat is het probleem zeg.
Paar weken, dat is echt triest.
Zwanger?quote:
true, maar nee gelukkig is dat niet het gevalquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
pssst, ook zwangere vrouwen neuken
Sorry. Ik typ en post altijd heel vlug. Dus let niet altijd op mijn woorden of hoe het overkomt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |