Ik wou pimpen met mijn 8 uur... komt er iemand die nog minder heeftquote:Op zondag 27 februari 2005 01:20 schreef faculty het volgende:
zit nu op 2 uur :S
Dat is erg... dat hou je echt niet volquote:Op zondag 27 februari 2005 04:38 schreef Jayhawk het volgende:
ik moet 6 maanden zonder omdat ik voor mijn studie in het buitenland zit
Echt wel..quote:Op zondag 27 februari 2005 09:45 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat is erg... dat hou je echt niet vol![]()
Je eerste 16 levensjaren bedoel je zeker? Dat telt eigenlijk niet dan he..quote:Op zondag 27 februari 2005 12:39 schreef Isabeau het volgende:
16 jaar en 1 maand is mijn record
en verder kan ik wel oneindg zonder seks....hoezo "niet zonder kunnen"? Ga je dan dood of zoJe gaat het wel missen, maar het is (voor mij dan) niet schadelijk of zo.
De nieuwste 40 days, 40 nights rondequote:Op zondag 27 februari 2005 01:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
D'r was nog een topic in [SEX] volgens mij met die weddenschappen.
ik al wel een keerquote:Op zondag 27 februari 2005 01:46 schreef Xennia het volgende:
Ik ben nog nooit dood gegaan aan een gebrek aan seks, maar mijn voorkeur gaat er niet naar uit
quote:Op zondag 27 februari 2005 13:23 schreef SEX het volgende:
Het is leuk om te zien dat veel mensen niet zonder mij kunnen. Wat een eer.
Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Seks valt niet te vergelijken met drop! En als je geen zin hebt in drop, ga je niet naar de supermarkt om het te kopen of bij een vriendje halen? Huh!quote:Op zondag 27 februari 2005 13:15 schreef Aventura het volgende:
Ik kan wel heel lang zonder hoor. Als ik geen vriend heb vind ik dat ook niet erg. Als ik wel een vriend heb en ik zit al dagen zonder is het een groter probleem..Tis net als drop, heb je het in huis dan moet je ervan eten, maar is het niet voorhanden dan hoef je het ook niet.
Alhoewel ik geloof dat dat vooral bij mannen toch iets anders ligt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |