\had het voorheen met gemak volgehouden maar nu ook niet meerquote:Op zondag 27 februari 2005 00:51 schreef ArmaniMania het volgende:
Geen dag meer, sinds ik mijn vriendin heb
Da's peanuts, man.quote:Op zondag 27 februari 2005 00:47 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
40 days, 40 nights zal niemand lukken![]()
Zonder te masturberen? Held!quote:Op zondag 27 februari 2005 00:59 schreef bofneger het volgende:
Ik heb het twaalf-dertien jaar vol.gehouden....
Toch ben jij mijn favorieten uitgedroogde vrouw.quote:Op zondag 27 februari 2005 00:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Da's peanuts, man.
Alleen aanstellers piepen over zo'n periode.
daar heb ik geen ervaring meequote:Op zondag 27 februari 2005 00:59 schreef nozem het volgende:
Het schijnt dat je op een gegeven moment een overvloed aan natte dromen krijgt..
quote:Op zondag 27 februari 2005 00:47 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
D'r was nog een topic in [SEX] volgens mij met die weddenschappen.quote:Op zondag 27 februari 2005 00:47 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
Wat is jouw record zonder sex?
Ik zit nu aan dag 6, maar begin het wel moeilijk te krijgen![]()
Ik wou pimpen met mijn 8 uur... komt er iemand die nog minder heeftquote:Op zondag 27 februari 2005 01:20 schreef faculty het volgende:
zit nu op 2 uur :S
Dat is erg... dat hou je echt niet volquote:Op zondag 27 februari 2005 04:38 schreef Jayhawk het volgende:
ik moet 6 maanden zonder omdat ik voor mijn studie in het buitenland zit
Echt wel..quote:Op zondag 27 februari 2005 09:45 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat is erg... dat hou je echt niet vol![]()
Je eerste 16 levensjaren bedoel je zeker? Dat telt eigenlijk niet dan he..quote:Op zondag 27 februari 2005 12:39 schreef Isabeau het volgende:
16 jaar en 1 maand is mijn record
en verder kan ik wel oneindg zonder seks....hoezo "niet zonder kunnen"? Ga je dan dood of zoJe gaat het wel missen, maar het is (voor mij dan) niet schadelijk of zo.
De nieuwste 40 days, 40 nights rondequote:Op zondag 27 februari 2005 01:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
D'r was nog een topic in [SEX] volgens mij met die weddenschappen.
ik al wel een keerquote:Op zondag 27 februari 2005 01:46 schreef Xennia het volgende:
Ik ben nog nooit dood gegaan aan een gebrek aan seks, maar mijn voorkeur gaat er niet naar uit
quote:Op zondag 27 februari 2005 13:23 schreef SEX het volgende:
Het is leuk om te zien dat veel mensen niet zonder mij kunnen. Wat een eer.
Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Seks valt niet te vergelijken met drop! En als je geen zin hebt in drop, ga je niet naar de supermarkt om het te kopen of bij een vriendje halen? Huh!quote:Op zondag 27 februari 2005 13:15 schreef Aventura het volgende:
Ik kan wel heel lang zonder hoor. Als ik geen vriend heb vind ik dat ook niet erg. Als ik wel een vriend heb en ik zit al dagen zonder is het een groter probleem..Tis net als drop, heb je het in huis dan moet je ervan eten, maar is het niet voorhanden dan hoef je het ook niet.
Alhoewel ik geloof dat dat vooral bij mannen toch iets anders ligt..
8 000 000 012.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
zijn hier niet al 8 miljard topics over?
Ik kan er een topicje of 10 naast zitten natuurlijk...
En anders was je op dag 6 spontaan dood neergevallen?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:58 schreef mighty_myte het volgende:
ik denk dat 5 dagen ofzo mijn record is. toen ik in het ziekenhuis lag voor een operatie.
Nee, ik was gewoon beregeil, dus 't moest maar.quote:Op maandag 28 februari 2005 02:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
En anders was je op dag 6 spontaan dood neergevallen?
dus verslaafd!!!!!!quote:Op maandag 28 februari 2005 02:15 schreef Tijn het volgende:
Ik heb het nooit geprobeerd. Ga ik niet doen ook. Maar ik ben niet verslaafd. Oh nee. Ik kan stoppen wanneer ik wil. Echt. Ik wil het gewoon niet.
Welk land was dat dan, dat je er ook niet kon masturberen?quote:Op zondag 27 februari 2005 04:38 schreef Jayhawk het volgende:
ik moet 6 maanden zonder omdat ik voor mijn studie in het buitenland zit
Beroepsgokkers hebben het druk, kennelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:37 schreef Beroepsgokker het volgende:
Uhm laatste keer was n week of 2 geleden (masturbatie dan he). Doe et eens per week gemiddeld ofzo (best weinig voor een man als ik de reacties mag geloven hier
).
Nee, deze beroepsgokker heeft vroeger het een en ander meegemaakt waar je niet vrolijk van wordt!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:47 schreef bofneger het volgende:
[..]
Beroepsgokkers hebben het druk, kennelijk![]()
Gokje...?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:50 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Nee, deze beroepsgokker heeft vroeger het een en ander meegemaakt waar je niet vrolijk van wordt!.
Ik ben ooit bij mijn neus genomen door de poedel van mijn omaquote:
Zozo Bofneger!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:13 schreef bofneger het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij mijn neus genomen door de poedel van mijn oma
je zelf de hand slaan of lekker gezogen worden door je vriendin zit wel een heel groot verschil tussen hoor!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Welk land was dat dan, dat je er ook niet kon masturberen?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:15 schreef Prego het volgende:
iedereen kan zonder sex... zit puur tussen je oren
Zei er iemand drop? Waar kan ik dropjes krijgen?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:19 schreef shredder het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Seks valt niet te vergelijken met drop! En als je geen zin hebt in drop, ga je niet naar de supermarkt om het te kopen of bij een vriendje halen? Huh!
En trouwens ik lus niet eens drop.Bah zo kwaad kan ik me hier om maken.
Dát is de oplossing voor mn humeur door de weeks als ik niet bij mn vriendje ben!!!quote:Op maandag 28 februari 2005 09:48 schreef erodome het volgende:
Na 4 dagen gaat mijn humeur met de seconde omlaag, dan ben ik binnen no time niet meer te genieten...
12 jaar straight, was niet zo moeilijk hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:19 schreef ThunderChild het volgende:
Negen jaar en een paar weken, wie biedt hoger ??
Maagden tellen niet mee, you'll have to do better then that . . .quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:31 schreef hallodagg het volgende:
12 jaar straight, was niet zo moeilijk hoor![]()
gelukkig stel je je ook niet aan ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:19 schreef ThunderChild het volgende:
Negen jaar en een paar weken, wie biedt hoger ??
Zoals wat????quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:51 schreef Erick1985 het volgende:
Ik zou niet weten hoelang ik zonder sex zou kunnen. Het zit inderdaad tussen je oren. Ik weet in ieder geval wel dat er belangrijkere dingen in het leven zijn dan altijd alleen maar sex...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |