Mart is goed voor de andere sporten..dus GEEN voetbal...hij brengt het altijd wel leukquote:Op zondag 27 februari 2005 00:37 schreef Albertinho het volgende:
Gelukkig nog niet zo erg als überkwal Mart Smeets...
Mart S.M. Aids.....de vleesgeworden irritatie.quote:Op zondag 27 februari 2005 00:37 schreef Albertinho het volgende:
Daar kan ik me pas echt aan ergeren, wat een ranzig ventje is dat (geworden?).quote:Op zondag 27 februari 2005 00:37 schreef Albertinho het volgende:
Nee hoor.quote:Op zondag 27 februari 2005 00:39 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
Mart is goed voor de andere sporten..dus GEEN voetbal...hij brengt het altijd wel leuk
quote:Op zondag 27 februari 2005 00:57 schreef flyin-hawk het volgende:
is het lek bij jou al boven? [afbeelding]
Je toetsenbord is kapotquote:Op zondag 27 februari 2005 21:49 schreef tong80 het volgende:
zWaarom wordt hem verweten dat ie een Amsterdammer is ?
Frank Snoeks ios een Telstar man, Egberts een Heracliet, Eddy Jansen van de radio Langs de lijn is zelfs persvoorluichter van PSV geweest. Vanj Gelder heeft de pech dat ie uit de stad vanj de meest bejubelde en meest succesrijke club uiot de Nederlandse geschiedenis komt.
Trouwens Mart Smeets is Vitesse enj Johan Derksen NEC.
Oh ja. Paul Onkenhout Haarlem en Frits van der Polder Excelsior.
Jan jD. Swart is Feijenoord. Maar dat durf ik niet te posten. Voor je het weet ben je een blinde Ajacied.
ze lijken ook zo donders erg op elkaarquote:Op zondag 27 februari 2005 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik haal jack van gelder en jack spijkerman altijd door mekaar
Daar werd hij destijds ook op gewezen door Hugo Borst, maar hij praatte er snel overheen.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:19 schreef Moreno het volgende:
Er is toen ook een keer een onderzoek geweest naar welke clubnaam van Gelder het meeste uitsprak tijdens voetbalprogramma's. Ajax bleek met stip boven aan te staan.
Lag het voor andere commentatoren anders?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:19 schreef Moreno het volgende:
Er is toen ook een keer een onderzoek geweest naar welke clubnaam van Gelder het meeste uitsprak tijdens voetbalprogramma's. Ajax bleek met stip boven aan te staan.
Ja die zijn over het algemeen wat objectieverquote:Op zondag 27 februari 2005 23:38 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Lag het voor andere commentatoren anders?
Ik kan ze allebei wel waarderen.quote:Op zondag 27 februari 2005 00:37 schreef Albertinho het volgende:
En met andere sportprogramma's al helemaal niet.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:25 schreef Moreno het volgende:
Laten we voorop stellen, Jack heeft een goed hart, maar hij moet zich niet met voetbalprogramma's bezig houden.
Omhaalquote:Op zondag 27 februari 2005 23:33 schreef trith het volgende:
Wat is die van Gelder toch een vreselijke neus. Van Gelder: "Wat een VRESELIJKE elleboog van Nicky Hofs", terwijl het niks was. Het Ajax gehalte is ook te hoog daar. Ze laten omhaals zien op het eind maar die van Ono vandaag niet....
Wilfred Genee is anders wel een goeie gespreksleider, en hij presenteert ook nog eens beter danquote:Op maandag 28 februari 2005 02:00 schreef CasB het volgende:
Vergeleken met die losers van RTL 5 en SBS 6 valt hij best mee
Jack keept in het veteranenteam van AFCquote:Op maandag 28 februari 2005 01:55 schreef cultheld het volgende:
Jack van Gelder is de grootste (AFC) neus van Nederland. M'n M&O-leraar van vroegah is met hem bevriend en ook voor die neuzenclub en AFC
Die oud-leraar van mij heeft er ook gevoetbald, toen hij nog in Amsterdam woonde en ging als Amsterdams schoffie al met Jack om. Jack z'n club is voornamelijk AFC, maar in de HCE en in Europa is ie áltijd voor Ajaxquote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:01 schreef just me het volgende:
[..]
Jack keept in het veteranenteam van AFC
Geneequote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:39 schreef Bonobo11 het volgende:
Wilfred Genee is anders wel een goeie gespreksleider, en hij presenteert ook nog eens beter danCheque en volgens mij heeft hij ook meer verstand van zaken
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Genee![]()
![]()
![]()
wat een loser. Dat John hem aantrekt voor Tien is ook onbegrijpelijk
Is toch niet meer dan logischquote:Op zondag 27 februari 2005 22:19 schreef Moreno het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |