Slechts in het gunstigste geval gaat het om een witte plek.quote:Op zondag 27 februari 2005 00:04 schreef Dirkh het volgende:
Een witte plek in je onderbroek.
zoals gewoonlijk: "Dirkh heeft me weer genaaid"quote:Op zondag 27 februari 2005 00:04 schreef Dirkh het volgende:
Een witte plek in je onderbroek. Hoe leg je dat uit aan je vriendin?
Daar zal zijn vriendin héél anders over denken morgen.quote:Op zondag 27 februari 2005 00:06 schreef Pool het volgende:
[..]
Slechts in het gunstigste geval gaat het om een witte plek.
quote:Op zondag 27 februari 2005 00:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar zal zijn vriendin héél anders over denken morgen.
tja, dat krijg je hè met zo`n slappe kringspier (geen ervaring trouwensquote:Op zondag 27 februari 2005 00:01 schreef Verbal het volgende:
...is het raadzaam om niet pakweg een kwartier later een stevige ruft te laten.
En meer wil ik er niet over kwijt
Doe er je voordeel mee.
V.
quote:Op zondag 27 februari 2005 00:12 schreef laffer het volgende:
[..]
tja, dat krijg je hè met zo`n slappe kringspier (geen ervaring trouwens)
Herkenbaar. De onderbroek die de pil in vloeibare staat heeft mogen ontvangen moet je de volgende dag voor de lol eens inspecteren. Die is zo hard geworden dat je 'm rechtop ergens neer kunt zetten.quote:Op zondag 27 februari 2005 00:01 schreef Verbal het volgende:
Doe er je voordeel mee.
V.
jijquote:
En dat wou je even mededelen ?quote:Op zondag 27 februari 2005 00:01 schreef Verbal het volgende:
Doe er je voordeel mee.
V.
'Echt Hema'quote:Op zondag 27 februari 2005 03:43 schreef Xenomaniac het volgende:!
Je draagt vast van die witte 'Beau' onderbroeken hè?..
Brrr, krijg altijd de kriebels bij die reclamequote:Op zondag 27 februari 2005 03:43 schreef Xenomaniac het volgende:!
Je draagt vast van die witte 'Beau' onderbroeken hè?..
Dat er geen gele vlek in die onderbroek zit is een gemiste kans.quote:Op zondag 27 februari 2005 03:46 schreef Xennia het volgende:
Brrr, krijg altijd de kriebels bij die reclame
Ach ja, ieder zijn fetishquote:Op zondag 27 februari 2005 03:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat er geen gele vlek in die onderbroek zit is een gemiste kans.
Het had de commercial meer schwung gegeven zeg maar.![]()
Ik vind vrouwen in boxers wel geil (over fetish geschreven).quote:
Neuh... ik heb een beter idee... volgende keer trek ik mijn broek wel effe van mijn reet en kwat ik de gedenksteen voor Fortuyn hier op het Mediapark effe onder en stuur je de foto van het resultaat op, goed?quote:Op zondag 27 februari 2005 11:35 schreef Luger het volgende:
Bel calvje om em wat aan te stampen.
Zeg, moet jij je moeder niet volplempen met dat jostizaad van je, om het randdebielengehalte van je inteeltfamilie beneden peil te houdenquote:Op zondag 27 februari 2005 03:44 schreef op_dreef het volgende:
[..]
En dat wou je even mededelen ?
Zieke primaat!
Heb jij een ster in je gezicht dan?quote:Op maandag 28 februari 2005 02:40 schreef Tichelaar het volgende:
Een zetpil is toch voor oraal gebruik, toch?![]()
Neequote:Op maandag 28 februari 2005 02:53 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Heb jij een ster in je gezicht dan?
quote:Op maandag 28 februari 2005 03:10 schreef Bluezz het volgende:
Dé oplossing na het inbrengen der zetpil :
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 februari 2005 02:53 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Je zou denken dat sommige mensen er wel een hebben, gezien de hoeveelheid shit dat ze uitkramen.quote:Op maandag 28 februari 2005 02:53 schreef Allan24 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |