120quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:11 schreef Luchtbel het volgende:
Shit hoeveel seconde te laat was ik
Ja nu wel.... maar je begrijpt wel wat ik bedoelquote:Ik ben toch ook braaf Miss_D dat was wel de bedoeling van al die shit
Zwanger van sex?? O jee, datwistikniequote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:19 schreef Luchtbel het volgende:
Oh dat ik jong, naief, vreselijk goed van vertrouwen benen dat ik niet wist dat ik zwanger kon worden van sex zeker
![]()
30 + nog wat..quote:
Zwanger van sex????????????quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:19 schreef Luchtbel het volgende:
Oh dat ik jong, naief, vreselijk goed van vertrouwen benen dat ik niet wist dat ik zwanger kon worden van sex zeker
![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
Zwanger van sex????????????
Echt???
Wat deed die arts dan?
* easy-going meldt zichquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:25 schreef E.T. het volgende:
Jaaaa.. Jessie, Leah.. zo voel ik me niet meer in m'n eentje zo oud hier
Jij bent een uber-ouderequote:
Ik krijg hier een mid-life crisis...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:25 schreef E.T. het volgende:
Jaaaa.. Jessie, Leah.. zo voel ik me niet meer in m'n eentje zo oud hier
*patent aanvraagtquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:29 schreef Leah het volgende:
Ik wou net zeggen dat ik volgens mij de oudste ben.. maar daar was Easy al. Gelukkig zie je d'r nix van Easy
, komt vast door alle hormonen in je billendoekjes
Ik begon me ook alweer jong te voelenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:31 schreef jessie het volgende:
O ik begin me langzamerhand een broekie te voelen hier. Kom maar mensen, kom maar
nopequote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:32 schreef easy-going het volgende:
hebben we dat jonge grut nu weggejaagd?![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:33 schreef jessie het volgende:
Nou Daniman jij ben toch ook al de 30 gepaseerd?
dit meen je toch niet serieus hequote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:33 schreef jessie het volgende:
Nou Daniman jij ben toch ook al de 30 gepaseerd?
haha ok, ik zat ook maar te geitenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:38 schreef jessie het volgende:
Nou Daniman als jij 24 bent, dan mag ik mezelf toch wen broekie voelen he![]()
![]()
Zie je wel...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:38 schreef Rottdog het volgende:
Tijdperk twintig gaat bij moi in juni aflopen dit jaarberg mij maar op
![]()
Ik wil eigenlijk net de bedstee op gaan zoekenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:40 schreef Rottdog het volgende:
Mogen jullie wel zolang opblijven van de zuster![]()
Old wiefquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:40 schreef Luchtbel het volgende:
Poemojn jij lijkt altijd veel verstandiger dan 24 denk ik
Eigenlijk niet, maar ik zit te wachten op een late voedingquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:40 schreef Rottdog het volgende:
Mogen jullie wel zolang opblijven van de zuster![]()
quote:
Als je dement bent mag je allesquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:44 schreef jessie het volgende:
Hahahaha lol Leah.
Ik ga zo de gang nog ff afstruinen op zoek naar de mannenafdeling
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:49 schreef poemojn het volgende:
Prediker is leuk Grijs
* poemojn is benieuwd of ze met het jaar wijzer worden zal
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:58 schreef Luchtbel het volgende:
Ik dacht dat ik een muis zag maar tis die verdomde lurker
Eigenlijk om 11 uur al, maar ik hoop de nachtvoedingen een beetje te kunnen verschuiven, vandaar dat ik jullie nu nog zit te vervelenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:59 schreef babyfeet het volgende:
hoe laat moet de baby de voeding hebben dan?
Dat sirenetje jou ookquote:Op zondag 27 februari 2005 00:16 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort dat sirenetje weer es zien![]()
Gelukkig niet... als ik eind 20 zou zijn en nog steeds vrijgezel, zou ik me toch wel zorgen gaan makenquote:Op zondag 27 februari 2005 00:33 schreef Neva het volgende:
ennuh daniman ik dacht dat je ook eind 20 was![]()
Mijn ventje wordt vrijdag ene ouw lulletje![]()
Want? Het kan toch gewoon zijn dat je de juiste nog niet bent tegengekomenquote:Op zondag 27 februari 2005 08:26 schreef daniman het volgende:
[..]
Gelukkig niet... als ik eind 20 zou zijn en nog steeds vrijgezel, zou ik me toch wel zorgen gaan maken
Weet ik, alleen dan druist het zo in tegen hoe ik het had willen zien zeg maar. Ik zei vroeger altijd dat ik graag uiterlijk op mijn 25e / 26e zou willen trouwen... En kinderen zou ik ook wel willen hebben...quote:Op zondag 27 februari 2005 08:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Want? Het kan toch gewoon zijn dat je de juiste nog niet bent tegengekomen?
Ach ja joh, en ik wilde graag tot die leeftijd vrijgezel blijven, in het buitenland wonen, enz.enz.enz...... Je kunt het toch niet plannenquote:Op zondag 27 februari 2005 09:31 schreef daniman het volgende:
[..]
Weet ik, alleen dan druist het zo in tegen hoe ik het had willen zien zeg maar. Ik zei vroeger altijd dat ik graag uiterlijk op mijn 25e / 26e zou willen trouwen... En kinderen zou ik ook wel willen hebben...
Ow, ik ook dan!!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
30 + nog wat..
volgens mij val ik iig in de 25% met de hoogste leeftijd hier in OUD![]()
idd, juist als je er te veel achteraan gaat jagen, vind je niets (hoewel muurbloempje uithangen uiteraard ook tot niets leidtquote:Op zondag 27 februari 2005 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach ja joh, en ik wilde graag tot die leeftijd vrijgezel blijven, in het buitenland wonen, enz.enz.enz...... Je kunt het toch niet plannenWat ik bedoel is: staar je er niet teveel op blind, je komt vast en zeker een geweldige meid tegen, misschien wel wanneer je het niet verwacht
Misschien wel Koquote:Op zondag 27 februari 2005 12:01 schreef phluphy het volgende:
Ik heb een babygym van Nijntje. Hieraan hangt natuurlijk Nijntje zelf, maar ook een ander "Nijntje-achtig-wezen", ik denk het vriendje van Nijntje?Weet iemand of die ook een naam heeft?
je hebt ook nog Knorretje (het nichtje van Betje) en Snuffie het hondjequote:Op zondag 27 februari 2005 12:11 schreef livelink het volgende:
De meeste vriendjes van Nijntje gaan naamloos door het leven, Phluphy.
De enige namen waaraan ik je zou helpen zijn Boris en Barbara Beer en Betje Big. Maar dat zijn geen 'Nijntjes'
Hoezo, is het bankje te klein?quote:Op zondag 27 februari 2005 16:13 schreef Syrena het volgende:
Ik kan mijn kont ook niet draaien hier he!![]()
![]()
Zoals Jan in de post van Poemojn, maar dan met een wit hoofd.quote:Phluphy> heb je geen foto van het naamloze beestje?
Misschien heeft Jan ietsiepietsie te lang onder de zonnebank gelegen?quote:Op zondag 27 februari 2005 16:30 schreef phluphy het volgende:
Zoals Jan in de post van Poemojn, maar dan met een wit hoofd.![]()
Jij solliciteert naar eenzame opsluiting?quote:Op zondag 27 februari 2005 00:33 schreef Neva het volgende:
zo heey wat een gekwebbelleuk om na te lezen
![]()
ennuh daniman ik dacht dat je ook eind 20 was![]()
Mijn ventje wordt vrijdag ene ouw lulletje![]()
Van uitstel komt afstel he!quote:Op zondag 27 februari 2005 18:25 schreef clauwheee het volgende:
Oe leuk Zabb, twee weken geleden waren wij 4 jaar bij elkaar, we zouden ook uit eten..die dag kwam het er niet van en we moeten nog steeds...
27 en een half ook goed?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:41 schreef Grijs het volgende:
Is er niemand eind twintig (28 bijvoorbeeld)?!
Hier moeten we nog uiteten voor valentijnsdag van vorig jaar omdat we toen midden in verhuizing zatenquote:Op zondag 27 februari 2005 18:27 schreef Zabb het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel he!![]()
Maar we gaan binnenkort vast weer uit eten, wat dat betreft doen we dat wel vaker! Dat is echt mijn ideale uitje, lekker uit eten!
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Babyfeet, dat klinkt verrukkelijk
Iemand EHBO gezien?? 'Go home'![]()
![]()
Waarom niet, als ik vragen mag?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:17 schreef poemojn het volgende:
Alleen die keer met die slaaptraining waarbij de ouders met gebogen hoofd naast het ledikantje moesten zitten en hun kind moesten negeren vond ik niet zo.
Ik herken jouw gevoel ontzettend, Luchtbel. Ik heb in eerste instantie niet de studie gevolgd die ik echt wilde, ook vanuit het idee dat ik me vast tot de 'sociale' studies aangetrokken voelde door mijn eigen geschiedenis. Op dat moment was het (financieel) niet mogelijk om te switchen dus heb ik jarenlang gewerkt als freelance corrector, vertaler, redacteur. Daar was ik niet voor opgeleid maar mijn studie bevatte genoeg talen om geloofwaardig over te komen.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:37 schreef Luchtbel het volgende:
Mjah misschien moet ik wel gewoon doorzetten en dan hbo-diploma gebruiken om ergens doorheen te kunnen drukken om een baan te vinden om dan deeltijd te gaan studeren, maar mijn lieve Jolietje... maar goed we zijn nog jong en overal is een oplossing voor enzo![]()
![]()
Ja, dat is duidelijk de meest voorkomende oorzaak voor de problemen he iig bij dit programma, dat de ouders het te druk hebben en dingen gaan afraffelen (en dus ook de opvoeding).quote:Op zondag 27 februari 2005 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom niet, als ik vragen mag?
Het was toch het enige dat werkte, naar mijn idee tenminste. Had wel ontzettend met die moeder te doen, die had het sowieso errug druk
Klopt. Behalve de moeder van vandaag, naar mijn ideequote:Op zondag 27 februari 2005 23:16 schreef poemojn het volgende:
[..]
Ja, dat is duidelijk de meest voorkomende oorzaak voor de problemen he iig bij dit programma, dat de ouders het te druk hebben en dingen gaan afraffelen (en dus ook de opvoeding).
Oh, zo. Ja, had inderdaad gekund, dat is een keuze die ze maken, waarschijnlijk inderdaad vanwege het programmaquote:Het werkte wel, maar ik vraag me af of het 't enige is. Al is het wel een snelle methode (en dat is voor zo'n programma wel belangrijk: snel resultaat).
C&A hoef je dus ook niet te proberenquote:Girls: De meisjesmode van C&A is helder en vol van lichte kleuren. Als symboolkleur voor de jeugd blijven de nuances van roze, pink en rood het bijzonder goed doen. Geel, turkoois en het hele palet aan groentinten bepalen verder het gehele plaatje en worden ook onderling gecombineerd.
quote:Op maandag 28 februari 2005 22:18 schreef E.T. het volgende:
ow, miss_D.. lila is dat hele zachte paars![]()
Mooie kleur, dat welquote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:47 schreef Rewimo het volgende:
Dit is wel ongeveer lila(valt nog niet eens mee om een fatsoenlijk plaatje te vinden)
[afbeelding]
Nee, geen last van. Maar ik heb er nooit last van gehad, dus ik ben geen goeie graadmeter, sorryquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:31 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik zit ook op mijn werk met rug en buikpijn, lang leve de rode vlag. BTW hebben jullie sinds jullie bevallen zijn meer of minder last van PMS en menstruatie klachten dan voor de zwangerschap? Mijn man vindt mij tegenwoordig een monster die stijf staat van de hormonen en ik verga echt van de buikpijn.
Saskia vindt het liedje 'schuitje varen, theetje drinken' erg leuk..quote:
Joh, dat liedje ken ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
Saskia vindt het liedje 'schuitje varen, theetje drinken' erg leuk..
Vooral de laatste regel, 'saskia mag niet jokken'
't is dat jij een beetje te oud bent om dan op je buik te kietelen
Alwéér?quote:
Er zijn hier een hoop ouwewijven die een stuk jonger zijn dan ikquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:47 schreef dutchie het volgende:
Ja, goed hè?Ik had nog niet zoveel zin in die ouwewijven-club van jullie.
Hahahaha je hebt gelijk, moet ik het ook wel goed doen. Sorry dames!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:12 schreef jessie het volgende:
Hier ook sneeuw. Niet echt dikke pakken, maar genoeg om de kids in te laten spelen. Hoe ze t vonden schrijf ik vanavond nog wel f in t dreumussentopic
Nee, ze gaat niet naar een KDV...ben misschien wel van plan om haar later naar een peuterspeelzaal te sturen maar dat duurt nog een hele tijd!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:32 schreef poemojn het volgende:
Suzanna, die antistoffen blijven er gewoon inzitten. Maar gaat Noa naar een kinderdagverblijf? Dan komt ze daar nl met andere ziekteverwekkers in aanraking dan jij en kan ze dus al ziek zijn voordat jij de antistoffen hebt aangemaakt.
Is wel leuk, als ik oppas kan krijgen (misschien mijn moeder?) én melk heb afgekolft...is echt lang geleden dat ik naar de bioscoop ben geweest!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:15 schreef jessie het volgende:
O dat vergeet ik steeds.
Ik heb vrijkaartjes voor de film van aanstaande zaterdag ochtend in de pathe de kuip in rotterdam dus. Kon je via de veronica winnen. Je krijgt dan een reserveringsnummer enzo. Ik joepie eindelijk een keer gewonnenWas ik vergeten op Geer zijn rooster te kijken. Moet hij werken
En verder kon er niemand en had ik ook niet aan oppas gedacht
Dus als er iemand zaterdagochtend wil 11:00 pathe de kuip, een feel good movie, ben de titel ff kwijt. Staat in de veronica. Laat t ff weten. Dan geef ik t reserveringsnummer even door en kun je gratis met 2 personen.
Ik zeg al niets meer dutchie ..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:59 schreef dutchie het volgende:
*modpet opzet*
Ahum, Poemojn en Suzanna en Faja-lobi willen jullie verder gaan in het babietjestopic resp. moederstopic? Daar passen die posts beter.
Ja er ligt hier inderdaad een flink pak. Maar ik heb er dan ook flink om gezeurd hoor heel veel dagen al. Misschien helpt dat?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:48 schreef babyfeet het volgende:
doe eens wat sneeuw deze kant op karin toen ik weg ging sneeuwde het volop ben thuis en al het sneeuw is verdwenen kan kyllian nog niet spelen erin...
Haha, ik vind mijn auto altijd heel snel terug op een groot parkeerterrein. Mijn auto heeft nogal een opvallende kleur, babyblauw!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
hier in Amsterdam sneeuwt het ook steeds maar er blijft helemaal niks liggen. Alhoewel toen ik in mijn lunchpauze wat boodschappen had gedaan en deze in de auto wilde leggen kon ik deze niet zo gauw vinden onder al dat witte poeder (ik heb wel vaker last vanhet niet kunnen vinden van mijn rode ford Feest, sta rustig bij een andere rode auto).
Waar? Waar?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:49 schreef clauwheee het volgende:
Hee dames ssstt..hou es op over die sneeuw. Nu begint het hier ook...
Haha grappig. Je hebt hem toch wel geleerd: Never eat yellow snow!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:56 schreef Spindizzy het volgende:
Smekkie blijkt gek te zijn op sneeuw. Het stomme beest doet buiten dus niks anders dan bergen en bergen sneeuw eten... Hij heeft een beetje een klotsbuikje nu.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:14 schreef poemojn het volgende:
Ach, ik heb wel een natte plek op m'n balkon.
ik ben hier toch ook nog wel eens te zien?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat is humor, daniman... wilde net posten waar jij uithangt en hoe het met je is en zo![]()
Vogelmeet is leuk
wordt zaterdag vast erg gezellig! Komen ze naar jullie of gaan jullie naar hen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:46 schreef babyfeet het volgende:
leuke vooruitzichten daniman ik heb zaterdag een minimeet met rewimo en christan
maar klinkt allemaal leuk en lekker druk zijn is ook wel eens leuk...
Lol Spin, nu moet je door Smekkie alsnog doen alsof je die sneeuw ook leuk vindquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:56 schreef Spindizzy het volgende:
Smekkie blijkt gek te zijn op sneeuw. Het stomme beest doet buiten dus niks anders dan bergen en bergen sneeuw eten... Hij heeft een beetje een klotsbuikje nu.
ah thanx.. dat wordt morgen om heel vroeg naar me stage gaan dusquote:Op woensdag 2 maart 2005 00:44 schreef kissa het volgende:
Sneeuw en ijs vreten doen ze hier ook![]()
Even een waarschuwing van teletekst blz 703 om 12 uur vannacht: er kan veel sneeuw vallen, met overlast voor het verkeer......en van donderdag op vrijdag gaat het streng vriezen (= kouder dan - 10 )
Getekend twee maart![]()
BAH!!![]()
op mijn balkon lig 2 cmquote:Op woensdag 2 maart 2005 00:51 schreef kissa het volgende:
Sterkte Neva, misschien valt het mee......er ligt hier slechts 2 mm tot nu toe.....
komp goed hoorquote:Op woensdag 2 maart 2005 00:58 schreef kissa het volgende:
Oh jee.........
Ik heb in ieder geval genoeg eten en drinken ingeslagen en de camera is paraat..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |