120quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:11 schreef Luchtbel het volgende:
Shit hoeveel seconde te laat was ik
Ja nu wel.... maar je begrijpt wel wat ik bedoelquote:Ik ben toch ook braaf Miss_D dat was wel de bedoeling van al die shit
Zwanger van sex?? O jee, datwistikniequote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:19 schreef Luchtbel het volgende:
Oh dat ik jong, naief, vreselijk goed van vertrouwen benen dat ik niet wist dat ik zwanger kon worden van sex zeker
![]()
30 + nog wat..quote:
Zwanger van sex????????????quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:19 schreef Luchtbel het volgende:
Oh dat ik jong, naief, vreselijk goed van vertrouwen benen dat ik niet wist dat ik zwanger kon worden van sex zeker
![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
Zwanger van sex????????????
Echt???
Wat deed die arts dan?
* easy-going meldt zichquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:25 schreef E.T. het volgende:
Jaaaa.. Jessie, Leah.. zo voel ik me niet meer in m'n eentje zo oud hier
Jij bent een uber-ouderequote:
Ik krijg hier een mid-life crisis...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:25 schreef E.T. het volgende:
Jaaaa.. Jessie, Leah.. zo voel ik me niet meer in m'n eentje zo oud hier
*patent aanvraagtquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:29 schreef Leah het volgende:
Ik wou net zeggen dat ik volgens mij de oudste ben.. maar daar was Easy al. Gelukkig zie je d'r nix van Easy
, komt vast door alle hormonen in je billendoekjes
Ik begon me ook alweer jong te voelenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:31 schreef jessie het volgende:
O ik begin me langzamerhand een broekie te voelen hier. Kom maar mensen, kom maar
nopequote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:32 schreef easy-going het volgende:
hebben we dat jonge grut nu weggejaagd?![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:33 schreef jessie het volgende:
Nou Daniman jij ben toch ook al de 30 gepaseerd?
dit meen je toch niet serieus hequote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:33 schreef jessie het volgende:
Nou Daniman jij ben toch ook al de 30 gepaseerd?
haha ok, ik zat ook maar te geitenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:38 schreef jessie het volgende:
Nou Daniman als jij 24 bent, dan mag ik mezelf toch wen broekie voelen he![]()
![]()
Zie je wel...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:38 schreef Rottdog het volgende:
Tijdperk twintig gaat bij moi in juni aflopen dit jaarberg mij maar op
![]()
Ik wil eigenlijk net de bedstee op gaan zoekenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:40 schreef Rottdog het volgende:
Mogen jullie wel zolang opblijven van de zuster![]()
Old wiefquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:40 schreef Luchtbel het volgende:
Poemojn jij lijkt altijd veel verstandiger dan 24 denk ik
Eigenlijk niet, maar ik zit te wachten op een late voedingquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:40 schreef Rottdog het volgende:
Mogen jullie wel zolang opblijven van de zuster![]()
quote:
Als je dement bent mag je allesquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:44 schreef jessie het volgende:
Hahahaha lol Leah.
Ik ga zo de gang nog ff afstruinen op zoek naar de mannenafdeling
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:49 schreef poemojn het volgende:
Prediker is leuk Grijs
* poemojn is benieuwd of ze met het jaar wijzer worden zal
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:58 schreef Luchtbel het volgende:
Ik dacht dat ik een muis zag maar tis die verdomde lurker
Eigenlijk om 11 uur al, maar ik hoop de nachtvoedingen een beetje te kunnen verschuiven, vandaar dat ik jullie nu nog zit te vervelenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:59 schreef babyfeet het volgende:
hoe laat moet de baby de voeding hebben dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |