*profiel checkt*quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:25 schreef Youp het volgende:
lelijk teringhok... maar wel een nieuwe SC
postnummer van de op van dit topic: 25270213quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
postnummer van de op van dit topic: 25270213
postnummer van laatste post in vorige topic 25270216![]()
![]()
BooHoooquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
postnummer van de op van dit topic: 25270213
postnummer van laatste post in vorige topic 25270216![]()
![]()
daar reken maar wel op jaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:36 schreef Hugster het volgende:
het is een bushokje, dus hij is er snachts ook![]()
Al moet ik dat hele hokje eruit trekken, die ruit komt er thuis wel uit![]()
zal wel nep geld zijn![]()
polio?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:37 schreef ThaFreak het volgende:
rarara wat voor een auto beslist terwijl het vriest om de airco vast op koelen te zetten er vervolgens niet meer uit wil gaan![]()
![]()
paar prijsklasse's hogerquote:
prijswinnaar......quote:
mn oom heeft ZOOOOOO veel zeik met zn V10 hequote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
prijswinnaar......
fucking touapech van een ton
volgens mij stamt de software nog uit periode win95quote:
om maar niet over de tussenbak te beginnen die het vemogen van de v10 niet aankanquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij stamt de software nog uit periode win95![]()
ding heeft al zoveel updates gehad he![]()
ps
taalpurist![]()
Ik maak ook wel fouten hoor, zo'n purist ben ik niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ps
taalpurist![]()
Gebruik 'ns hoofdletters en interpunctie!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ps
taalpurist![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:48 schreef Youp het volgende:
[..]
om maar niet over de tussenbak te beginnen die het vemogen van de v10 niet aankan
serieus... dat heeft de dealer gewoon toegegeven... en zelfs dat ze dat voordat de v10 uitkwam al wisten bij VWquote:
ligt dat nou aan de banden, de auto, of de rijstijl van de rijder?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:53 schreef Virus.NL het volgende:
Hoorde ook van iemand die een Touareg V10 heeft dat hij al 4 nieuwe banden nodig had voordat hij 10.000 km had gereden
dan heeft ie lekker gasgegevenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:53 schreef Virus.NL het volgende:
Hoorde ook van iemand die een Touareg V10 heeft dat hij al 4 nieuwe banden nodig had voordat hij 10.000 km had gereden
whehe volgens mij was/is dat nog steeds uitsluitend interne informatiequote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:53 schreef Youp het volgende:
[..]
serieus... dat heeft de dealer gewoon toegegeven... en zelfs dat ze dat voordat de v10 uitkwam al wisten bij VW
dat is ook uitsluitend interne informatie..quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
whehe volgens mij was/is dat nog steeds uitsluitend interne informatie,maar overigens hebben alleen de eerste modellen daar last van gehad
![]()
bedoel de eerste V10 modellen uiteraard, kan me herrineren dat die problemen al een tijdje tot het verleden behoren......quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:58 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is ook uitsluitend interne informatie..maar daar geef ik niet om.. en de dealer blijkbaar ook niet... die heeft t zo aan mn oom verteld.. en tsjah mn oom en ik zijn beide autofreaks en wisselen zo nogal het een en ander uit
-edit-
de eerste modellen waren nog niet in de V10 uitvoering.. maar die hadden idd al problemen met de tussenbak... toen kwam de V10 en hebben ze de tussenbak met problemen laten zitten in de hoop dat hij hier en daar niet kapot gaat omdat er een of andere opa achter het stuur van zn koppelmonster zit....
Je zusjequote:
z'n zusje is niet lelijk hoorquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
z'n zusje is niet lelijk hoorHij daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |