quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:24 schreef Stpan het volgende:
Vanachter m'n ultratrage computer in Egypte zich ik: 3 werf Shalamachalaglukgut!
Sparta naar vooooiirrruhhhhhhhh!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:24 schreef Stpan het volgende:
Vanachter m'n ultratrage computer in Egypte zich ik: 3 werf Shalamachalaglukgut!
Sparta naar vooooiirrruhhhhhhhh!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:38 schreef Bayswater het volgende:
Mindlight krijgt een stadionverbod vrees ik.
wat dat betreft had de titelstrijd inderdaad ook net zo goed allang beslist kunnen zijn..quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:45 schreef Bayswater het volgende:
Das de zoveelste keer al dat Heracles vlak voor tijd de 0-1 maakt. (Helmond, Haarlem en nu)
die moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:45 schreef Stpan het volgende:
Ik heb gelijk wat nieuwe schelwoorden geleerd in het Arabisch, dat is alles
M'n internetverbinding gaat hier met 3 kamelenbeten per seconde, dus ik kan Rijnmond helaas niet opzetten. Ik blijf maar lekker op het Sparta-forum refreshen, en houdt m'n hart vast iedere keer dat vi.nl refreshed.
Tering met 2 compu's op een 56k gaat nergens over. En als die Omar Sharif links van me eens stopt met messengen met z'n vriendinnetje zou ik misschien nog enige snelheid overhouden.
Stelletje Duitsers daar met die 1-0 en 0-1 vlak voor tijd. Nou als het zo spannend blijft zal Sparta-Heracles wel gerechtigheid moeten brengen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:45 schreef Bayswater het volgende:
Das de zoveelste keer al dat Heracles vlak voor tijd de 0-1 maakt. (Helmond, Haarlem en nu)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |