wat dat betreft had de titelstrijd inderdaad ook net zo goed allang beslist kunnen zijn..quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:45 schreef Bayswater het volgende:
Das de zoveelste keer al dat Heracles vlak voor tijd de 0-1 maakt. (Helmond, Haarlem en nu)
die moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:45 schreef Stpan het volgende:
Ik heb gelijk wat nieuwe schelwoorden geleerd in het Arabisch, dat is alles
M'n internetverbinding gaat hier met 3 kamelenbeten per seconde, dus ik kan Rijnmond helaas niet opzetten. Ik blijf maar lekker op het Sparta-forum refreshen, en houdt m'n hart vast iedere keer dat vi.nl refreshed.
Tering met 2 compu's op een 56k gaat nergens over. En als die Omar Sharif links van me eens stopt met messengen met z'n vriendinnetje zou ik misschien nog enige snelheid overhouden.
Stelletje Duitsers daar met die 1-0 en 0-1 vlak voor tijd. Nou als het zo spannend blijft zal Sparta-Heracles wel gerechtigheid moeten brengen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:45 schreef Bayswater het volgende:
Das de zoveelste keer al dat Heracles vlak voor tijd de 0-1 maakt. (Helmond, Haarlem en nu)
Ja preciesquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heracles
Op die manier worden ze kampioen!
Vorige week was het andersom: Volendam maakt vlak voor tijd de winnende tegen Heracles! Vandaag de 4e overwinning op rij onder leiding vanquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:45 schreef Bayswater het volgende:
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:48 schreef Bayswater het volgende:
En weer respect dat Evertje er was ondanks de klassering van Fortuna![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:49 schreef Evertje het volgende:
Woehoe
Tweede uitoverwinning van het seizoen is binnen. Ditmaal heb ik er maar 700 km voor hoeven te reizen haha, maar het was het waard. fortuna moet gewoon altijd op kunstgras blijven voetballen, de resultaten zijn er wel naar.
Wel triest dat Cambuur gewoon twee keer verliest van Fortuna in dit seizoen. En wat waren ze slecht, Cambuur dan.
Regende pijpestelen daar in Leeuwarden. Was maar goed ook, anders waren we daar niet heelhuids weggekomen.
Ik hoop het van hartequote:Op maandag 11 april 2005 22:01 schreef Stpan het volgende:
Nou, da's dus mooi kut! Ik gok toch op gerechtigheid aan het einde van het seizoen, en Sparta dit weekend niet alles uit handen heeft gegeven. Op Het Kasteel moet de beslissing dan maar vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |