Okay, ik heb net vorig weekend de cd gekocht, was ze een beetje uit het oog verloren maar vind de cd wel weer erg gaaf.quote:Op zondag 7 november 2004 16:50 schreef RemCOW het volgende:
Vorige week al. Zie ook Voorverkoop Green Day concert ??? ...
Ik heb die cd een aantal keer geluisterd maar vind het niet echt geweldigquote:Op zondag 7 november 2004 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, ik heb net vorig weekend de cd gekocht, was ze een beetje uit het oog verloren maar vind de cd wel weer erg gaaf.
ja: http://www.comfusion.nl/grazforum/showthread.php?s=&threadid=1757quote:Op maandag 8 november 2004 16:46 schreef =HellFire= het volgende:
Iemand kaartjes over?
Via ticketservice betaal je 34 euro per kaartje.quote:Op maandag 8 november 2004 20:45 schreef =HellFire= het volgende:
Voor een kaartje?
Je hoort 't nauwelijks. Het is dat jij 't zegt eigenlijkquote:Op donderdag 11 november 2004 12:33 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Boulevard of Broken Dreams is erg gaaf! Alleen beetje veel gejat van Wonderwall van Oasis, maar toch geheel eigen draai en sound aangegeven.
Maar die is ook al verkocht inmiddels.quote:Op maandag 15 november 2004 09:11 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
OE OE OE! Diet moet ik ook zien!quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:00 schreef Nitro_YE het volgende:
zag gisteren de clip van Boulevard of BD op MTV
daarom kijkt ook niemand naar dat programmaquote:Op zondag 12 december 2004 20:15 schreef RemCOW het volgende:
Vandaag was Boulevard Of Broken Dreams zowaar bij Top Of The Pops, direct ook het enige fatsoenlijke nummer wat er te horen was.
Klopt ook wel, want Holiday en Boulevard Of Broken Dreams zijn tegelijk opgenomen. Aan het begin van Boulevard Of Broken Dreams hoor je ook Holiday.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:08 schreef JeroenV het volgende:
De nieuwe single wordt Holiday. Zoiets zag ik net op MTV. Is ook weer een lekker nummer, maar dat is heel de cd.
Vanaf 1250 euroquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:25 schreef woeeiiii het volgende:
Hoe duur?
verkoop je hem? Ik wil hem opzich nog welquote:Op woensdag 22 december 2004 18:44 schreef iDex het volgende:
kheb nu american idiot dubbel
bedankt reload magazine
Ik heb er ook 1 gewonnenquote:Op woensdag 22 december 2004 18:44 schreef iDex het volgende:
kheb nu american idiot dubbel
bedankt reload magazine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |