Alleen zei hij het niet zo.quote:Op zondag 27 februari 2005 19:59 schreef keeper het volgende:
Ruud Krol is ook weer geweldig.
In de kool hebbe we Maarten, dan Hattem, Sjonnie, Eskuudee en Naitsel de Jong. Middenfelt Makswel, Sneijder en Madoero, voorin Mauro, Aggelos en Noerdin.
ja, DAT kwam er pas huichelachtig uit zegquote:Op zondag 27 februari 2005 20:06 schreef twi het volgende:
Trouwens, er hingen spandoeken met zoiets als "Nu jij nog, Arie". Stelde de interviewer van Eijden daar een vraag over, zei 'ie dat 'ie van iemand had gehoord dat ze er voor Arie van Os hingen
Mooi hè ?quote:
Ah, die had ik gemist. Madoero was een eigen interpretatiequote:
Zover ik Krol's uitspraak fonetisch kan weergeven, zei hij het wel zo.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:06 schreef cultheld het volgende:
Alleen zei hij het niet zo.
Hij zei volgens mij ook geen Sneijder en Escudé. Iedereen (op Maxwell na) noemde hij bij de voornaamquote:Op zondag 27 februari 2005 20:17 schreef keeper het volgende:
[..]
Ah, die had ik gemist. Madoero was een eigen interpretatie![]()
.
[..]
Zover ik Krol's uitspraak fonetisch kan weergeven, zei hij het wel zo.
Escude ook hoorquote:Op zondag 27 februari 2005 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij zei volgens mij ook geen Sneijder en Escudé. Iedereen (op Maxwell na) noemde hij bij de voornaam
SQD ook alleen bij de achternaamquote:Op zondag 27 februari 2005 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij zei volgens mij ook geen Sneijder en Escudé. Iedereen (op Maxwell na) noemde hij bij de voornaam
http://www.ananova.com/sport/story/sm_1299663.htmlquote:Tottenham boss Martin Jol has dismissed speculation linking him with a move to Ajax by pledging his future to the London club.
Ajax parted company with Ronald Koeman on Friday with reports in the Dutch media stating Jol - who replaced Jacques Santini as Spurs manager in November - has been lined up as the successor.
But the Dutchman, whose side inflicted a 2-0 defeat on Fulham on Saturday, said: "Every time a big club in Holland loses a manager they are linked with my name. It's not a big issue. My future is at Spurs - I'm satisfied here."
He added: "You never know - I might get sacked in two weeks' time and I would have to change my mind. But seriously, the whole question of joining Ajax is hypothetical and I don't want to talk about it."
Ohja: Eskudaequote:
Vond ik ook mooi om te zien, hoe hij bijvoorbeeld Obodai een knuffel gafquote:Op zondag 27 februari 2005 21:02 schreef Nashje het volgende:
Toen de wedstrijd was afgelopen, was het wel mooi om te zien hoe Krol de spelers opzocht.
Zo lang de Ajacieden meer kunnen genieten van de gebeurtenissen buiten het veld omtrent hun club, vind ik het bestquote:Op zondag 27 februari 2005 21:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Vond ik ook mooi om te zien, hoe hij bijvoorbeeld Obodai een knuffel gaf![]()
.
Ik had het nog mooier gevonden als ie Obodai ontslag had gegeven.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:06 schreef S-Two het volgende:
Vond ik ook mooi om te zien, hoe hij bijvoorbeeld Obodai een knuffel gaf![]()
.
Tuurlijk is Obodai niet van het niveau Ajax, maar het gebaar was mooiquote:Op zondag 27 februari 2005 21:12 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
[..]
Ik had het nog mooier gevonden als ie Obodai ontslag had gegeven.
ga toch weg man.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Arie moet op zoek naar een man die de kabouters angst inboezemt, want het gezag moet hersteld. Dit is zijn man:
[afbeelding]
Hij is wel in het bezit van een beste neusquote:Op zondag 27 februari 2005 21:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Arie moet op zoek naar een man die de kabouters angst inboezemt, want het gezag moet hersteld. Dit is zijn man:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |