Alle duels in de campagne van 2002/03 die hij meedeed, met als hoogtepunten Roma thuis (dé poort), Arsenal uit (Vieira: you've got a bright future son), Milan uit (kwikzilverachtige goal) en Lyon uit (doelpunt). Dit jaar Maccabi Tel Aviv en Juventus thuis.quote:
Tja, zo verdien je nooit een contract.quote:Ajacied Filipe Kasmirski breekt bovenarm
1/3/2005 17:39
Het debuut van Filipe Kasmirski voor Ajax zal nog even op zich laten wachten. De Braziliaanse verdediger heeft zijn bovenarm gebroken.
Ajax nam de verdediger Filipe afgelopen zomer op huurbasis over van Figueirense. Tijdens het verblijf in Amsterdam moet een goed beeld worden gekregen van de linkspoot voordat de optie tot koop gelicht gaat worden.
De doorbraak van Filipe laat nog op zich wachten. De Braziliaanse linkspoot heeft nog geen officiële wedstrijd in de hoofdmacht van Ajax gespeeld. Van dat debuut zal voorlopig zeker weinig terechtkomen, aangezien hij door de gebroken bovenarm de komende weken aan de kant staat.
Gelukkig neemt tegenwoordig niemand van Hanegem meer serieus.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:52 schreef Suijk het volgende:
V. Hanegem had vandaag wel een leuke optie als opvolger (TD of C weet ik niet meer): Ton Boot.
Ik ben overtuigd, ik wil Steven Pienaar als opvolger van Van Bommelquote:Dit jaar Maccabi Tel Aviv en Juventus thuis.
Je wordt in het zelfde rijtje genoemd als Nol Brugginkquote:Alleen blijft de definitieve doorbraak uit.......en wat heb je dan aan de status talent?
Een echte Ajacied verlaagt de ambities nietquote:Krol: nog in de strijd voor twee prijzen
Op de persconferentie liet Ruud Krol weten dat zijn ploeg er alles aan zal doen om de Amstel Cup te winnen, zo is te lezen op Ajax.nl. Die andere Nederlandse prijs weigert hij vooralsnog op te geven. "Ik weet ook dat we een behoorlijke achterstand hebben opgelopen. Maar de competitie is nog niet gelopen en de prijzen worden nog steeds niet voortijdig verdeeld."
Ik geloof dat Maxwell en VdV zich inmiddels toch wel bewezen hebben hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:45 schreef PyTh het volgende:
En idd pienaar is nog steeds een talent, net zoals v.d. vaart, heitinga, maxwell, stekelenburg, sneijder........................eeuwige talenten.
Alleen blijft de definitieve doorbraak uit.......en wat heb je dan aan de status talent?
Daar geloof ik dus geen ene reet vanquote:01-03-'05: 'Gerucht: Voorcontract V.d. Vaart bij Celtic'
--------------------------------------------------------------------------------
De kans zou groot zijn dat middenvelder Rafael van der Vaart vanaf het volgende seizoen niet meer in het shirt van Ajax te zien is. Volgens de Schotse krant The Herald zou de Nederlander een voorcontract getekend hebben bij Celtic Glasgow.
De krant meldt dat de Schotse formatie behoefte zou hebben aan wat nieuw 'bloed' binnen de selectie. Om dit te verwezenlijken zou men Rafael van der Vaart van Ajax als zeer serieuze kandidaat beschouwen. .
De Heemskerker zou zaterdag in Glasgow zijn gespot. Volgens de krant was hij in gesprek met het bestuur van Celtic en er zou zelfs al een voorcontract zijn getekend..
Toch zou het kunnen dat we dit bericht met een korreltje zout moeten nemen, want de krant stond in het verleden ook al bekend om het verspreiden van onjuiste geruchten.
Bron: Sportone
quote:
Je kan je nog vergissen in een mensquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:22 schreef cultheld het volgende:
[..]Als dat zo is, dan is 't gewoon een kansloze geldwolf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |