Nóg beter ?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:22 schreef F1Bas het volgende:
Ik ben betere openingen van je gewend....
En dan Vicente ruilen voor Boukhari en Miteaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:25 schreef mitt het volgende:
Claudio Ranieri.
Vicente z'n shirt is al meer waard dan die tweequote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:27 schreef keeper het volgende:
[..]
En dan Vicente ruilen voor Boukhari en Mitea.
Als hem dat lukt mag ie wel langer blijven, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Leo kan motiveren man! Dan gelooft zelfs Obodai dat ie de Gouden Bal kan winnen!
Obodai, wat is dat een drama zegquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Leo kan motiveren man! Dan gelooft zelfs Obodai dat ie de Gouden Bal kan winnen!
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Leo kon zelfs Feyenoord kampioen maken, dan ben je haast een tovenaar hoor. Die hadden toen Van Gastel en Cruz en Tininho.
Dat lijkt mij ook wel wat.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:17 schreef gras het volgende:
Doe mij maar het Amsterdamse trio Ten Cate, van der Lem en Krol.
Klopt. En ik denk ook niet dat ten Cate of Jol er verstandig aan zal doen om een eventueel vertrek in deze fase aan te kondingen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:42 schreef VoreG het volgende:
We kunnen nu wel blijven roepen, maar er is geen enkele trainer die nu zijn seizoen gaat afbreken. We zien het wel aan het einde
De jeugd heeft de toekomstquote:Ajax A1 loopt weer uit
Ajax A1 heeft de voorsprong op Jong Feyenoord weer uit kunnen bouwen. De ploeg liep twee punten uit naar een voorsprong van vier punten door een 1-0 thuisoverwinning op RKC Waalwijk. Feyenoord A1 kwam uit niet verder dan een 1-1 gelijkspel in Alkmaar.
Je onderschat de naam van Ajax.We blijven één van de grootste clubs van Europa. AC Milan, Juventus Liverpool, Barcelona, Real, Manchester United en Bayern mogen zich in één naam noemen met Ajax en dan nog moeten ze behalve Real diep door de knieën voor Ajax kwa prijzen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:42 schreef VoreG het volgende:
We kunnen nu wel blijven roepen, maar er is geen enkele trainer die nu zijn seizoen gaat afbreken. We zien het wel aan het einde
Fritz. Maar dan moet eerst de drankenkast bijgevuld worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Of Frits Korbach natuurlijk.
Daar zegt onze kabouter geen fuck you tegen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:11 schreef Nashje het volgende:
Huub Stevens, daar heb ik geen fijne gedachte bij.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je onderschat de naam van Ajax.We blijven één van de grootste clubs van Europa. AC Milan, Juventus Liverpool, Barcelona, Real, Manchester United en Bayern mogen zich in één naam noemen met Ajax en dan nog moeten ze behalve Real diep door de knieën voor Ajax kwa prijzen.
Wat een kneuterige gedachte toch nadat we even niet mee doen. In elk decenniumk vanaf de jarenj 60 spelen we inj EC-finales. En we wonnen er nog een zooitje ook. Cruijff, van Basten, Bergkamp, Rijkaard daar kan geen andere jeugdopleiding tegen op. Zelfs geen op de MAVO mislukte coach die net zo lief voor PSV Feijenoord speelde als de eerste de beste op geld beluste ketter.
Wij zijn verdomme Ajax en slaan ongenadig terrug. Met Maduro bijvoorbeeld die volgend jaar niet meer in de 85ste minuut mag invallen maar een betere speler blijkt te zijn dan die Koeman in hem zag. Babel als speerpunt en Rosales die niet meer achter z'n verdediger aanloopt maar laat zien wat een geweldige speler ie is.
Ajax blijft een grootheid, en we komen altijd terug.
Zo dat moest ik even kwijt.
1 2 3 4 5 6 | Harry Babel Rosales De Ridder VDV Sneijder Maxwell SQD Heitinga Trabelsi |
Waarom?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:26 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
Kan je niet beter Harrie en Babel omwisselen?
Is Babel niet meer een linker spits?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:28 schreef VoreG het volgende:
Waarom?
Meer een pure spits, maar zoiets kan je in de wedstrijd afwisselen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:31 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
[..]
Is Babel niet meer een linker spits?
Uiteraard. Het middenveld is wel heel aanvallend, en onze verdediging is nou ook niet echt waterdicht te noemen, dus je neemt wel veel risico. Aan de andere kant, we spelen alleen nog maar competitie en beker.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:32 schreef VoreG het volgende:
Meer een pure spits, maar zoiets kan je in de wedstrijd afwisselen.
Ik hou van jequote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je onderschat de naam van Ajax.We blijven één van de grootste clubs van Europa. AC Milan, Juventus Liverpool, Barcelona, Real, Manchester United en Bayern mogen zich in één naam noemen met Ajax en dan nog moeten ze behalve Real diep door de knieën voor Ajax kwa prijzen.
Wat een kneuterige gedachte toch nadat we even niet mee doen. In elk decenniumk vanaf de jarenj 60 spelen we inj EC-finales. En we wonnen er nog een zooitje ook. Cruijff, van Basten, Bergkamp, Rijkaard daar kan geen andere jeugdopleiding tegen op. Zelfs geen op de MAVO mislukte coach die net zo lief voor PSV Feijenoord speelde als de eerste de beste op geld beluste ketter.
Wij zijn verdomme Ajax en slaan ongenadig terrug. Met Maduro bijvoorbeeld die volgend jaar niet meer in de 85ste minuut mag invallen maar een betere speler blijkt te zijn dan die Koeman in hem zag. Babel als speerpunt en Rosales die niet meer achter z'n verdediger aanloopt maar laat zien wat een geweldige speler ie is.
Ajax blijft een grootheid, en we komen altijd terug.
SQD en Heitinga staan gewoon goed. Maxwell en Trabelsi idem. En verdedigen in de HCE? Kom op aanvallen moeten wequote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:34 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
[..]
Uiteraard. Het middenveld is wel heel aanvallend, en onze verdediging is nou ook niet echt waterdicht te noemen, dus je neemt wel veel risico. Aan de andere kant, we spelen alleen nog maar competitie en beker.
Maxwell laat ook nog wel eens een steekje vallen. Kabouter en meeverdedigen?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:37 schreef VoreG het volgende:
SQD en Heitinga staan gewoon goed. Maxwell en Trabelsi idem. En verdedigen in de HCE? Kom op aanvallen moeten we.
Prima opstellingquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:37 schreef Nashje het volgende:
Volgens Studio Sport speelt Maduro morgen als controlerende middenvelder, Heitinga in het centrum naast Escudé, De Jong op linksback en Maxwell op linkshalf.
Leuk dat Krol en Bruins Slot Maduro eens laten spelen.
Wat een verademing.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:37 schreef Nashje het volgende:
Volgens Studio Sport speelt Maduro morgen als controlerende middenvelder, Heitinga in het centrum naast Escudé, De Jong op linksback en Maxwell op linkshalf.
Mooi tijd voor verandering hopelijk winnen ze direct met 6-0quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:37 schreef Nashje het volgende:
Op radio1 hebben ze al flitsen.quote:Op zondag 27 februari 2005 12:47 schreef jimjim1983 het volgende:
waar op de amsterdamse kabel is ajax te beluisteren?
quote:Recordje voor Ajax na goal Charisteas
De Griek Charisteas maakte tegen Roda JC zijn eerste competitiedoelpunt voor Ajax. In de hevige sneeuwval kreeg hij een rebound van de Roda JC keeper op zijn schoenen. Hij was al de negentiende speler van Ajax die dit seizoen in competitieverband tot scoren komt. Daarmee heeft Ajax een recordje in handen. Geen enkele andere club kende zoveel verschillende doelpuntenmakers in een heel seizoen dan Ajax nu al in februari.
Goeie zaak, de spelers op hun vertrouwde posities zetten.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:37 schreef Nashje het volgende:
Hij is een echte PSV manquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:44 schreef mitt het volgende:
Huub Stevens.
Gelukkig wel, was ook wel nodig. Nu woensdag ff ADO uit de beker gooien en dat volgend weekend AZ verslaanquote:
Mensen met een PSV achtergrond zijn altijd echte PSV mannen.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is een echte PSV man
Dan gaan we ze voorbijquote:Op zondag 27 februari 2005 15:43 schreef jimjim1983 het volgende:
als AZ nou ff gelijk blijft dan kunnen we ze voorbij volgende week.
Hoe deed Maduro het trouwens?
Mwah, ze speelden nog steeds erg paniekerig hoor.quote:Op zondag 27 februari 2005 13:50 schreef zjroentje het volgende:
Toch sprake van een Krol en Bruins Slot effect.
Ajax Netwerk zelfs op 2. 1x CL en 1x HCE.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
VI heeft Mitea wel op 1, eens kijken.
quote:Krol en Bruins Slot mogen het afmaken'
Gepubliceerd op zondag 27 februari 2005
Als het aan Ajax-aanvoerder Johnny Heitinga ligt, blijven Ruud Krol en Tonny Bruins Slot tot het einde van het seizoen aan als trainers van het eerste elftal.
,,Zoals ik het nu zie, kunnen deze twee het seizoen prima afmaken. Er zijn nog maar drie maanden te gaan tot het seizoen voorbij is. Welke trainer stapt er op zo'n moment nou in? Wat er daarna gebeurt, moeten we maar afwachten'', zei Heitinga na afloop van de met 1-2 gewonnen competitiewedstrijd tegen Roda JC.
De spelers van de regerend landskampioen praatten na afloop van die wedstrijd voor het eerst over het vertrek van Ronald Koeman. Nadat de oefenmeester vrijdag zijn aftreden bekend had gemaakt, besloot de selectie tot na het duel van zondag de kaken op elkaar te houden.
,,We hebben afgesproken om ons op dit duel te focussen. We hebben een jonge, kwetsbare groep en we vonden het verstandig om de rust te bewaren'', aldus Heitinga.
Volgens middenvelder Wesley Sneijder was het vertrek van Koeman erg emotioneel. ,,In de pers is een beeld geschetst dat we opgelucht zouden zijn met zijn vertrek. Maar dat is echt absolute onzin. We hadden ook echt niet verwacht dat hij op zou stappen. We merkten wel dat hij het de laatste weken erg zwaar had. We mogen onszelf daar echter ook de schuld van geven. Wij als spelers zijn natuurlijk medeverantwoordelijk voor zijn vertrek.''
Sneijder ontkende dat de chemie tussen spelers en trainer was uitgewerkt. ,,Het gevoel dat ik had als ik het veld inging, was nog steeds hetzelfde als toen ik onder hem debuteerde. Ik heb zelfs gelezen dat Van der Vaart, Stekelenburg en ik blij zouden zijn dat hij weg is. Dat is niet zo. Natuurlijk hadden we af en toe meningsverschillen, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Daar zijn we echter altijd als volwassen mensen weer uitgekomen.''
Op de vraag wie Koeman als trainer moet opvolgen, wilde Sneijder niet ingaan. ,,Wie is niet belangrijk. Daar zijn we nu niet mee bezig. Voorlopig moeten we het doen met Krol en Bruins Slot. Het is vooral triest dat Koeman er nu niet meer is. In de groep mis je hem. We moeten de komende wedstrijden ook voor hem laten zien dat we het wel degelijk kunnen. Dat zijn we moreel wel aan hem verplicht.''
Algemeen directeur Arie van Eijden wilde zondagmiddag in Kerkrade nog niet vooruitlopen op de aanstelling van een nieuwe trainer en op de termijn waarop dat moet gebeuren. ,,Dat ligt ook aan de beschikbaarheid van de nieuwe man'', aldus Van Eijden. Tot de directie en het bestuur een opvolger van Koeman presenteren hebben Krol en Bruins Slot Ajax onder zich.
Krol: ,,Het is aan hen om een nieuwe trainer te presenteren en tot die tijd zien we het wel. Wij hebben in ieder geval nooit getwijfeld of we zouden aanblijven. Natuurlijk is het spijtig dat Koeman is opgestapt, maar ik heb een langdurig contract met deze club. Bovendien is Ajax mijn cluppie, daar ga je niet zomaar weg.''
,,Het is niet makkelijk om er op deze manier in te stappen. We kregen kort na het ontslag al deze wedstrijd tegen Roda; volgende week staat de bekerwedstrijd tegen ADO op het programma en daarna spelen we alweer tegen AZ. We werken van wedstrijd naar wedstrijd
en zien wel wat er op ons pad komt. Ik wil voorlopig niet op de zaken vooruit lopen,'' aldus tijdelijk hoofdverantwoordelijke Krol.
Bron: ANP
Ja schattigquote:Op zondag 27 februari 2005 19:46 schreef pascalheister het volgende:
wat kan die Sneijder toch mooi liegen zeg
Alleen zei hij het niet zo.quote:Op zondag 27 februari 2005 19:59 schreef keeper het volgende:
Ruud Krol is ook weer geweldig.
In de kool hebbe we Maarten, dan Hattem, Sjonnie, Eskuudee en Naitsel de Jong. Middenfelt Makswel, Sneijder en Madoero, voorin Mauro, Aggelos en Noerdin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |