Nóg beter ?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:22 schreef F1Bas het volgende:
Ik ben betere openingen van je gewend....
En dan Vicente ruilen voor Boukhari en Miteaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:25 schreef mitt het volgende:
Claudio Ranieri.
Vicente z'n shirt is al meer waard dan die tweequote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:27 schreef keeper het volgende:
[..]
En dan Vicente ruilen voor Boukhari en Mitea.
Als hem dat lukt mag ie wel langer blijven, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Leo kan motiveren man! Dan gelooft zelfs Obodai dat ie de Gouden Bal kan winnen!
Obodai, wat is dat een drama zegquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Leo kan motiveren man! Dan gelooft zelfs Obodai dat ie de Gouden Bal kan winnen!
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Leo kon zelfs Feyenoord kampioen maken, dan ben je haast een tovenaar hoor. Die hadden toen Van Gastel en Cruz en Tininho.
Dat lijkt mij ook wel wat.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:17 schreef gras het volgende:
Doe mij maar het Amsterdamse trio Ten Cate, van der Lem en Krol.
Klopt. En ik denk ook niet dat ten Cate of Jol er verstandig aan zal doen om een eventueel vertrek in deze fase aan te kondingen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:42 schreef VoreG het volgende:
We kunnen nu wel blijven roepen, maar er is geen enkele trainer die nu zijn seizoen gaat afbreken. We zien het wel aan het einde
De jeugd heeft de toekomstquote:Ajax A1 loopt weer uit
Ajax A1 heeft de voorsprong op Jong Feyenoord weer uit kunnen bouwen. De ploeg liep twee punten uit naar een voorsprong van vier punten door een 1-0 thuisoverwinning op RKC Waalwijk. Feyenoord A1 kwam uit niet verder dan een 1-1 gelijkspel in Alkmaar.
Je onderschat de naam van Ajax.We blijven één van de grootste clubs van Europa. AC Milan, Juventus Liverpool, Barcelona, Real, Manchester United en Bayern mogen zich in één naam noemen met Ajax en dan nog moeten ze behalve Real diep door de knieën voor Ajax kwa prijzen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:42 schreef VoreG het volgende:
We kunnen nu wel blijven roepen, maar er is geen enkele trainer die nu zijn seizoen gaat afbreken. We zien het wel aan het einde
Fritz. Maar dan moet eerst de drankenkast bijgevuld worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Of Frits Korbach natuurlijk.
Daar zegt onze kabouter geen fuck you tegen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:11 schreef Nashje het volgende:
Huub Stevens, daar heb ik geen fijne gedachte bij.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je onderschat de naam van Ajax.We blijven één van de grootste clubs van Europa. AC Milan, Juventus Liverpool, Barcelona, Real, Manchester United en Bayern mogen zich in één naam noemen met Ajax en dan nog moeten ze behalve Real diep door de knieën voor Ajax kwa prijzen.
Wat een kneuterige gedachte toch nadat we even niet mee doen. In elk decenniumk vanaf de jarenj 60 spelen we inj EC-finales. En we wonnen er nog een zooitje ook. Cruijff, van Basten, Bergkamp, Rijkaard daar kan geen andere jeugdopleiding tegen op. Zelfs geen op de MAVO mislukte coach die net zo lief voor PSV Feijenoord speelde als de eerste de beste op geld beluste ketter.
Wij zijn verdomme Ajax en slaan ongenadig terrug. Met Maduro bijvoorbeeld die volgend jaar niet meer in de 85ste minuut mag invallen maar een betere speler blijkt te zijn dan die Koeman in hem zag. Babel als speerpunt en Rosales die niet meer achter z'n verdediger aanloopt maar laat zien wat een geweldige speler ie is.
Ajax blijft een grootheid, en we komen altijd terug.
Zo dat moest ik even kwijt.
1 2 3 4 5 6 | Harry Babel Rosales De Ridder VDV Sneijder Maxwell SQD Heitinga Trabelsi |
Waarom?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:26 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
Kan je niet beter Harrie en Babel omwisselen?
Is Babel niet meer een linker spits?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:28 schreef VoreG het volgende:
Waarom?
Meer een pure spits, maar zoiets kan je in de wedstrijd afwisselen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:31 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
[..]
Is Babel niet meer een linker spits?
Uiteraard. Het middenveld is wel heel aanvallend, en onze verdediging is nou ook niet echt waterdicht te noemen, dus je neemt wel veel risico. Aan de andere kant, we spelen alleen nog maar competitie en beker.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:32 schreef VoreG het volgende:
Meer een pure spits, maar zoiets kan je in de wedstrijd afwisselen.
Ik hou van jequote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je onderschat de naam van Ajax.We blijven één van de grootste clubs van Europa. AC Milan, Juventus Liverpool, Barcelona, Real, Manchester United en Bayern mogen zich in één naam noemen met Ajax en dan nog moeten ze behalve Real diep door de knieën voor Ajax kwa prijzen.
Wat een kneuterige gedachte toch nadat we even niet mee doen. In elk decenniumk vanaf de jarenj 60 spelen we inj EC-finales. En we wonnen er nog een zooitje ook. Cruijff, van Basten, Bergkamp, Rijkaard daar kan geen andere jeugdopleiding tegen op. Zelfs geen op de MAVO mislukte coach die net zo lief voor PSV Feijenoord speelde als de eerste de beste op geld beluste ketter.
Wij zijn verdomme Ajax en slaan ongenadig terrug. Met Maduro bijvoorbeeld die volgend jaar niet meer in de 85ste minuut mag invallen maar een betere speler blijkt te zijn dan die Koeman in hem zag. Babel als speerpunt en Rosales die niet meer achter z'n verdediger aanloopt maar laat zien wat een geweldige speler ie is.
Ajax blijft een grootheid, en we komen altijd terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |