Gelukkig hebben we vorig seizoen jullie topspits weggekaapt en er een onbeduidend talentje voor teruggegeven.quote:
kan niet slapen golfer.. mijn neus zit verstoptquote:Op zondag 27 februari 2005 02:06 schreef golfer het volgende:
Zo, bezoek uitgelaten. Nog even rondkijken hier.
Sweet dreams are made of this, who am i to disagreequote:Op zondag 27 februari 2005 02:56 schreef Blumchen het volgende:klaar met werken
Nu slapen.. en morgen weer om 10 uur beginnen..
Sweet dreams!!![]()
quote:De grapefruit (pompelmoes): Vrouwen met borsten die lijken op pompelmoezen zijn volgens Lorenzoni meer in voor tederheid dan voor seks. ''Ook al gaat ze vaak uitdagend gekleed en verwent ze graag haar partner, in feite is ze nogal schuw en huiselijk van karakter.''
quote:Op zondag 27 februari 2005 08:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Sweet dreams are made of this, who am i to disagree
Maarre past dit een beetje bij jou:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2005 09:14 schreef Blumchen het volgende:Goedemorgen.. We mogen weer gaan werken
quote:Op zondag 27 februari 2005 10:16 schreef Suijk het volgende:
Mogguh, gaat de voetbal door overal?
Hier ook de zon, maar ik zie ook sneeuw vallen.quote:Op zondag 27 februari 2005 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier een lekker zonnetje.
Klopt.quote:Op zondag 27 februari 2005 10:23 schreef just me het volgende:
volgens het fotoboek is vegeta vandaag jarig
![]()
quote:
Tssk.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik kijk meestal alleen maar naar de Tour. De rest kan me nog niet altijd even goed boeien.
Oh jawel hoor, enige nadeel is altijd dat mijn vriendin en alle vrienden wel naar de studie / het werk moeten. Maar ja, muziek luisteren, lezen, huishoudelijke dingetjes en fokken, dan kom je zo'n week wel door.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt wel genoten van je weekje vrij? Goeiemiddag allemaal!
Ik vind het allemaal interessant.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tssk.
Het voorjaar is tientallen malen interessanter dan zomer en najaar.
je kunt elkaar ook opwarmen mmquote:Op zondag 27 februari 2005 17:10 schreef methodmich het volgende:
Het is koud zeg. Vriendin zit te stoken, nu binnen 26 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |