dan doe je het beter dan bij onsquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
Doe maar rondje van mij!
4-0 tegen Volendam, Kozakken Boys verloren. Weer 7 los, nog 6 te gaan.
Drank had je al in huis ?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:54 schreef golfer het volgende:
Zo, weer een massa boodschappen en lekkere happen (bij ons kleine delicatessenzaakje) in huis gehaald.
Verhongeren zullen we niet dit weekend.
en je kunt niet meer terugquote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:01 schreef popolon het volgende:
Ik begin 'm al een beetje te knijpen soms
Goed dat je dat even zei, want mijn whisky-voorraad was niet voldoende om een heel weekend mee door te komen. Nog net voor sluitingstijd de meneer van de Gall&Gall even kunnen blijmaken met nog een verkoop-resultaatje.quote:
Geen probleem, maar ik wil natuurlijk ook kijken.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
Anders lees je hier maar goed mee, dan weet je alles.
Je ziet straks inderdaad meerquote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Geen probleem, maar ik wil natuurlijk ook kijken.
Vergeleken met nu kan ik daar meer voetbal kijken dan hier.
(heb geen C+, vandaar)
quote:
Heb je eigenlijk al werk daarquote:Verwacht alleen gaan vampier topics van mij, die gozer is een beetje doorgeslagen.
Ja, dan bel ik ook weerquote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:55 schreef pascalheister het volgende:
Dus de volgende meet in amerika popo ?
Nee.quote:
Jammer, ik verheugde me eigenlijk net weer op een nieuwe serie "Groetjes uit het Paradijs"-topics, geschreven vanuit een lekker conservatief standpunt.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:48 schreef popolon het volgende:
Verwacht alleen gaan vampier topics van mij, die gozer is een beetje doorgeslagen.
Ik lees ze ook door, wat een drama, ook met de nieuwe kloonquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:00 schreef keeper het volgende:
[..]
Jammer, ik verheugde me eigenlijk net weer op een nieuwe serie "Groetjes uit het Paradijs"-topics, geschreven vanuit een lekker conservatief standpunt.
Dus jij wordt de nieuwe Bill Gatesquote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet eerst een werkvergunning aanvragen wat ook maanden kan duren
Daarom dat mijn vriendin bewijs moest overhandigen dat ze mij kan 'onderhouden'
Maar ik heb meer dan 10 jaar werkervaring in de IT toestand, volledig gecertificeerd dus ik hoop dat dat niet zo'n heel groot probleem gaat worden
We zien wel, de vacature sites daar zien er in ieder geval niet slecht uit.
Heeft ie ook een kloon, wat lief. Moet je anders zn site/weblog ff checken. Geweldig hoe sommige mensen kunnen opgaan in een forumquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:02 schreef popolon het volgende:
Ik lees ze ook door, wat een drama, ook met de nieuwe kloon
weet ik niet, was zo'n 2,5 a 3 uur rijdenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
Hoeveel kilometer is dat van Detroit ?
toch nog een beetje het nederlandse gevoelquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:15 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Daar dus, bij het rode sterretje
Vlakbij Zeeland trouwens.
ALs je verder gaat inzoomen zie je ook Overijssel, Drenthe en Zutphen liggenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:23 schreef tong80 het volgende:
Zie je die plaatsnam,en onder elkaar ?
Ann Harbor, Jackson Taylor, Adrian Monroe
Die zit een paar duizend kilometer verder op;)quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:26 schreef keeper het volgende:
En kijk eens, Mount Pleasant. Vanaf die berg stuurt Vampier vast z'n berichtjes het internet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |