Is dat de bekende wegquote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:30 schreef gelly het volgende:
Om ons via juridische weg te kunnen onderwerpen in de nabije toekomst natuurlijk. Waarom vraag je naar de bekende weg ?
waar slaat dat op?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:46 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
JA MAROKKANEN ZIJN TOCH OOK MENSEN OFNIE DAN!??![]()
![]()
Zou dat het zijn? Zou best kunnenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Omdat het bekend staat als een makkelijke studie?
Turks of Marokkaans, da's een wereld van verschil.quote:Zijn hier ook cijfers van? Ik ken zelf maar één studerende allochtoon (Turkse) en die doet Duits.
Ja heel dit topic zit vol racisten en die moeten gewoon hun bek houden.quote:
Serieus? Vertel... Waar, in Delft? Weet je zeker dat het Marokkanen zijn? En om hoeveel Marokkanen gaat het eigenlijk? Volgens mij studeren er duizenden 'Rechten'.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:43 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Doen er anders ook een hoop Lucht- en ruimtevaarttechniek, das misschien nogwel verontrustender
9/11? Lijkt me een prima inspiratiebron.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:57 schreef Lemmeb het volgende:
Dat moet dan wel iets van de laatste jaren zijn, in mijn tijd was dat zeker nog niet zo. Waar o waar zou toch die plotselinge inspiratie vandaan komen om massaal L&R te gaan studeren
'racisten'quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:54 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
Ja heel dit topic zit vol racisten en die moeten gewoon hun bek houden.
Ja, hier.quote:
Foei, dat mag je niet zeggen. Dan ben je een 'racist'quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
9/11? Lijkt me een prima inspiratiebron.![]()
Biomedische wetenschappen was ook populair zo weet ik uit 1e handquote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:43 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Doen er anders ook een hoop Lucht- en ruimtevaarttechniek, das misschien nogwel verontrustender
Ach, je moet het maar zo zien, ik heb weinig meer te verliezen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:00 schreef Lemmeb het volgende:
Foei, dat mag je niet zeggen. Dan ben je een 'racist'.
En een pedofiel was je immers al, dus ik denk niet dat je dit er ook nog bij kunt hebben
.
Natuurlijk is het echt zoquote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:59 schreef cultheld het volgende:
Het is ook echt zo. Ik ken niet heel veel Marokkanen maar wel heel veel Turken met een havo/vwo achtergrond en die studeren bijna allemaal rechten.
Waarquote:
Wellicht wordt het door de "wijze oude mannen" c.q. imams aanbevolen?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Natuurlijk is het echt zo. Anders zou ik er geen topic van gemaakt hebben.
De vraag is 'waarom is het zo?'. Weet jij het?
Ik heb anders nog wel wat untermenschliche stigmata voor je in de aanbiedingquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ach, je moet het maar zo zien, ik heb weinig meer te verliezen.
Heb weinig zin in spontaan optredende wonden op handen en voeten.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:11 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb anders nog wel wat untermenschliche stigmata voor je in de aanbieding.
LOOOLquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had 't wel gezien hoor, dat er eerst 'stigma's' stond.
Maar ik vond die andere meervoudsvorm wat beter bij jou passenquote:stig·ma (het ~, ~'s/~ta)
Da's inderdaad raar. Ik heb sowieso nooit begrepen hoe het komt dat er zoveel mensen zijn die per se iets willen betekenen voor het veelal ranzigste schuim der aardequote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:30 schreef gigant het volgende:
Toch raar dat mensen die een rechtenstudie hebben, een soort status hebben terwijl het de studie is voor de domme.
Hmm, dit werpt een heel nieuw licht op de kwestiequote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:31 schreef gohan16 het volgende:
ik als marokkaan ken geen enkele marokkaan die rechten doet.
Ken wel marokkanen die geneeskunde, farmacie, tandheelkunde of biologie doen. Ik doe zelf scheikunde. ik wil die mensen die rechten doen niet eens kennen marokkaan of nederlander
Veel politici en andere hoogwaardigheidsbekleders hebben ook rechten gestudeerdquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:30 schreef gigant het volgende:
Toch raar dat mensen die een rechtenstudie hebben, een soort status hebben terwijl het de studie is voor de domme.
Ja, naast een andere, wèl relevante studie inderdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Veel politici en andere hoogwaardigheidsbekleders hebben ook rechten gestudeerd
Wat een 'apart' volk zit er toch bij dat rechten, Marokkanen en Ariërsquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik zit in een geheel arische werkgroep, maak je niet druk!
wil even iemand politiek correct doen hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:46 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
JA MAROKKANEN ZIJN TOCH OOK MENSEN OFNIE DAN!??![]()
![]()
Je zou bijna gaan geloven dat alle Marokkanen studerenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:54 schreef ee-04 het volgende:
veel marokkanen studeren trouwens ook economie, maar nu bij rechten zie ik er ook heel veel inderdaad
stierenschijtquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, naast een andere, wèl relevante studie inderdaad.
Alsof iedereen strafrecht doet, sukkel.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:35 schreef Lemmeb het volgende:
Da's inderdaad raar. Ik heb sowieso nooit begrepen hoe het komt dat er zoveel mensen zijn die per se iets willen betekenen voor het veelal ranzigste schuim der aarde.
Artsen behandelen eveneens criminelen, wat nu?quote:Als je dan toch iets voor een ander wilt doen, waarom niet gewoon verpleegkundige of arts worden? Of een willekeurig ander eerzaam beroep?
Ja zelfs met een MBO of HBO vooropleiding kan je rechten gemakkelijk halen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:30 schreef gigant het volgende:
terwijl het de studie is voor de domme.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:59 schreef Nickthedick het volgende:
Waarom studeren alle Chinezen eigenlijk economie informatica?
Marokkanen wel meestal. Bovendien heb ik het niet alleen over strafrecht. Het schuim der aarde bevindt zich op alle niveaus.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:59 schreef Sovereign het volgende:
Alsof iedereen strafrecht doet, sukkel.
Er is nogal een verschil tussen het moedwillig opzoeken van criminelen en daar expliciet je geld mee verdienen, of iemand in het ziekenhuis behandelen die toevallig crimineel isquote:Artsen behandelen eveneens criminelen, wat nu?
Ook?quote:
Helaas toch wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:02 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Ja zelfs met een MBO of HBO vooropleiding kan je rechten gemakkelijk halen.![]()
Hmm, wacht, nee dat is meestal toch niet het geval, helaas pindakaas.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje de makkelijkste studie op WO-niveau.
En communicatiewetenschappen en zo heb je er nog een paar. Toevallig allemaal alfa-studiesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |