Hmm dan ga ik er ff in posten, kijken of dat helptquote:Op zondag 24 april 2005 18:33 schreef Reese het volgende:
[..]
Topic is nog steeds gesloten, Dokter.
Arcee, waarom wil je het eigenlijk open hebben? Leuk topic om es na te lezen, daar niet van.
da's wat ik krijgquote:Dit topic is ouder dan 1274 dagen. Je kunt er daarom niet meer op reageren. Als je over dit onderwerp nog iets wil zeggen, start dan een nieuw topic met een verwijzing daar deze.
hij is hier anders nog steed dicht.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:47 schreef R-Alph het volgende:
Mag er een centrale reeks komen voor stagiaires?
Zie De Stagiaires!
Zoals jullie zien is er genoeg vraag naar en vinden het allemaal raar waarom we en in onz niet mogen en in gc.
Wat buzzer in zijn gastslotje ook al zegt, dat wat in ONZ gesloten word gaat niet automatisch open blijven in GC.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:48 schreef Megter het volgende:
Juist, het is toch onze verantwoording wat we doen op stage!
Dat was iig het argument van Knut om de reeks te sluiten in ONZ, dat we maar 's moesten gaan werken.
Omdat ze daar nieuwe geen reeksen willen, daarom is ie gesloten. Waar mogen we wel reeksen openen dan? Of is 't gewoon de bedoeling dat we de GCSC voltypen, 3 reeksen per dag?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Wat buzzer in zijn gastslotje ook al zegt, dat wat in ONZ gesloten word gaat niet automatisch open blijven in GC.
We hebben hier in GC 1 slowchatreeks, te weten, de General Chat Slow Chat (te herkennen gaan GCSC in de TT). Dat is de enige slowchatreeks die hier loopt. Als jullie met elkaar willen kletsen dan zijn jullie van harte welkom dat daar te doen. Waarom jullie topic in ONZ gesloten is moet je maar in de Feedback van ONZ vragen.
Zie deze post van Fles: GC moderatie topicquote:Op woensdag 27 april 2005 14:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij is hier anders nog steed dicht.
en voor zover ik weet heb ik nog steeds nergens een ban opgelopen, dus misschien staat ie bij jullie open omdat jullie moddereters zijn..?
Hier dus ook.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:56 schreef Megter het volgende:
Omdat ze daar nieuwe geen reeksen willen, daarom is ie gesloten. Waar mogen we wel reeksen openen dan? Of is 't gewoon de bedoeling dat we de GCSC voltypen, 3 reeksen per dag?
Geeft niet. Can happen.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
ok, had die post gemist
Als er dan geen slowchat gemaakt van mag worden, maak er dan tenminste een deeltje van net als Breezer. Er is genoeg vraag naar een stagiaire topic. En zoals Ruis zegt:quote:Op woensdag 27 april 2005 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Wat buzzer in zijn gastslotje ook al zegt, dat wat in ONZ gesloten word gaat niet automatisch open blijven in GC.
We hebben hier in GC 1 slowchatreeks, te weten, de General Chat Slow Chat (te herkennen gaan GCSC in de TT). Dat is de enige slowchatreeks die hier loopt. Als jullie met elkaar willen kletsen dan zijn jullie van harte welkom dat daar te doen. Waarom jullie topic in ONZ gesloten is moet je maar in de Feedback van ONZ vragen.
ben ik het er gedeeltelijk wel mee eens. Maar zorg ook eens voor iets nieuws.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:50 schreef Ruis het volgende:
over dat stage gedoe in ONZ (en nu ook in GC, alhoewel ik daar niks over te zeggen heb)
in OvjL geld een reeksen-stop, dus geen nieuwe reeksen.
als jullie zonodig willen (slow)chatten, open dan een IRC kanaal o.i.d.
Ok, so be it...Hoop wel dat iedereen zjin weg vindt naar het SC topic, het was best gezelilg in de stage topicsquote:Op woensdag 27 april 2005 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier dus ook.
In GCSC kunnen jullie prima met elkaar kletsen. En ja, al gaan er daar 5 topics op een dag doorheen... so be it... Maar wel een voor een, en niet 3 tegelijk!
Ik heb nog even nagevraagd bij School En Studie of het mss iets voor hen is, als dat zo is dan horen jullie dat nog.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:04 schreef Megter het volgende:
Ok, so be it...Hoop wel dat iedereen zjin weg vindt naar het SC topic, het was best gezelilg in de stage topics
Maar bedankt voor de uitleg!
Zou mooi zijn! Thnx iigquote:Op woensdag 27 april 2005 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb nog even nagevraagd bij School En Studie of het mss iets voor hen is, als dat zo is dan horen jullie dat nog.
Jep, ze willen jullie wel hebben daar. Ik heb het topic die kant op gezwiept en weer open gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:49 schreef Megter het volgende:
Zou mooi zijn! Thnx iig
Das gvd een algemeen baggertopicquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hem zelfs op slot gedaan.
Want we hadden al: Koninginnedag Cams
Voor alle Koninginnecams... Daar verder graag.
Maak jij er toch wat prachtigs van?quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:12 schreef Yeahinho het volgende:
8 reacties in 17 uur, dat zegt al wel genoeg denk ik.
Zet er dan een linkje bij.quote:Op zondag 1 mei 2005 09:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Fok!Postings - De Dagcijfers #16
Kan deze even naar 17 worden gezet?
Thnx
quote:
Zo moet het ookquote:
Waarom doe je dat nou net NA de lintjesregen? Niet handig van jequote:Op maandag 2 mei 2005 22:31 schreef dwerg het volgende:
Geile clip
kan dicht, link naar centraal topic staat in tweede post.
MTV EUROPE ?
kan dicht, er is al MTV Europe ipv MTV Nederland
Muslim Rape Epidemic in Sweden and Norway........
nieuwsdump.
Het onweert
tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |