Dan kan Gerald mooi ergens anders weer laten zien waar hij goed in is.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toch makkelijk dat PSV het een beetje goed kan vinden met Chelsea... die lui hebben echt veel geld.. en wij hebben het team
Dan ben ik toch bang als het doorgaat.. dat Sibon naar een andere werkgever kan zoeken...
idd, iedereen tevredenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan kan Gerald mooi ergens anders weer laten zien waar hij goed in is.
Die link heb ik wel bij m'n favorieten staan, alsk der aan denk post ik em wel ff over anderhalve week alsk weer thuis ben. Vooral het stukje toen Alex voor het eerst in Eindhoven was is schitterend, daar ziet ie voor het eerst sneeuwquote:Op maandag 28 februari 2005 22:55 schreef BillyBeflap het volgende:
Weet iemand waar dat interview staat dat de NOS had voor de winterstop met Alex, Beasley, Farfan en Gomes? Dat vond ik wel een grappig interview.
Kan het alleen nergens meer vinden. Ik meen dat iemand ooit op dit forum een link had neergezet.
Ik heb het even voor je opgezochtquote:Op maandag 28 februari 2005 22:55 schreef BillyBeflap het volgende:
Weet iemand waar dat interview staat dat de NOS had voor de winterstop met Alex, Beasley, Farfan en Gomes? Dat vond ik wel een grappig interview.
Kan het alleen nergens meer vinden. Ik meen dat iemand ooit op dit forum een link had neergezet.
Klopt, daar stond ie eerst op ja. En cult, als je hem hebt opgenomen post hem dan even hierquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je opgezocht
Dit is het linkje wat toendertijd is gepost (door Djekko in topic # 58) : http://voetbalclips.50megs.com
Helaas zie ik zelf het filmpje er niet bij staan. Wellicht is het er afgehaald. Dus misschien dat iemand anders het wel nog heeft?
Lijkt me wel, en hoe kun je nu nog afhankelijk van één speler als er nu al zo'n eenheid staat.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:35 schreef Djekko het volgende:
[..]
Is het trouwens wel een goed idee als Robinho komt? Natuurlijk klinkt het wat gek, maar worden we dan niet te afhankelijk van één speler? Daar zijn we nu vanaf en het draait op dit moment heel behoorlijk.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:44 schreef cultheld het volgende:
http://s22.yousendit.com/d.aspx?id=3ACKOD7ND6SCO0S92GFX1Z8D16
Voor alle fans
Echt gek klinkt het niet. We hebben nu een elftal dat bereid is voor elkaar te werken. Het zijn allemaal echte teamspelers. Met zo'n speler er bij kun je die balans eventueel wel verliezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:35 schreef Djekko het volgende:
[..]
Is het trouwens wel een goed idee als Robinho komt? Natuurlijk klinkt het wat gek, maar worden we dan niet te afhankelijk van één speler? Daar zijn we nu vanaf en het draait op dit moment heel behoorlijk.
Ja, klopt wel. We zullen zien of Robinho komt en of PSV afhankelijk van hem zal worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me wel, en hoe kun je nu nog afhankelijk van één speler als er nu al zo'n eenheid staat.
Een echt topspits die op Europees niveau individueel een wedstrijd kan beslissen is het enige wat we momenteel misschien tekort schieten.
En natuurlijk moet er een waardige opvolger voor van Bommel gehaald worden.
Laat Vogel maar lekker naar Wolfsburg vertrekken als meneertje zich zo gedraagt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:49 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik had trouwens gelezen dat Vogel enkele miljoenen tekengeld vraagt?! Ik denk die vraagt een paar ton ofzo, maar nee, meneer gaat voor het grote geld
Daar hoef je geen kenner voor te zijn, om te zien dat Robinho een topper wordt (en misschien al is). Maar Denlison is toch meer linksbuiten? En Robinho toch meer een spits dan vleugelspeler?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een Argentijn die opgegroeid is bij Real die ik ken die zegt dat Robinho de nieuwe Denilson wordt en hij heeft veel verstand van voetbal.
Nee A1.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:52 schreef methodmich het volgende:
In het tweede?
Oh ik dacht dat Amstel voetbal vanavond begonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |