abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25309982
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:05 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Toch makkelijk dat PSV het een beetje goed kan vinden met Chelsea... die lui hebben echt veel geld.. en wij hebben het team
Dan ben ik toch bang als het doorgaat.. dat Sibon naar een andere werkgever kan zoeken...
Dan kan Gerald mooi ergens anders weer laten zien waar hij goed in is.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 maart 2005 @ 11:40:18 #212
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25310359
voor SCH

we houden het hier natuurlijk wel netjes
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:09:47 #213
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25310774
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dan kan Gerald mooi ergens anders weer laten zien waar hij goed in is.
idd, iedereen tevreden
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_25311956
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:03 schreef PyTh het volgende:
Volgende stukje stond gisteren in ED
[..]
Altijd goed als ze naar PSV willen
pi_25312583
quote:
Op maandag 28 februari 2005 22:55 schreef BillyBeflap het volgende:
Weet iemand waar dat interview staat dat de NOS had voor de winterstop met Alex, Beasley, Farfan en Gomes? Dat vond ik wel een grappig interview.
Kan het alleen nergens meer vinden. Ik meen dat iemand ooit op dit forum een link had neergezet.
Die link heb ik wel bij m'n favorieten staan, alsk der aan denk post ik em wel ff over anderhalve week alsk weer thuis ben. Vooral het stukje toen Alex voor het eerst in Eindhoven was is schitterend, daar ziet ie voor het eerst sneeuw
  dinsdag 1 maart 2005 @ 15:00:44 #216
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25313348
quote:
Op maandag 28 februari 2005 22:55 schreef BillyBeflap het volgende:
Weet iemand waar dat interview staat dat de NOS had voor de winterstop met Alex, Beasley, Farfan en Gomes? Dat vond ik wel een grappig interview.
Kan het alleen nergens meer vinden. Ik meen dat iemand ooit op dit forum een link had neergezet.
Ik heb het even voor je opgezocht

Dit is het linkje wat toendertijd is gepost (door Djekko in topic # 58) : http://voetbalclips.50megs.com

Helaas zie ik zelf het filmpje er niet bij staan. Wellicht is het er afgehaald. Dus misschien dat iemand anders het wel nog heeft?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25313899
Ik heb 'm wel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 15:35:36 #218
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25313916
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 15:00 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik heb het even voor je opgezocht

Dit is het linkje wat toendertijd is gepost (door Djekko in topic # 58) : http://voetbalclips.50megs.com

Helaas zie ik zelf het filmpje er niet bij staan. Wellicht is het er afgehaald. Dus misschien dat iemand anders het wel nog heeft?
Klopt, daar stond ie eerst op ja. En cult, als je hem hebt opgenomen post hem dan even hier

Is het trouwens wel een goed idee als Robinho komt? Natuurlijk klinkt het wat gek, maar worden we dan niet te afhankelijk van één speler? Daar zijn we nu vanaf en het draait op dit moment heel behoorlijk.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_25314062
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 15:46:05 #220
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25314075
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 15:35 schreef Djekko het volgende:

[..]
Is het trouwens wel een goed idee als Robinho komt? Natuurlijk klinkt het wat gek, maar worden we dan niet te afhankelijk van één speler? Daar zijn we nu vanaf en het draait op dit moment heel behoorlijk.
Lijkt me wel, en hoe kun je nu nog afhankelijk van één speler als er nu al zo'n eenheid staat.
Een echt topspits die op Europees niveau individueel een wedstrijd kan beslissen is het enige wat we momenteel misschien tekort schieten.

En natuurlijk moet er een waardige opvolger voor van Bommel gehaald worden.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 1 maart 2005 @ 15:46:11 #221
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25314077
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  dinsdag 1 maart 2005 @ 15:48:12 #222
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25314103
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 15:35 schreef Djekko het volgende:

[..]

Echt gek klinkt het niet. We hebben nu een elftal dat bereid is voor elkaar te werken. Het zijn allemaal echte teamspelers. Met zo'n speler er bij kun je die balans eventueel wel verliezen.

Maar aan de andere kant als hij echt de nieuwe Romario/Ronaldo wordt genoemd en zal zijn vind ik het eigenlijk wel waard om "die gok" te wagen. Zo'n speler kun je eigenlijk altijd wel gebruiken, ook al zal hij misschien wel wat nadelige kanten hebben.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 1 maart 2005 @ 15:49:15 #223
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25314124
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 15:46 schreef PyTh het volgende:

[..]

Lijkt me wel, en hoe kun je nu nog afhankelijk van één speler als er nu al zo'n eenheid staat.
Een echt topspits die op Europees niveau individueel een wedstrijd kan beslissen is het enige wat we momenteel misschien tekort schieten.

En natuurlijk moet er een waardige opvolger voor van Bommel gehaald worden.
Ja, klopt wel. We zullen zien of Robinho komt en of PSV afhankelijk van hem zal worden.

Ik had trouwens gelezen dat Vogel enkele miljoenen tekengeld vraagt?! Ik denk die vraagt een paar ton ofzo, maar nee, meneer gaat voor het grote geld
  dinsdag 1 maart 2005 @ 16:01:35 #224
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25314319
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 15:49 schreef Djekko het volgende:

[..]
Ik had trouwens gelezen dat Vogel enkele miljoenen tekengeld vraagt?! Ik denk die vraagt een paar ton ofzo, maar nee, meneer gaat voor het grote geld
Laat Vogel maar lekker naar Wolfsburg vertrekken als meneertje zich zo gedraagt.
Graag of niet voor de mooiste club van Europa spelen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_25314324
Een Argentijn die opgegroeid is bij Real die ik ken die zegt dat Robinho de nieuwe Denilson wordt en hij heeft veel verstand van voetbal.

Maar natuurlijk is Robinho welkom als hij een topper wordt. Heel het team gaat zo voor hem werken als hij de klasse heeft van Ronaldo, Nilis, Van Nistelrooy of Romario. Iedere speler zou dat doen want zo´n spelers wint wedstrijden voor je

[ Bericht 0% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 01-03-2005 16:06:50 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25314365
Leuk filmpje .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 16:36:17 #227
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25314764
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een Argentijn die opgegroeid is bij Real die ik ken die zegt dat Robinho de nieuwe Denilson wordt en hij heeft veel verstand van voetbal.
Daar hoef je geen kenner voor te zijn, om te zien dat Robinho een topper wordt (en misschien al is). Maar Denlison is toch meer linksbuiten? En Robinho toch meer een spits dan vleugelspeler?
  dinsdag 1 maart 2005 @ 16:43:47 #228
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25314836
Ik zit nog steeds met het geval van Leandro in mijn hoofd. Ging de transfer van Mexes naar Roma ook niet op een zelfde manier? Zijn club had geen toestemming gegeven en toch tekende hij een contract bij Roma. Mexes kreeg uiteindelijk 6 weken schorsing, maar weet iemand iets over de afkoopsom?

pi_25315491
Denilson, lekkere topper is dat Djekko. Dat is eigenlijk een nette manier om te zeggen dat Robinho het niet gaat redden als absolute topper.

Ik zou dan liever hebben dat ze hem met Romário vergelijken, als ik voor PSV was.

Mexès ging heel anders. Die kocht zijn contract af, omdat hij meende in de ombeschermde fase te zitten. Hij had echter tussentijds verlengd. Bij Leandro betwisten zijn begeleiders de geldigheid van zijn contract door de leeftijd waarop hij tekende.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25315662
Robert gaat trouwens debuteren vanavond
pi_25315673
In het tweede?
www.thuisuiteten.nl
pi_25315725
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 17:52 schreef methodmich het volgende:
In het tweede?
Nee A1.
pi_25315769
Dom antwoord.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:06:11 #234
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25315899
Ej cult, PSV speelt donderdag pas hè?
pi_25316534
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:06 schreef Djekko het volgende:
Ej cult, PSV speelt donderdag pas hè?
Oh ik dacht dat Amstel voetbal vanavond begon
pi_25316650
Ah, cult was in de war. Okee.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 1 maart 2005 @ 19:14:03 #237
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25316884
Ja, ook dat komt wel eens voor
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_25317046
Geregeld, zeker als hij Takak in Oranje wil.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 1 maart 2005 @ 19:50:54 #239
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25317383
Er komt zeker niemand uit Zeist die een auto heeft en zin heeft om donderdag naar PSV te gaan...

Het is toch hopelijk wel te volgen via radio1 ??
Heb het dan over de bekerwedstrijd
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 20:04:06 #240
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25317504
Eerste helft komt iig live op SBS. Verder kun je ook nog terecht op psv.netwerk.to voor een ive tekstverslag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')