Het gaat mij niet om uiterlijk of geaardheid, meer het feit dat hij altijd zo bleu en netjes overkomt. Ik zie dan niet elke week 90 minuten Heerenveen, maar een echte bikkel die anderen ook aan kan zetten tot powervoetbal vind ik hem niet.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij is ie zelfs homo inderdaad. Maar gaat het erbij PSV om hoe je er uit ziet dan? Of om hoe je voetbalt??? Lef heeft ie genoeg hoor!
Nee, het gaat uiteraard om hoe je voetbalt en ik denk wel dat Vayrynen een goede aanwinst voor PSV kan zijn.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij is ie zelfs homo inderdaad. Maar gaat het erbij PSV om hoe je er uit ziet dan? Of om hoe je voetbalt??? Lef heeft ie genoeg hoor!
Ik heb een ander beeld van hem, zeker als het gaat om bleu en netjes, ik zou hem wel als een bikkel omschrijven - maar verder ga ik hem niet aanprijzen.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om uiterlijk of geaardheid, meer het feit dat hij altijd zo bleu en netjes overkomt. Ik zie dan niet elke week 90 minuten Heerenveen, maar een echte bikkel die anderen ook aan kan zetten tot powervoetbal vind ik hem niet.
Ik vind Vayrinnen het type kutjanus: tikje hier, vaak op de juiste plek, kopsterk en veel diepgang. Het lijkt me wel degelijk een versterking. En of ie nu homo is of naar GTST kijkt zal mij worst wezen.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb een ander beeld van hem, zeker als het gaat om bleu en netjes, ik zou hem wel als een bikkel omschrijven - maar verder ga ik hem niet aanprijzen.![]()
Dat gaat nogal eens samen hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 13:00 schreef Dylan Dog het volgende:
En of ie nu homo is of naar GTST kijkt zal mij worst wezen.
hehequote:Op maandag 28 februari 2005 13:04 schreef pascalheister het volgende:
Pienaar nee zeg dan wordt mm nog voor PSV ook
quote:Op maandag 28 februari 2005 17:31 schreef methodmich het volgende:
Heerlijke actie van Ooijer en Van Bommel, Italiaans professionalisme in onze polderliga!
Pienaar zou de fatsoenlijke medische staf in ieder geval als een verademing ervaren.quote:Op maandag 28 februari 2005 17:31 schreef methodmich het volgende:
Pienaar zou PSV wel erg versterken zeg...
Maar goed, dat praat ik wel uit zijn hoofd.
Heb je daar lang over moeten nadenken MM?quote:Op maandag 28 februari 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Diezelfde staf die Gudjohsen afkeurde, DD?
Nou zo kwam ik een keer Jaap Stam tegen (die komt bij mij uit de buurt ) en dan denk je dat is echt een beer van een kerel.... maar dat valt nog best "mee"... hij heeft trouwens wel een vette auto...quote:Op maandag 28 februari 2005 19:38 schreef ASSpirine het volgende:
Mijn broer zegt dat hij Alex omver heeft gelopen en Alex hem
Beetje moeilijk te geloven, ik zei al direct, weet je wel hoed breed die kerel is?
Maar als ik er zo over nadenk, is dat wel mogelijk, Alex heeft toch wat last van zijn enkels?
Achja, Alex wil ik ook nog wel tegenkomen in Eindhoven, alleen is er tijdens het weekend minder kans erop...
jij valt meer op Oscar Moens ofzo?quote:Op maandag 28 februari 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
SCH man, dat is toch echt een geintje zeg? Die kerel is oerlelijk, lijkt me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |