Hoe heet die speler die door Heerenveen is opgeleid en in Oranje voetbalt?quote:Maar leid zelf eens wat spelers op zeg
Hey druktemaker, wind je niet zo opquote:Op maandag 28 februari 2005 11:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zet Heerenveen ertegenover?
Jordy is niet door ons opgeleid...quote:Op maandag 28 februari 2005 11:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij jullie worden ze prompt depressief.![]()
Die is zo plotseling gehaald dat er van verwachtingen bij het publiek geen sprake waren. Ik ben nog steeds verliefd op Nol maar hoor wel bij een minderheid vrees ik. Ving een conversatie in de bus op: "Als we bruggink wegdoen en hersi terugkrijgen, dan liever vandaag nog".quote:Op maandag 28 februari 2005 11:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe gaat het met Nol bij Heerenveen? Die brengt volgens mij ook niet echt wat ervan verwacht werd, toch?
quote:Op maandag 28 februari 2005 09:41 schreef StarGazer het volgende:
Walgelijk idd.
Wielaert - NECquote:Op maandag 28 februari 2005 11:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Affalay - PSV
Bouma - PSV
Bogelund - PSV
Colin - NAC
Aerts - RBC
Lodewijks - Feyenoord
Paauwe - Feyenoord
Schreuder - RKC
Takak - RKC
Van der Doelen - NEC
Van der Leegte - ADO
Bakkal - FC Den Bosch
Zenden - Boro
Gudjohnson - Chelsea
Wat zet Heerenveen ertegenover?
Hersi was gisteren weer om te janken...quote:Op maandag 28 februari 2005 12:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is zo plotseling gehaald dat er van verwachtingen bij het publiek geen sprake waren. Ik ben nog steeds verliefd op Nol maar hoor wel bij een minderheid vrees ik. Ving een conversatie in de bus op: "Als we bruggink wegdoen en hersi terugkrijgen, dan liever vandaag nog".
Dat Hersi zo snel weer is weggedaan, snappen veel mensen niet. Bruggink is zo'n typje van in de luwte, profileert zich niet genoeg, vind ik.
Is geblesseerd aan zijn voet. Wellicht donderdag weer in de Amstel Cup...quote:Op maandag 28 februari 2005 12:12 schreef SCH het volgende:
Onze beste speler overall is nog steeds Hansson en die staat op de een of andere manier nooit zo erg in de picture, houwe zo.
Waarom speelt John de Jong eigenlijk niet?
Geblesseerd geweest en Vogel deed het in de tussentijd erg goed. Bij PSV moet iedereen vechten om z'n plaats. (Behalve Young-Pyo)quote:Op maandag 28 februari 2005 12:12 schreef SCH het volgende:
Veel concurrentie op het middenveld, en hij heeft pas weer een lichte blessure gehad. Maar hij zal wel weer binnenkort (veel) speeltijd krijgen denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:12 schreef SCH het volgende:
Vayrynenquote:AD: PSV volgt Vayrynen, Cziommer en Pienaar
Het Algemeen Dagblad meldt dat PSV de verrichtingen van Vayrynen, Cziommer en Pienaar nauwlettend in de gaten houdt. PSV is op zoek naar versterking voor het middenveld omdat Van Bommel en waarschijnlijk ook Vogel aan het einde van het seizoen vertrekken.
Niks mis met Emmen eh?quote:
Het is volgens mij nog niet duidelijk of Vogel z'n contract wil verlengen, maar op basis van het goede seizoen dat hij draait wordt hem een nieuw contract aangeboden. Hij heeft het dit seizoen dan ook meer dan behoorlijk gedaan. Tegen Monaco speelde hij ook erg goed.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
Vogel goed? Ik vind dat maar een prutser.
Klopt, die was ik vergeten.quote:Wielaert - NEC
Budziak - Roda
Coutinho - Vitas
Wau - Willem II
zomaar even wat aanvullingen
Mwah, ik weet het niet hoor. Hij ziet er ook uit als een mietje en PSV heeft lef op het middenveld nodig.quote:
Dat was voor een tussentijds vertrek, aan het eind van het seizoen is Landzaat weer een jaartje ouder en z'n contract een jaartje korter dus die prijs gaat echt wel omlaag.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:41 schreef Djekko het volgende:
Tis jammer dat Landzaat zo duur is (Suikeroompje Dirk wil maar liefst 10 miljoen)
Volgens mij is ie zelfs homo inderdaad. Maar gaat het erbij PSV om hoe je er uit ziet dan? Of om hoe je voetbalt??? Lef heeft ie genoeg hoor!quote:Op maandag 28 februari 2005 12:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet hoor. Hij ziet er ook uit als een mietje en PSV heeft lef op het middenveld nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |