abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25295099
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:44 schreef DIJK het volgende:

[..]

Ach die jongens zijn professionals. Dan mag je wel een penalty kunnen nemen met een beetje extra druk. Ik vroeg me trouwens af of het wel een penalty was, ik heb het niet meer in de herhaling gezien.
Het was een penalty en Ooijer moet gewoon niet het strafschopgebied inlopen.
quote:
En Verbeek was sowieso een beetje aan het zeuren, want hij kwam ook nog met het verhaal dat ze al eerder een penalty hadden moeten hebben omdat Huntelaar onderuit gelopen werd toen de bal aan de zijkant was. Als je elke keer een penalty gaat geven als Huntelaar ligt, dan kun je wel bezig blijven.
Daar had Verbeek wel een beetje gelijk in. Er werd enorm gesjord aan Huntelaar, PSV was gewoon nogal vervelend gisteren, moeten ze een beetje mee uitkijken.
pi_25295148
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:06 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd heren.

Jammer van dat bij tijd en wijlen nogal kinderachtige en matennaaierige gedrag van de heren Vogel en Ooijer. Die penalty had over gemoeten of Ooijer had er uit gemoeten. Nogal slap van de scheids om zich zo te laten intimideren. Ooijer heeft zijn zin gekregen - viel me een beetje tegen dat PSV zich verlaagt tot dat soort trucjes. Wist niet dat dat ook bij "lelijk winnen" hoort.

Voor de rest een redelijke gelijkwaardige wedstrijd.
Van Bommel vond dat Huntelaar gegroeid was, alleen jammer van dat irritante vallen. Bij de penalty natuurlijk ook, hij ging erg snel liggen. Geeft niks, hoort erbij. Commotie en koude oorlog over een bal die niet goed ligt dus ook. Niet moeilijk over doen dus, pingel opnieuw nemen is gewoon klets, als Klaas Jan top was geweest - dus ook mentaal - ramt ie de bal in de bovenhoek en heeft Ooijer niks te vertellen.

Vogel is gewoon een jankerd, dat is ie altijd dus dat heeft niks met Heerenveen te maken.

Hoe dan ook, prima overwinning. Hoeveel kansen heeft Heerenveen gehad?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25295159
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe dan ook, prima overwinning. Hoeveel kansen heeft Heerenveen gehad?
Iets meer dan PSV.
pi_25295184
Als je die vrije trappen & penal meetelt...
pi_25295216
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Iets meer dan PSV.
Maar geen goals. Dat is kwaliteitsverschil. Huntelaar is goed bezig, maar scoort niet. Farfán speelt een kleurloze wedstrijd, maar ramt er 2 in en geeft een assist. Een 0-3 overwinning in Heerenveen - geflatteerd of niet - staat als een huis.

Maar goed, dat zijn allemaal dingen die jij ook weet, daar ben je realistisch genoeg voor. PSV heeft gewoon een ploeg die heel moeilijk te verslaan is, en dat is een grote stap voorwaarts. Ik vind het geweldig...
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 28 februari 2005 @ 09:58:52 #106
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25295231
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Heerenveen werd gewoon duidelijk benadeeld door al die commotie. De lach van Ooijer zei genoeg, zijn missie was geslaagd.
oke oke daar ben ik het nog redelijk mee eens... ware het niet dat heel Nederland Hans van Breukelen de hemel in prees met zijn actie in de Finale '88 met die penalty... ach het hoort erbij.
En dat terug draaien van de gele kaart gebeurt toch niet.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_25295291
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:57 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Maar geen goals. Dat is kwaliteitsverschil. Huntelaar is goed bezig, maar scoort niet. Farfán speelt een kleurloze wedstrijd, maar ramt er 2 in en geeft een assist. Een 0-3 overwinning in Heerenveen - geflatteerd of niet - staat als een huis.
Ja hoor, is ook niks op af te dingen. Dat gezeur over de penalty is een beetje een afleidingsmanouevre. Die wellicht voorkomt uit de frustratie over het feit dat Heerenveen gelijkwaardig en die pingel een kantelmoment had kunnen zijn.

Huntelaar heeft maar twee minder gescoord dan Vennegoor trouwens.
quote:
Maar goed, dat zijn allemaal dingen die jij ook weet, daar ben je re Dalistisch genoeg voor. PSV heeft gewoon een ploeg die heel moeilijk te verslaan is, en dat is een grote stap voorwaarts. Ik vind het geweldig...
Absoluut
pi_25295301
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:55 schreef DIJK het volgende:
Als je die vrije trappen & penal meetelt...
Waarom zou je die niet meetellen? Zijn toch ook kansen?
pi_25295314
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:58 schreef appelsientje het volgende:

[..]

oke oke daar ben ik het nog redelijk mee eens... ware het niet dat heel Nederland Hans van Breukelen de hemel in prees met zijn actie in de Finale '88 met die penalty... ach het hoort erbij.
Tuurlijk, er komt altijd veel opportunisme bij kijken.
pi_25295536
quote:
Op maandag 28 februari 2005 10:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja hoor, is ook niks op af te dingen. Dat gezeur over de penalty is een beetje een afleidingsmanouevre. Die wellicht voorkomt uit de frustratie over het feit dat Heerenveen gelijkwaardig en die pingel een kantelmoment had kunnen zijn.

Huntelaar heeft maar twee minder gescoord dan Vennegoor trouwens.
[..]

Absoluut
Huntelaar doet het ook erg goed, en vanzelfsprekend raak je gefrustreerd als je ziet dat je achter staat en maar niet kunt scoren en dan een penalty mist. Dat Verbeek daarover begint is ook onervarenheid, hij moet eigenlijk Huntelaar op zijn kop geven dat ie niet scoort in plaats van te wijzen naar Ooijer, Temmink of weet ik veel wie. Geeft niks, leert ie alleen maar van.

Ben wel benieuwd naar Yildirim: is ie al klaar voor een topclub? Zou hem graag bij PSV zien namelijk, denk dat dat ook de enige topclub in NL is waar hij goed zou passen...
Wat een vrouw!
spits!
pi_25295572
Gek café daar onder de tribune trouwens SCH. Wel humor.
quote:
Op maandag 28 februari 2005 10:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben wel benieuwd naar Yildirim: is ie al klaar voor een topclub? Zou hem graag bij PSV zien namelijk, denk dat dat ook de enige topclub in NL is waar hij goed zou passen...
Zoals hij gister speelde, hoef ik em niet. Hij haalt al een poos zijn vorm van voor hij geselecteerd werd in oranje niet meer volgens mij.
pi_25295629
Gewoon nette overwinning van PSV, sluit trouwens niet uit dat de vervanger voor van Bommel uit friesland komt.
You only live once
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 februari 2005 @ 11:00:13 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25295973
Is Ooijer nu geschorst voor de wedstrijd tegen Top Oss of tegen FC Groningen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25295994
quote:
Op maandag 28 februari 2005 11:00 schreef rubbereend het volgende:
Is Ooijer nu geschorst voor de wedstrijd tegen Top Oss of tegen FC Groningen?
FC Groningen alleen de competie telt.
Boodschap van algemeen nut.
  maandag 28 februari 2005 @ 11:01:43 #115
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25295999
quote:

[..]

Huntelaar doet het ook erg goed, en vanzelfsprekend raak je gefrustreerd als je ziet dat je achter staat en maar niet kunt scoren en dan een penalty mist. Dat Verbeek daarover begint is ook onervarenheid, hij moet eigenlijk Huntelaar op zijn kop geven dat ie niet scoort in plaats van te wijzen naar Ooijer, Temmink of weet ik veel wie. Geeft niks, leert ie alleen maar van.

Ik ben ook erg blij dat het goed gaat met Huntelaar... gun het die jongen gewoon, en het is gewoon goed voor hem dat hij nu bij Heereveen zit, kan die alleen maar groeien.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 februari 2005 @ 11:03:59 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25296027
quote:
Op maandag 28 februari 2005 11:01 schreef hetsjhokleek het volgende:

[..]

FC Groningen alleen de competie telt.
en kaarten uit de beker tellen wel in de competitie. Nou als Alex fit is dat best een wedstrijd waar we hem kunnen missen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25296267
quote:

[..]

Heb je gelijk in. Maar dan zou Hiddink met al zijn ervaring ook zo wijs moeten zijn en niet gaan zeuren dat die gele kaart moet komen te vervallen en vooral Ooijer op zijn kop moeten geven.
quote:
Yildirim speelt al bij een topclub

Yildirim is een geval apart, hij wordt gehyped vanwege zijn (vrije) trap - als dat even niet zo goed lukt, heb je wat minder aan hem. Als hij er iedere week een vrije trap injast, hoor je er niemand over, maar dat doet ie uiteraard niet. Hij is momenteel even minder gevaarlijk vanwege de druk die op hem ligt en hij zal nooit echt een allround speler worden.
pi_25296314
quote:
Op maandag 28 februari 2005 11:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Maar dan zou Hiddink met al zijn ervaring ook zo wijs moeten zijn en niet gaan zeuren dat die gele kaart moet komen te vervallen en vooral Ooijer op zijn kop moeten geven.
[..]

Yildirim speelt al bij een topclub

Yildirim is een geval apart, hij wordt gehyped vanwege zijn (vrije) trap - als dat even niet zo goed lukt, heb je wat minder aan hem. Als hij er iedere week een vrije trap injast, hoor je er niemand over, maar dat doet ie uiteraard niet. Hij is momenteel even minder gevaarlijk vanwege de druk die op hem ligt en hij zal nooit echt een allround speler worden.
Klopt, zou Hiddink ook moeten doen...

Maar Yildirim is er dus nog niet klaar voor. En Bommel-opvolger Vayrinen?
Wat een vrouw!
spits!
pi_25296390
Tja, we hebben gisteren de kampioen van Nederland gezien. Wat een winnaarsmentaliteit zit er in PSV. Nog geen enkele ploeg zo ver van de eigen goal zien spelen in een uitwedstrijd. Professioneel de penalty verzieken. Hoort er allemaal bij en na de benutte penalty in Zagreb (nog meer druk) dacht ik dat KJH er wel tegen kon. Farfan vond ik erg sterk, zeker de tweede helft speelde hij Rsaza helemaal zoek. Snap de negatieve reacties op Farfan ook niet helemaal, zijn ploeggenoten vonden hem ook klasse.
pi_25296414
quote:
quote:
Iets wat Hiddink zegt legt ietsjes meer gewicht in de schaal dan GJ Verbeek
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25296509
quote:
Op maandag 28 februari 2005 11:28 schreef MaxPower het volgende:
Tja, we hebben gisteren de kampioen van Nederland gezien. Wat een winnaarsmentaliteit zit er in PSV. Nog geen enkele ploeg zo ver van de eigen goal zien spelen in een uitwedstrijd. Professioneel de penalty verzieken. Hoort er allemaal bij en na de benutte penalty in Zagreb (nog meer druk) dacht ik dat KJH er wel tegen kon. Farfan vond ik erg sterk, zeker de tweede helft speelde hij Rsaza helemaal zoek. Snap de negatieve reacties op Farfan ook niet helemaal, zijn ploeggenoten vonden hem ook klasse.

Ik zei de (aanstaande) kampioen om de week spelen
Wat een vrouw!
spits!
pi_25296530
quote:
Op maandag 28 februari 2005 11:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar Yildirim is er dus nog niet klaar voor. En Bommel-opvolger Vayrinen?
Yildirim is natuurlijk wel net zo goed als de gemiddelde PSV-er op die positie maar je krijgt hem niet.

Vayrynnen is weer in uitstekende vorm: harde werker, briljant bij vlagen, goed schot.

Maar leid zelf eens wat spelers op zeg
pi_25296565
quote:
Op maandag 28 februari 2005 11:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Iets wat Hiddink zegt legt ietsjes meer gewicht in de schaal dan GJ Verbeek
pi_25296592
quote:
Op maandag 28 februari 2005 11:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Yildirim is natuurlijk wel net zo goed als de gemiddelde PSV-er op die positie maar je krijgt hem niet.

Vayrynnen is weer in uitstekende vorm: harde werker, briljant bij vlagen, goed schot.

Maar leid zelf eens wat spelers op zeg
Daar zijn wij niet voor he, daar doen wij niet aan...
Wat een vrouw!
spits!
pi_25296610
quote:
Op maandag 28 februari 2005 11:41 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Daar zijn wij niet voor he, daar doen wij niet aan...
Bij jullie worden ze prompt depressief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')