ze kunnen maximaal op 91 punten uitkomen (hebben nu 58 pts. 11 wedstrijden = 33 punten, 58 +33 = 91).quote:Op zondag 27 februari 2005 21:15 schreef cultheld het volgende:
Hoeveel punten denken jullie dat PSV dit seizoen in totaal gaat pakken? Ik zeg: 88, een mooie referentie aan het glorieuze 88'
ADO thuis, De Graafschap thuis, Willem 2 uit, Den Bosch thuis, Utrecht thuis, Vitesse thuis, Feyenoord thuis, Groningen uit en Twente uit zijn zekerheidjesquote:Op zondag 27 februari 2005 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ze kunnen maximaal op 91 punten uitkomen (hebben nu 58 pts. 11 wedstrijden = 33 punten, 58 +33 = 91).
Ik denk dat 88 punten iets te hoog gegrepen is. Dus denk ik dat PSV op (ongeveer) 82 punten uitgaat komen, wat denk ik wel genoeg zal zijn voor de titel.
Toch denk ik dat ze wat meer punten gaan verspelen. Want Twente uit en Feyenoord thuis noem ik persoonlijk geen zekerheidjes.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
ADO thuis, De Graafschap thuis, Willem 2 uit, Den Bosch thuis, Utrecht thuis, Vitesse thuis, Feyenoord thuis, Groningen uit en Twente uit zijn zekerheidjesDan houd je Roda uit en Ajax uit over... Van die 2 wedstrijden gaat PSV er zeker één winnen
k zal even mij toelichting geven, we lopen 2,52173913 punten per wedstrijd, dat maal 34 = 85,73913043 dus 86quote:Op zondag 27 februari 2005 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ze kunnen maximaal op 91 punten uitkomen (hebben nu 58 pts. 11 wedstrijden = 33 punten, 58 +33 = 91).
Ik denk dat 88 punten iets te hoog gegrepen is. Dus denk ik dat PSV op (ongeveer) 82 punten uitgaat komen, wat denk ik wel genoeg zal zijn voor de titel.
En terecht, sloeg echt nergens op .....quote:PSV gaat bekijken wat de mogelijkheden zijn om de gele kaart van André Ooijer aan te vechten. Dat zei Guus Hiddink op de persconferentie na afloop van de winst op Heerenveen (0-3).
Ooijer kreeg na ruim een uur geel omdat hij arbiter Temmink erop wees dat de bal niet op de penaltystip lag, toen Klaas Jan Huntelaar wilde aanleggen voor een strafschop. Even later gaf Temmink aan dat Huntelaar de bal toch iets naar achteren moest leggen, waarna heel PSV verhaal ging halen. Voor Ooijer was het zijn vierde gele kaart, waardoor hij automatisch geschorst is voor de wedstrijd van zondag tegen FC Groningen. Donderdag, tegen TOP Oss in de kwartfinales van de Amstel Cup, mag Ooijer wel gewoon meedoen.
Hmm niet dat ik weet, weet wel dat rood een keer is teruggedraaid.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:03 schreef Djekko het volgende:
Mooi, want hij was echt onterecht achteraf gezien
Maar is er ooit wel eens een gele kaart teruggedraaid?
Wanneer danquote:Op zondag 27 februari 2005 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja
Ono is een beetje over zn hoogtepunt heen is niet een leider in het veld. Hij kan geweldig voetballen, maar hij kan niet een ploeg op sleeptouw nemen en de boel op scherp zetten zoals van Bommel.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:38 schreef ASSpirine het volgende:
Leuke avondje
Mooie save van Gomes en die smile van Ooijer naderhandwel mooi
maar wel jammer van die gele kaart, ach, we zullen wel zien
Eventjes discussie vervanger V. Bommel weer op gang zetten
Ik ben altijd al gecharmeerd geweest van Ono
Wat vinden jullie ervan?
Kans dat hij op het eind van dit seizoen vertrekt, ik ben iig een voorstander voor hemZo'n speler
Cocu zal dan volgend seizoen de leider worden, is dat nu gedeeld met V.Bommelquote:Op zondag 27 februari 2005 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ono is een beetje over zn hoogtepunt heen is niet een leider in het veld. Hij kan geweldig voetballen, maar hij kan niet een ploeg op sleeptouw nemen en de boel op scherp zetten zoals van Bommel.
Waarom weet ik niet, maar ik dacht dat jij ook fan was van PSV... maar kwam er gisteren achter dat je voor Heereveen wasquote:Op maandag 28 februari 2005 09:06 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd heren.
Jammer van dat bij tijd en wijlen nogal kinderachtige en matennaaierige gedrag van de heren Vogel en Ooijer. Die penalty had over gemoeten of Ooijer had er uit gemoeten. Nogal slap van de scheids om zich zo te laten intimideren. Ooijer heeft zijn zin gekregen - viel me een beetje tegen dat PSV zich verlaagt tot dat soort trucjes. Wist niet dat dat ook bij "lelijk winnen" hoort.
Voor de rest een redelijke gelijkwaardige wedstrijd.
quote:Op maandag 28 februari 2005 09:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet, maar ik dacht dat jij ook fan was van PSV... maar kwam er gisteren achter dat je voor Heereveen was![]()
lekker op tijd zeg maar......
sorryquote:
quote:Op maandag 28 februari 2005 09:24 schreef Suijk het volgende:
Die gele kaart van Ooijer is toch gewoon terecht? Je hebt niet het strafschopgebied in te lopen als de pingel genomen wordt. Dat die bal niet goed lag, doet eigenlijk niet ter zake.
Komop penal overnemen was natuurlijk kul. Verbeek deed een beetje een trieste poging om ook wat te zeggen op de persconferentie toen hiddink had zitten zeiken over die gele kaart van Ooijer (wat ook niet veel nut had omdat ze gele kaarten volgens mij nooit schrappen). Er vroeg ook meteen een journalist wat voor kansloos verhaal dat nou was van Verbeek over die penalty en of ie dat dan ff verder kon toelichten, toen kwam Verbeek er zelf niet eens meer uit en werd ie geirriteerd.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:06 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd heren.
Jammer van dat bij tijd en wijlen nogal kinderachtige en matennaaierige gedrag van de heren Vogel en Ooijer. Die penalty had over gemoeten of Ooijer had er uit gemoeten. Nogal slap van de scheids om zich zo te laten intimideren. Ooijer heeft zijn zin gekregen - viel me een beetje tegen dat PSV zich verlaagt tot dat soort trucjes. Wist niet dat dat ook bij "lelijk winnen" hoort.
Voor de rest een redelijke gelijkwaardige wedstrijd.
Heerenveen werd gewoon duidelijk benadeeld door al die commotie. De lach van Ooijer zei genoeg, zijn missie was geslaagd.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:32 schreef DIJK het volgende:
[..]
Komop penal overnemen was natuurlijk kul. Verbeek deed een beetje een trieste poging om ook wat te zeggen op de persconferentie toen hiddink had zitten zeiken over die gele kaart van Ooijer (wat ook niet veel nut had omdat ze gele kaarten volgens mij nooit schrappen). Er vroeg ook meteen een journalist wat voor kansloos verhaal dat nou was van Verbeek over die penalty en of ie dat dan ff verder kon toelichten, toen kwam Verbeek er zelf niet eens meer uit en werd ie geirriteerd.
Het gebeurt vaak zat dat er commotie is na het geven van een penalty. Maar Huntelaar kon gewoon de tijd nemen om zich te concentreren nadat Temmink gefloten had, zoals altijd. Het is natuurlijk een slap verhaal om dan te zeggen dat hij over moet omdat hij er niet inzit. Huntelaar vond zelf ook niet dat hij em over had moeten nemen trouwens.
Ach die jongens zijn professionals. Dan mag je wel een penalty kunnen nemen met een beetje extra druk. Ik vroeg me trouwens af of het wel een penalty was, ik heb het niet meer in de herhaling gezien.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:34 schreef SCH het volgende:
Heerenveen werd gewoon duidelijk benadeeld door al die commotie. De lach van Ooijer zei genoeg, zijn missie was geslaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |