abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25287099
Hoeveel punten denken jullie dat PSV dit seizoen in totaal gaat pakken? Ik zeg: 88, een mooie referentie aan het glorieuze 88'
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 februari 2005 @ 21:20:37 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25287180
86 punten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25287232
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:15 schreef cultheld het volgende:
Hoeveel punten denken jullie dat PSV dit seizoen in totaal gaat pakken? Ik zeg: 88, een mooie referentie aan het glorieuze 88'
ze kunnen maximaal op 91 punten uitkomen (hebben nu 58 pts. 11 wedstrijden = 33 punten, 58 +33 = 91).

Ik denk dat 88 punten iets te hoog gegrepen is. Dus denk ik dat PSV op (ongeveer) 82 punten uitgaat komen, wat denk ik wel genoeg zal zijn voor de titel.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25287299
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:24 schreef Bos81 het volgende:

[..]

ze kunnen maximaal op 91 punten uitkomen (hebben nu 58 pts. 11 wedstrijden = 33 punten, 58 +33 = 91).

Ik denk dat 88 punten iets te hoog gegrepen is. Dus denk ik dat PSV op (ongeveer) 82 punten uitgaat komen, wat denk ik wel genoeg zal zijn voor de titel.
ADO thuis, De Graafschap thuis, Willem 2 uit, Den Bosch thuis, Utrecht thuis, Vitesse thuis, Feyenoord thuis, Groningen uit en Twente uit zijn zekerheidjes Dan houd je Roda uit en Ajax uit over... Van die 2 wedstrijden gaat PSV er zeker één winnen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25287403
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

ADO thuis, De Graafschap thuis, Willem 2 uit, Den Bosch thuis, Utrecht thuis, Vitesse thuis, Feyenoord thuis, Groningen uit en Twente uit zijn zekerheidjes Dan houd je Roda uit en Ajax uit over... Van die 2 wedstrijden gaat PSV er zeker één winnen
Toch denk ik dat ze wat meer punten gaan verspelen. Want Twente uit en Feyenoord thuis noem ik persoonlijk geen zekerheidjes.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 februari 2005 @ 21:35:25 #81
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25287436
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:24 schreef Bos81 het volgende:

[..]

k zal even mij toelichting geven, we lopen 2,52173913 punten per wedstrijd, dat maal 34 = 85,73913043 dus 86
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 27 februari 2005 @ 21:58:42 #82
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25287859
quote:
PSV gaat bekijken wat de mogelijkheden zijn om de gele kaart van André Ooijer aan te vechten. Dat zei Guus Hiddink op de persconferentie na afloop van de winst op Heerenveen (0-3).

Ooijer kreeg na ruim een uur geel omdat hij arbiter Temmink erop wees dat de bal niet op de penaltystip lag, toen Klaas Jan Huntelaar wilde aanleggen voor een strafschop. Even later gaf Temmink aan dat Huntelaar de bal toch iets naar achteren moest leggen, waarna heel PSV verhaal ging halen. Voor Ooijer was het zijn vierde gele kaart, waardoor hij automatisch geschorst is voor de wedstrijd van zondag tegen FC Groningen. Donderdag, tegen TOP Oss in de kwartfinales van de Amstel Cup, mag Ooijer wel gewoon meedoen.
En terecht, sloeg echt nergens op .....
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zondag 27 februari 2005 @ 22:03:57 #83
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25287959
Mooi, want hij was echt onterecht achteraf gezien

Maar is er ooit wel eens een gele kaart teruggedraaid?
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_25288121
Ja
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 27 februari 2005 @ 22:16:35 #85
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25288238
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:03 schreef Djekko het volgende:
Mooi, want hij was echt onterecht achteraf gezien

Maar is er ooit wel eens een gele kaart teruggedraaid?
Hmm niet dat ik weet, weet wel dat rood een keer is teruggedraaid.
  zondag 27 februari 2005 @ 22:19:25 #86
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25288297
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja
Wanneer dan
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_25288693
Leuke avondje
Mooie save van Gomes en die smile van Ooijer naderhand wel mooi
maar wel jammer van die gele kaart, ach, we zullen wel zien

Eventjes discussie vervanger V. Bommel weer op gang zetten
Ik ben altijd al gecharmeerd geweest van Ono
Wat vinden jullie ervan?

Kans dat hij op het eind van dit seizoen vertrekt, ik ben iig een voorstander voor hem
Zo'n speler
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 februari 2005 @ 22:43:23 #88
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25288836
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:38 schreef ASSpirine het volgende:
Leuke avondje
Mooie save van Gomes en die smile van Ooijer naderhand wel mooi
maar wel jammer van die gele kaart, ach, we zullen wel zien

Eventjes discussie vervanger V. Bommel weer op gang zetten
Ik ben altijd al gecharmeerd geweest van Ono
Wat vinden jullie ervan?

Kans dat hij op het eind van dit seizoen vertrekt, ik ben iig een voorstander voor hem
Zo'n speler
Ono is een beetje over zn hoogtepunt heen is niet een leider in het veld. Hij kan geweldig voetballen, maar hij kan niet een ploeg op sleeptouw nemen en de boel op scherp zetten zoals van Bommel.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25288934
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ono is een beetje over zn hoogtepunt heen is niet een leider in het veld. Hij kan geweldig voetballen, maar hij kan niet een ploeg op sleeptouw nemen en de boel op scherp zetten zoals van Bommel.
Cocu zal dan volgend seizoen de leider worden, is dat nu gedeeld met V.Bommel
Ono heeft een betere pass, alleen zal dan idd iemand de agressie van V.Bommel overnemen, als Vogel een soort Davids wordt, dan is dat leuk
pi_25291646
Gomes
pi_25294777
Gefeliciteerd heren.

Jammer van dat bij tijd en wijlen nogal kinderachtige en matennaaierige gedrag van de heren Vogel en Ooijer. Die penalty had over gemoeten of Ooijer had er uit gemoeten. Nogal slap van de scheids om zich zo te laten intimideren. Ooijer heeft zijn zin gekregen - viel me een beetje tegen dat PSV zich verlaagt tot dat soort trucjes. Wist niet dat dat ook bij "lelijk winnen" hoort.

Voor de rest een redelijke gelijkwaardige wedstrijd.
  maandag 28 februari 2005 @ 09:14:19 #92
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25294833
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:06 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd heren.

Jammer van dat bij tijd en wijlen nogal kinderachtige en matennaaierige gedrag van de heren Vogel en Ooijer. Die penalty had over gemoeten of Ooijer had er uit gemoeten. Nogal slap van de scheids om zich zo te laten intimideren. Ooijer heeft zijn zin gekregen - viel me een beetje tegen dat PSV zich verlaagt tot dat soort trucjes. Wist niet dat dat ook bij "lelijk winnen" hoort.

Waarom weet ik niet, maar ik dacht dat jij ook fan was van PSV... maar kwam er gisteren achter dat je voor Heereveen was

lekker op tijd zeg maar......
pi_25294850
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:14 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Waarom weet ik niet, maar ik dacht dat jij ook fan was van PSV... maar kwam er gisteren achter dat je voor Heereveen was

lekker op tijd zeg maar......
  maandag 28 februari 2005 @ 09:17:05 #94
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25294859
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:16 schreef SCH het volgende:

[..]

sorry
Maar ik vind je nog steeds aardig hoor
pi_25294919
Die gele kaart van Ooijer is toch gewoon terecht? Je hebt niet het strafschopgebied in te lopen als de pingel genomen wordt. Dat die bal niet goed lag, doet eigenlijk niet ter zake.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25294949
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:24 schreef Suijk het volgende:
Die gele kaart van Ooijer is toch gewoon terecht? Je hebt niet het strafschopgebied in te lopen als de pingel genomen wordt. Dat die bal niet goed lag, doet eigenlijk niet ter zake.
pi_25294970
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:06 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd heren.

Komop penal overnemen was natuurlijk kul. Verbeek deed een beetje een trieste poging om ook wat te zeggen op de persconferentie toen hiddink had zitten zeiken over die gele kaart van Ooijer (wat ook niet veel nut had omdat ze gele kaarten volgens mij nooit schrappen). Er vroeg ook meteen een journalist wat voor kansloos verhaal dat nou was van Verbeek over die penalty en of ie dat dan ff verder kon toelichten, toen kwam Verbeek er zelf niet eens meer uit en werd ie geirriteerd.
Het gebeurt vaak zat dat er commotie is na het geven van een penalty. Maar Huntelaar kon gewoon de tijd nemen om zich te concentreren nadat Temmink gefloten had, zoals altijd. Het is natuurlijk een slap verhaal om dan te zeggen dat hij over moet omdat hij er niet inzit. Huntelaar vond zelf ook niet dat hij em over had moeten nemen trouwens.

Voor de rest, matige wedstrijd van PSV. We kwamen goed weg bij die serie vrije trappen in de 1e helft. Goede wissel van Guus bleek achteraf, maar ik dacht eerlijk gezegd dat die kerel die het bord omhoog hield een fout maakte toen ik nummer 9 zag. Ik dacht echt dat farfan eruit zou gaan die tot op dat moment nauwelijks in de wedstrijd zat IMHO. Raar publiek in Heerenveen trouwens, kiezen ze Hansson als man of the match. Zo'n beetje de slechtste man van het veld.

[ Bericht 13% gewijzigd door DIJK op 28-02-2005 09:38:09 ]
pi_25294985
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:32 schreef DIJK het volgende:

[..]

Komop penal overnemen was natuurlijk kul. Verbeek deed een beetje een trieste poging om ook wat te zeggen op de persconferentie toen hiddink had zitten zeiken over die gele kaart van Ooijer (wat ook niet veel nut had omdat ze gele kaarten volgens mij nooit schrappen). Er vroeg ook meteen een journalist wat voor kansloos verhaal dat nou was van Verbeek over die penalty en of ie dat dan ff verder kon toelichten, toen kwam Verbeek er zelf niet eens meer uit en werd ie geirriteerd.
Het gebeurt vaak zat dat er commotie is na het geven van een penalty. Maar Huntelaar kon gewoon de tijd nemen om zich te concentreren nadat Temmink gefloten had, zoals altijd. Het is natuurlijk een slap verhaal om dan te zeggen dat hij over moet omdat hij er niet inzit. Huntelaar vond zelf ook niet dat hij em over had moeten nemen trouwens.
Heerenveen werd gewoon duidelijk benadeeld door al die commotie. De lach van Ooijer zei genoeg, zijn missie was geslaagd.
pi_25295043
Walgelijk idd.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_25295061
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:34 schreef SCH het volgende:
Heerenveen werd gewoon duidelijk benadeeld door al die commotie. De lach van Ooijer zei genoeg, zijn missie was geslaagd.
Ach die jongens zijn professionals. Dan mag je wel een penalty kunnen nemen met een beetje extra druk. Ik vroeg me trouwens af of het wel een penalty was, ik heb het niet meer in de herhaling gezien.

En Verbeek was sowieso een beetje aan het zeuren, want hij kwam ook nog met het verhaal dat ze al eerder een penalty hadden moeten hebben omdat Huntelaar onderuit gelopen werd toen de bal aan de zijkant was. Als je elke keer een penalty gaat geven als Huntelaar ligt, dan kun je wel bezig blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')