hahahahahahahaaquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:51 schreef funmaster het volgende:
http://www.sugababes.nl/HaagseBabe/pics
quote:Op maandag 7 maart 2005 03:20 schreef Troeta het volgende:
[..]
hahahahahahahaa![]()
ik ken haar, het is mijn wannabe-vriendin geweest. Na 2 jaar kwam ik pas van haar af!
Je moet gewoon hopen dat ze 'slim genoeg' is voor een goeie opleiding. Op het VWO ben ik niemand tegengekomen die aan dit trieste gedrag deedquote:Op zondag 6 maart 2005 23:24 schreef kofkof het volgende:
Kijk die meisjes dan die extravagante foto's van zichzelf maken, en er ook rare gebaren bij maken, getuigd dat van 2000 jaar beschaving? Ik moet lachen en huilen tegelijkertijd. Lachen hoef ik niet uit te leggen, dat doe je vanzelf bij het zien van deze debielen, huilen zou ik eigenlijk moeten doen omdat mijn dochter ook zo dreigt te worden als ik haar niet onthoudt van tmf, mtv en al dat andere gebazel.
Ik ken er anders genoeg die havo/vwo doenquote:Op maandag 7 maart 2005 08:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je moet gewoon hopen dat ze 'slim genoeg' is voor een goeie opleiding. Op het VWO ben ik niemand tegengekomen die aan dit trieste gedrag deed
Op de VMBO school ernaast daarentegen
Hahah lange tijd 2 jaarquote:Op maandag 7 maart 2005 03:20 schreef Troeta het volgende:
[..]
hahahahahahahaa![]()
ik ken haar, het is mijn wannabe-vriendin geweest. Na 2 jaar kwam ik pas van haar af!
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:33 schreef kofkof het volgende:
Van mij mogen ze al die breezah afknallen, teringjeugd is het. Een beetje de oversekste randjongere spelen met je merk-kleertjes. En dan ook bij bushokjes hangen 's avonds in de kou (vorige week kreeg ik nog ff zomaar te horen dat ik maar ff dood moest) tja, ik fietste langs he... Afmaken deze koters allemaal. Als zo'n vieze 15 jarige hoer naar me toe komt als ik in een cafe zit dan lach ik d'r uit en noem ik d'r gewoon een hoer, want: dat is ze ook! En die gebaren die ze maken met die vingers staan me al helemaal niet aan, net als dat Marokkanentaaltje van ze. Na de hippies, gabbers en skaters heeft de 'subcultuur' weer een nieuw dieptepunt bereikt.
AlLeMaAL DoOd MaKeN DiE MiNdErJaRiGe AlcoHolConSUmErEndE KuTpUbErS
Dus als je zelf fubi kleertjes hebt of breezer drinkt, naar commerciële tmf-crapmuziek luistert: doe me een lol en spring ff voor de trein wil je.
Zo, dat moet duidelijk zijn.
Het komt minder voor op hogere opleidingen, maar ze zijn er wel ja. Dat hele breezergedrag komt door muziekzenders die fungeren als voorbeeld voor de jeugd. Niet verwondelijk dat de jeugd ook steeds agressiever wordt, dat zou ik ook worden als ik de hele dag zou kijken naar videoclips waar geweld wordt verheerlijkt, drugsgebruik wordt gebagatelliseerd en vrouwen worden behandeld als gebruiksvoorwerpen. Zelfs een hoge dosis gezond verstand dreigt niet te zijn opgewassen tegen de brainwashpraktijken van TMF Bv.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ken er anders genoeg die havo/vwo doen, maar die horen dan ook niet echt bij de "uitwassen" van de breezahs.
![]()
je vergeet het vele nepgoud, de hypersonische scooter, etc... kortom, de bling bling..quote:Op maandag 7 maart 2005 15:16 schreef kofkof het volgende:
[..]
Het komt minder voor op hogere opleidingen, maar ze zijn er wel ja. Dat hele breezergedrag komt door muziekzenders die fungeren als voorbeeld voor de jeugd. Niet verwondelijk dat de jeugd ook steeds agressiever wordt, dat zou ik ook worden als ik de hele dag zou kijken naar videoclips waar geweld wordt verheerlijkt, drugsgebruik wordt gebagatelliseerd en vrouwen worden behandeld als gebruiksvoorwerpen. Zelfs een hoge dosis gezond verstand dreigt niet te zijn opgewassen tegen de brainwashpraktijken van TMF Bv.
Dus kom op, ga met je handen zwaaien en doe een pyamapak aan naar school, praat als een buitenlander en doe net zo agressief als een hongerige makaak, je kunt het!
![]()
Ik zit er aan te denken om ff een fake-sugarbabes accountje te maken en dan wat van die dozen een berichtje te sturen met de link van dit topicquote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:32 schreef Bananenman het volgende:
Het wachten is eigenlijk op een breezersletje dat ontdekt dat 't foto's hier staan en zichzelf dan met veel moeite weet te registreren op het email adres van haar papa (mag geen hotmail immers), waarna ze zichzelf in breezertaal gaat verdedigen hier
oh, er bestaan ook cutie lieve brezahS?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:24 schreef Lauzie het volgende:
[afbeelding]
zo jong en nu al een BreEzaH!!
Kerel, dat meisje is 8 ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:55 schreef tudoros het volgende:
[..]
oh, er bestaan ook cutie lieve brezahS?![]()
![]()
en... meisjes van 8 kunnen ook cutie en lief zijn! Alleen snap jij het verschil tussen [seks]cute[/seks] en [gewoon]lief[/gewoon] nog nietquote:
O dat begrijp ik heel goed hoor, ik vond haar er ook wel lief uitzien, alleen denk ik dat je je af moet vragen of je over een 8-jarig meisje in een topic dat gaat over hoeren van +-16 (oftewel breezahsquote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:25 schreef tudoros het volgende:
[..]
en... meisjes van 8 kunnen ook cutie en lief zijn! Alleen snap jij het verschil tussen [seks]cute[/seks] en [gewoon]lief[/gewoon] nog niet![]()
Triest voor jóu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |