Fripp het isquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:10 schreef Doc het volgende:
Of Robert Fripp ..
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:30 schreef ranja het volgende:
[..]
of Fripp bekender is dan Ronson echter durf ik niet te zeggen
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:30 schreef lubje25 het volgende:
Rooney
In ieder geval belangrijker. Fripp is een genrebepalende en invloedrijke leider, Ronson een gedienstige sidekick. Ik denk dat dat dat belang wel parallel loopt aan hun bekendheid.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:30 schreef ranja het volgende:
[..]
of Fripp bekender is dan Ronson echter durf ik niet te zeggen
quote:"Ik moet er niet aan denken om manager te zijn van deze band", verzuchtte gisteravond iemand.liet zich dan ook zien als een ongeleid rock 'n' roll -projectiel. Rock 'n' roll is te laat aankomen, dan niet kunnen soundchecken, maar wel schelden op het geluid, teveel drinken, over de grond rollen, op elkaar klimmen, bier gooien, drumtoestel afbreken en boeren. Ondertussen maakten de vier heren ook nog smerig ruige liedjes. Ik heb in ieder geval zelden zo moeten glimlachen om een optreden. De perfecte band voor een kleinere zaal als Kultuurhuis Bosch. Het voorprogramma was het Arnhemse Ladybooster. Twee heren die er behoorlijk tegenaan surften met uiteindelijk nog twee gitaren met 5 snaren en een drumstel dat over het podium leek te wandelen. Het was een tof avondje Nederlandse rock 'n' roll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |