abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:59:56 #51
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30098767
Edit: Dit is hier compleet ongepast

[ Bericht 90% gewijzigd door Martijn_77 op 30-08-2005 19:48:37 ]
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:31:27 #52
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_30099826
Ik zie het al, zowel champions als courgette gebruikt, tja dan krijg je dit he. Hij had het kunnen weten.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:37:53 #53
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_30100044
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 15:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Edit: Dit is hier compleet ongepast
Gadverdamme, kippetje, schaam je je niet?

[ Bericht 35% gewijzigd door Martijn_77 op 30-08-2005 19:49:17 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:53:26 #54
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_30106284
Hier staan ook veel lekere recepten:
Pastasaus
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_30106326
Verse kruiden helpt ook een heleboel om een echt lekkere saus te krijgen..
  woensdag 31 augustus 2005 @ 10:03:03 #56
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30123679
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gadverdamme, kippetje, schaam je je niet?
Ik wist niet eens meer wat ik er neer had gezet
Nu weer wel (even terug gescrolld).
Schande, schande... het spijt me
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_30184443
Je kan ook een saus maken met Paturain Cuisine en diepvriesspinazie. Dat doe je samen in 1 pan op een laag vuur. Als de diepvriesspinazie ontdooit is kan je het nog even verwarmen op een hoger vuur.

Je kan gebakken spekjes toevoegen of gerookte zalm of geroosterde pijnboompitjes (effe in een hete koekenpan "bakken" zonder olie of boter)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_30184923
Vis met kaassaus, prei en pasta is ook erg lekker. Alleen is vis wel duur, maar voor keertje mag dat wel.
pi_31027480
Wat ik laatst op heb(gemaakt door een vriend die uit Italië komt ) en ook erg lekker is, is het volgende recept:

Ingrediënten:
1 aubergine
1 courgette
2 uien
bakje spekjes
olijfolie
meel
zout
tagliatelle
2 paprika's (kleur naar keuze)
beetje meel

eventueel kruiden (knoflook, oregano, basilicum, peper ed)

Water opzetten, en met een snufje zout erin laten koken. Als het kookt voeg je de tagliatelle toe. De aubergine in plakjes snijden en door de meel halen. Vervolgens laat je deze bakken in de koekenpan totdat ze mooi bruin zijn (je kunt ze ook frituren,maar dat is erg vet). Aubergine uit de pan halen en laten uitlekken op keukenpapier totdat het vet eruit is. Daarna ui fruiten, na een poosje de in stukjes gesneden courgette en paprika toevoegen. In een andere pan de spekjes uitbakken. Als de tagliatelle kookt, afgieten en bij de groenten in de pan doen. Aubergine en spekjes in dezelfde pan doen en nog even doorbakken met wat olijfolie eroverheen. Strooi er eventueel nog kruiden overheen (bij mij zat er iig knoflook in).

Was érg lekker!

Mijn eigen saus maak ik meestal zo:

Ingrediënten
150 gram half om half gehakt
1 ui
1/2 gele paprika
1/2 groene paprika (voor de kleur )
half bakje champignons
blikje gepelde tomaten
tagliatelle
Kruiden (ik gebruik knoflook, zout, oregano, basilicum, peper en gehaktkruiden)
(Als ik tijd over heb dan wil ik er ook nog wel eens courgette indoen, of prei)

Zet een pan water op en breng het aan de kook met een snufje zout erin. Kruid het gehakt en bak het in de pan met 2 plakjes knoflook erbij. Fruit in een andere pan (ik gebruik altijd de wok) de ui en voeg daarna de champignons toe. Even laten bakken en voeg daarna de rest van de groenten (paprika, courgette, prei) toe. Ik doe er dan zelf altijd een beetje olijfolie overheen en laat ze nog even bakken. Als het water kookt, tagliatelle erin doen en 8 min. laten koken.
Gehakt overscheppen naar de groenten (of groenten overscheppen naar de gehaktpan, maar dan wel een beetje het vet afgieten) en blikje gepelde tomaten toevoegen. Kruiden erbij doen.
Vervolgens tagliatelle afgieten en bij de saus doen. Door elkaar mengen en nog even laten doorpruttelen. Heerlijk!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 11:45:24 #60
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_66793970
quote:
» Er is al 1111 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
1111 eins!11!
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_66794237
Goeie kick!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:19:41 #62
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_66796184
Neem een grote vijzel, stamp daarin een teentje knof, een handje pijnboompitten, een bosje Basilicum, wat oude kaas of parmazaan, en meng dat met een top olijfolie.
Afsmaken met wat zout en peper als je daar behoefte aan hebt.
Waarschuwing, als je dit geproeft hebt wil je nooit meer pesto uit een potje, een verschil van dag en nacht.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:57:39 #63
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_66797057
Ik ben wel helemaal van de Grand Italia pasta afgestapt, tegenwoordige gebruik ik De Cecco, die heeft een mooie vole smaak en een heerlijke bite, echt veel lekkerder!

Kan je onder andere kopen bij de Jumbo, ik heb het nog neit bij veel andere supermarkten gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')